Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(standaard bij het passier hoofdstel, onwijs fijn!)
_Sim_ schreef:http://www.macridershop.com/leer-accessoires/teugels/
De meest rechterteugels zijn echt mooi dun en super kwaliteit. Ligt ook fijn in de hand en je handschoenen slijten minder snel.
Evony schreef:Mister T schreef:
Welke heb jij dan van Roeckl? Die van mij gaan maar ruim half jaar mee geloof ik!
Die van mij gaan gemiddeld wel 2 jaar mee!
Drie maanden geleden heb ik een paar gekocht, die waren na 2 maanden al kapot bij mn ringvingers. Vervolgens twee weken geleden nieuwe gekocht en die waren na 4x rijden ook alweer kapot. Echt zonde! Het zal wel aan mijn teugels liggen, want die zijn met rubber doorweven, maar dan nog. Na 4 keer al kapot vind ik wel heel snel. Paard kan met springen wel eens sterk worden, dan moet ik wel eens een goede ophouding maken, maar daarna laat ik gauw weer los (anders wordt het vechten en dat levert niks op). Verder is ie wel gewoon licht in zn mond. Voordat Roekls had, reed ik met handschoenen van BR, de Jos Lansink versie. Die vond ik echt super, maar kon ik bij de plaatselijke ruitershop niet meer krijgen. Toch maar weer op zoek!