sussie, balen dat je nog steeds niet fit bent.
Mirthe, pittig ding ben jij of niet?
Texelse, beterschap
MM, we wachten idd vol spanning af en heel eerlijk....ik heb persoonlijk helemaal niets met die echo's, vind het altijd net kleine ET-achtige figuurtjes waarbij ik altijd enorm veel moeite heb om te zien wat nou wat is.
Die van mijn eigen zoon was volgens iedereen overduidelijk..hier het hoofd, daar een been...en ik maar kijken en ja en amen roepen, maar ik had 3 dagen nodig om het ook te herkennen.
Straks op wedstrijd, rondje BB en rondje B. Ben benieuwd of hij een beetje braaf is.
Balen dat het toch teveel was!
Mijn heup werkt nogsteeds niet mee!
Margreet! Wat een ontzettend naar bericht... Ik schrik er gewoon van.
Ik probeer de proef altijd uit mijn hoofd te kennen, maar zoek op concours ltijd nog een voorlezer (heb die zelf nagenoeg nooit mee, mijn groom kan dat niet en vindt het veel te leuk om te kijken)
gelukkig staat ie er nu in. 

En de kosten om mee te mogen doen zijn wel heul veel hoger dan vorig jaar zeg! Gewoon 10 euro voor de eerste proef, terwijl ik eerst hooguit 8 euro moest betalen. Maarja.. heb gisteren met mijn groom gesproken en ik wil eigenlijk toch weer 1x per maand op concours. Even routine krijgen en hopelijk wat opbouwend commentaar krijgen en wat winstpunten rijden.