Wellicht dat ie wel achter 1 van die van ons aan wil! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
helaas moet ik me aanpassen aan de held op sokken. Tis natuurlijk niet de goeie manier om een jong paard het zo aan te leren, maar achter iemand aan springt ie altijd wel
Joki schreef:iemand al enig idee wanneer de inschrijving van markelo potdijk open gaat. Met de 10 weken regel kom ik op dit weekend. Ik heb ze gemaild maar daar nog geen antwoord op gehad en de website staat ook nog op 2012 geörienteerd dus ik heb geen idee
mistid schreef:Maar de '10 weken regeling' is niet van de KNHS. Dit is een onderlinge afspraak, maar dat is dus niet verplicht. En ze gaan niet eerder dan 10 weken voor de cross open voor inschrijving, maar ik heb nergens gezien dat het niet later mag.

Rosa_ schreef:Tja, best lastig. Ik kan mijn inschrijving van vorig jaar zo ook niet terug vinden om te kijken wanneer ik toen ingeschreven had. Ik wacht het nog even af, zoveel mensen weten ook niet van die tien weken regel. Desondanks zou het fijn zijn als de KNHS op dit onderdeel volgend jaar het voortouw neemt en duidelijkheid bied. Blijft altijd een gedoe