[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:15

Ik ga slapen, tegen een kerel die mijn kant al warm heeft gemaakt ;) Weltrusten!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:23

Noor, waar zitten die hammen dan :+ ik mocht willen dat ik jouw figuur had... Slank met rondingen!
Sultank, veel plezier op de wintersport!
Mistid, miljonair's shortbread is echt :9 wat een gedoe met die melk! Dit kan ik trouwens ook goed maken voor mijn verjaardag.... Weiger namelijk multivlaai aan te rukken voor 60 man!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:27

muts_marijke schreef:
Ik ga slapen, tegen een kerel die mijn kant al warm heeft gemaakt ;) Weltrusten!

Oh, dat is lief!!!!
Paul doet een hoop voor me, maar dat nou weer net niet.
Maar ik ga wel altijd heerlijk douchen voordat ik naar bed ga, dan gloei ik nog even na :D .

De winterwortels zijn bevroren -O- .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:29

Ik heb een electrische deken, bij gebrek aan beter :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:32

San: ik heb vanhaar ook al een aantal pb's gehad nadat ik iets had gezegd wat haar niet aan stond. Naar kind en tot get bot verwend.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:32

Wat vier je het dan groots Mo! Ik wil het ook voor mijn verjaardag maken, maar mijn verjaardag is ook altijd een geval apart... Ben midden in de zomer jarig, dus meestal een BBQ. Hij is nu klaar (leve het koude weer voor het snelle afkoelen) en heb zelf kringeltjes in de (veel te veel :+ ) witte chocolade gemaakt
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 3317_n.jpg
Als je het recept van yummyinmytummy gebruiken gaat, je moet de caramel niet zo extreem laten indikken als wat beschreven staat daar. Ik heb die van mij vandaag helemaal niet veel laten indikken (aan de kook gebracht en toen 3 of 4 minuten doorblijven roeren, toen kreeg ik een lamme arm :D ), want de vorige keer was het echt een heel degelijk koekie en de keer daarvoor ook al, terwijl het bij Lau wat plakkeriger was, dan proef je de caramel veel beter :9 . Caramel was al goedgekeurd door pap, die had ik de pan en de lepel gegeven, hij vond het heeeerlijk!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:50

Ik heb een verjaardag van een vriendin op mijn eigen verjaardag :+
Vier echt nooit mijn verjaardag!
Dag erna heb ik een fotografenmeeting met 25 man....
En trakteren op mijn werk is ook voor bijna 40 man. Wij doen het per verdieping en die mannen vinden zelfgemaakt toch lekkerder dan uit de winkel!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 01:53

bianca1980 schreef:
_Noor schreef:
Bianca, goed om de lange lijnen af en toe even mee te pakken :j Vingers weer ontdooid? :(:)

Kom net uit bad... :D heerlijk een uurtje in gelegen met een muziekie en een boekie.....nu lekker in bed liggen, zou eigenlijk weer heerlijk zijn zeg als je nu gewoon een kerel had waar je tegenaan kon kruipen om je aan op te warmen.... :brr: .......helaas....... :D

Is het ook :D :o .

Ik ben trouwens 1.74 en weeg 57 kg, reuze makkelijk want het woord dieten komt niet in vocabulaire voor maar ik ga mee met Vief mee, met deze temperaturen had ik toch graag even een speklaag gehad :brr: .

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 09:14

Goedemorgen allemaal.
Hiet zitten dus ook creatievelingen wat de keuken betreft. Ik heb net een appel-kruimel cake gemaakt. Er komt een vriendin van vroeger langs, gezellig bijkletsen. Heb er zo een zin in! Op de manege trokken we als kind veel met elkaar op. Dan scheiden de wegen, zo gaat dat he. En dankzij hyves en FB weer contact en nu is het tijd elkaar weer eens live te zien. Er is een hoop gebeurd in onze levens. Zij heeft gevochten tegen kanker en het gaat nu goed met haar.Ben trots op haar en vind het super dat ik haar vandaag een dikke knuffel kan geven.

Iedereen succes vandaag in de kou!

Wat kwam er trouwens een prachtige auto voorbij, echt super mooi!

Mootje, electrische deken? Ieuw, dat vind ik echt een nare warmte.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 09:24

Sneeuw! Heel veel sneeuw. En ik heb heerlijk gslapen vannacht met meneer Sas, straks even de honden uitlaten en dan zien we wel weer. Denk dat m'n klantjes van vanmiddag verstandig genoeg zijn om af te bellen.
Plezierige dag allemaal.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 09:28

Fe veel plezier, gaaf dat jullie elkaar weer gevonden hebben!

Net nu met -14 scheuren die apen van mij allebei hun 400gr deken kapot! :(
Ga het maar even proberen vast te tapen. :=

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 09:37

Oh, dat is balen Danielle.

Hier nog geen sneeuw. We werken allebei thuis: hebben we in ieder geval geen last van file-leed dat misschien gaat ontstaan.
Ga nu snel m'n kantoor opstarten :evaw: .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 09:52

Ja! Een witte wereld.. mmmmm vanmiddag naar Den Bosch. Maar even afwachten of er nog veel meer valt!

Zit nu aan een zelfgemaakte smoothie, lekker hoor. Da's dan ook weer het enige rustmomentje van de dag! ;)

Dames, een plezierige dag en mocht je me zien op de HK... zeg het (ik ga niet voor niets naar de opticien straks)!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 09:53

Wat leuk FE! Gezellig bijkletsen en herinneringen ophalen!

Marijk, straks wel foto van je babykamertje maken he?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 09:55

Hier ook geen sneeuw gelukkig.
Den Bosch gisteren was gezellig. Echt goed springende paarden gezien waar Warrant en Zambezi toch wel uitsprongen. En Zirocco Blue blijft lekker. (maar ik ben bevooroordeeld en Mr. Blue gek :P )

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 09:59

Zambezi zat ik toevallig gister naar te kijken. Als ik er ooit over zou denken om Sim te laten dekken zou deze hengst bovenaan mijn lijstje staan. Warrant leek mij ook wel een gaaf dier!
Laatst bijgewerkt door Sim op 03-02-12 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:01

Ik zou nog maar eens ernstig nadenken over den Bosch Noor, er is een alarmcode uitgegeven en je weet wat je vader altijd zei, veiligheid voor alles.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 10:06

Hier helemaal geen sneeuw. maar wel -11 op dit moment
Nu even de paarden water geven. Zelfs bij de heren die een verwarmde leiding hebben is het dicht.
Dan hardlopen, stofzuigen, wil even een paar fotos maken en paarden naar buiten etc. vanmiddag werken

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:09

Morgen!

Hier ook flink fris! Vanmorgen nog lekker vrij en vanmiddag/vanavond aan het werk.
Als het goed is ben ik morgen ook vrij, omdat ik volgende week 4 dagen moet werken. maar dat is nog niet helemaal zeker.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:27

Goedemorgen!
Hier is het helaas ook wit (groningen) Bij mij thuis was het nog niet wit toen ik weg ging, nu misschien wel. Hopelijk is het snel weer weg.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:39

Zambesi is echt top! Wat een beest.

Wij gaan vanmiddag ook weer naar Den Bosch, voor Brabant geven ze 'alleen' ijzel en natte sneeuw. Rest van het land 5 tot 8 cm hoorde ik vannacht op de radio! K lote sneeuw :(

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:50

Iedereen veel plezier in Den Bosch
Mistid ziet er lekker uit

Ik ga zo maar even een nieuwe deken voor Ferrose kopen, die heeft het met haar zomervachtje (wintervacht kent ze niet) te koud onder 400 gram en poetsen komt niet meer in mijn vocabulair voor want ik mag geen deken afdoen of ze staat te rillen. Ze is nu even heel zielig

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:51

Sim: Dat is wel echt zonde van de bak zeg... :\
Mendy: Spannend! Hopelijk valt er nog iemand uit :)
Mirthe: Zag er lekker uit hoor :D
Renske: Wel fijn dat het water bij jullie paarden niet bevriest :)
Bianca: Heb je het overleefd in je niet-voorverwarmde bedje? :P

Had gister nog een typfout gemaakt, moest 28 ipv 18 km zijn, nog stoerder dus haha :D Zie er dan ook echt niet uit zo dik dat ik ben ingepakt ;) Zonder handschoenen doe ik al een paar maanden niet meer ;) Zit nu in de trein naar DB met mama en Bas, gaan lekker schilderen en klussen in het nieuwe huis!

Gister ook nog bij GG geweest en die was blij me te zien. Hij had wel een kuchje, maarja dat krijg je in zo'n kleuterklasje.. Verder was hij toch wel flink gegroeid. Hij heeft opeens een soort schoft en komt al tot mijn schouder :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:56

Evelien: ik vind ijzel niet te vergelijken met sneeuw. IJzel is echt levensgevaarlijk! Doe voorzichtig allemaal.

Leuk dat het goed gaat met GG Vief! Die van ons hadden ook enorme snotneuzen, maar ze zagen er verder wel vrolijk uit. Ik moet er wel heel erg aan wennen hoor dat ik jong spul ergens anders heb staan. Voel me een beetje schuldig. Slaat eigenlijk nergens op, want toen ze bij mijn ouders stonden, zag ik ze ook amper :o . Veel plezier in jullie huisje!

Arme Ferrose :brr: .

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:16

Was mega druk op werk dus niet de 20 pagina's die ik gemist heb bijgelezen!

Was ziet dat er heer-lijk uit Mistid!!
Hier is nog geen vlok gevallen Noor! Den Haag is nog helemaal groen/ grijs! Haha!
Das behoorlijk balen Danielle! Gelukkig zijn de dekens bijna overal in de uitverkoop, scheelt weer wat!
Super leuk FE! Wat kan er veel gebeuren in een aantal jaar heh?!
Wow EefB dan ben jij wel heel slank!! Ik ben 1.76 en weeg 65 kg en ben toch ook slank! Nu met deze temperatuur is het indd nog kouder!!!

Ik heb me weer druk gemaakt om niks! Max liep gewoon goed! Les ging weer top! Alleen de dag erna was hij echt mega stout!! Slof er gister omheen gedaan en hij was weer braaf! Vandaag ook nog maar een dagje en dan is hij meestal weer normaal de dag erna :)

Iedereen fijne dag en doe voorzichtig met die gladheid!