. Vertel! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vertel! 

Ondertussen belde mijn man met het plaatselijke politiebureau om te horen of hij als vermist was opgegeven en hij moest natuurlijk van de straat af.
Op een gegeven moment kwam [naam] met Daimler terug van een buitenrit en varken kwam achter paard aan. We dachten dat we hem zo konden lokken maar helaas. Toen was varken opeens zoek en moest [naam] van haar hoge positie op zoek naar varken. Varken werd weer gespot en die arme agenten bleven hier op het weggetje maar heen en weer rijden om varken in het vizier te houden.

. Het komt idd vaak door het niet goed sporen van je knieschijf begreep ik. Dat kan zo zijn als bepaalde spieren niet goed, of wat minder ontwikkeld zijn. Dat klopt wel, want heb vorig jaar een flink ski ongeluk gehad waarbij die hele knie in de soep lag. Spieren zijn nog steeds niet op volle kracht, maar wel al een stuk beter hoor. Die tape voelt nu nog erg k*t... Is een enkele tape vanonder mijn knieschijf, draaiend naar mijn bovenbeen, in de hoop wat stabiliteit te geven. Even aankijken maar ben ik bang.

.
.
. Waar zou dat dat zijn?Oliefanter schreef:Ik heb interesse, voor een weekend is hetw el de moeite eens wat verder te rijden hé. Waar zou dat dat zijn?
Wat bedoel je juist met technische info?
Die zat zo los dat ik hem er zo uit kon pakken. We zijn gaan wandelen, ik met mijn kruk, [naam] met Shetan. Hij is gewoon erg nerveus, beetje verlatingsangst. Hij reageert wel erg op andere paarden maar door hem gerust te stellen ging het best goed. Hij moet gewoon een beetje meer vertrouwen krijgen.

.