Niet specifiek van schrik maar eerder eh... attitude.
Ik mis mijn studententijd best wel. Maar ik werd betaald door mijn werk om een bachelor te halen, dus dat maakte het best aangenaam
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik kan hem helaas nu niet regelmatig genoeg vragen vr les met Winston, moeilijk af te spreken enzo. Zoek iemand die regelmatiger kan, dus kom ik mss terug bij SvW uit, die Winston ook goed kent, heeft er vroeger nog les aan gegeven dus mss wordt dat het. Het moet niet alleen klikken lesgever en ruiter, maar ook paard. Bij Canch en SvW ging dat niet, mr wil niet zeggen dat dit met Winston ook niet zou lukken.
. Later mocht ik eventing/spring-dressuurkamp geven, die kleinste ruitertjes met hun eigen paard of pony. Dat vond ik leuker. Die kenden hun pony en waren braver, geen bleiters en je kon al keer wat moeilijkere dingen uitleggen
. Maar nu ik werk heb er daar geen, tijd meer voor.
Nu geef ik af en toe sporadisch nog eens les maar dan meer dressuur les met een getint springrandje aan omdat het meestal om een springruiter ga.
Mhm! Minderhout is ver maar eigenlijk wel de enige cross waar ik met Iskander kan rijden. Anders is het direct pas Deurle in september. Weet er iemand of ze echt een volwaardige cross gaan zetten of maar een klein rondje?

...
. Das net gelijk bij canch, die stond gelijk ook altijd meer in form als het warm was
.
.
Lijkt me een heel leuk concept!
iets te veel andere prioriteiten gehad...
Dilemma dilemma. 
1x per jaar wordt dat opengesteld voor paarden blijkbaar. Maar de meeste zitten in Tongeren volgende week wrs?
) en jumping 10u34