[SGW] crosstrainingen Moordrecht 2012, nieuwe data op p. 31

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 18:34

Ja idd, kwam er ook daarna pas achter dat ik vergeten was m'n telefoon uit m'n broekzak te halen dus was blij dat ik niet in het water lag :)
Als ik de mijne niet nodig heb die dag mag je hem wel ff lenen hoor. Helaas ben ik of werken of zelf vaak weg met Tinka anders had ik je wel kunnen rijden. Mocht ik nou m'n baan eind oktober kwijt zijn kan ik je waarschijnlijk wel een keer rijden haha.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 20:03

xXutopiaXx schreef:
Ik heb even een vraagje.. De training van 20 oktober, is die überhaupt nog vrij?
En als ik me ervoor zou inschrijven, zou ik dan een voorkeur voor tijd kunnen opgeven? Zo laat mogelijk :P Haha!

Ohh! Ik heb 't nog nooit gedaan, wel gesprongen, maar nog nooit gecrosst.

Edit: Donna, van mij ook veel sterkte.. :(:)

ja hoor, je kunt je gewoon opgeven en vermeld in je mail erbij dat je zo laat mogelijk wilt starten en uiteraard doe ik dan mijn uiterste best :j

waarschuwing vooraf: je raakt verslaafd *\o/*

xXutopiaXx

Re: crosstrainingen Moordrecht 2012, nieuwe data op p. 31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 08:59

Hahaha Marlou! Laten we dan maar hopen dat je me niet kan rijden :P

Ohh oké! Het punt is dat als ik te vroeg moet dat k geen chauffeur heb :P Maar dan kan ik denk ik altijd nog zeggen dat ik niet kan komen?
Haha dat is helemaal niet erg! :D :):)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 20:16

ik wacht op je mailtje met inschrijving :j *\o/*

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-12 11:52

ik ben op zoek naar deze 2 dames; Kayleigh van der Knaap & Benthe Goldman. zij hebben zich voor de training van 16 sept opgegeven, maar op de een of ander manier heb ik hen niet in mijn mailbestand staan.

als jullie op bokt zitten willen jullie mij een mailtje sturen: donna.oudshoorn@hotmail.com als iemand hen kent willen jullie aan hun bovenstaande te vragen?

alvast bedankt.....

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 11:58

Ik wil 4 november komen met Charlie.
Even kijken of ik vervoer kan regelen !

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-12 20:22

niemand die de dames kent?

zondag krijgen jullie weer de indeling voor vlg week *\o/*

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:39

Hee Donna, jammer dat het de 16e is dat de A/B pony meedoet...ik heb de 15e al opleiding en weet nog niet eens of ik mijn paard mee ga nemen...ben inmiddels trotse mamma van een zoontje die nu 4 weken oud is...en moet nog even rustigaan doen. Ik was alweer heel enthousiast wat met mijn paard gaan doen (paar mesthopen ruimen, hooinetje vullen, paardje losgooien), maar dat was dus al teveel...dus stapje terug. Echter, als er op een latere datum nog es een A pony meedoet, dan wil ik nog wel een keertje met Senna en Rapi komen. Als ze wil...maar ik vermoed zomaar van wel!! Ik wil ook nog steeds wel, maar ik ga eerst maar es gewoon rijden weer...haha.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 10:09

Als er nog weer een keer een A/B pony groepje komt weet ik misschien ook wel iemand die mee kan doen. Mijn verzorgster van mijn Shetlanders(88 cm) vindt het denk ik ook wel een keer leuk om mee te doen ;)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-12 19:40

Elpharo schreef:
Hee Donna, jammer dat het de 16e is dat de A/B pony meedoet...ik heb de 15e al opleiding en weet nog niet eens of ik mijn paard mee ga nemen...ben inmiddels trotse mamma van een zoontje die nu 4 weken oud is...en moet nog even rustigaan doen. Ik was alweer heel enthousiast wat met mijn paard gaan doen (paar mesthopen ruimen, hooinetje vullen, paardje losgooien), maar dat was dus al teveel...dus stapje terug. Echter, als er op een latere datum nog es een A pony meedoet, dan wil ik nog wel een keertje met Senna en Rapi komen. Als ze wil...maar ik vermoed zomaar van wel!! Ik wil ook nog steeds wel, maar ik ga eerst maar es gewoon rijden weer...haha.

heey wat leuk, van harte gefeliciteerd ^) hoe heet hij en heb je een foto *-:)

toevallig heb ik nog een aanmelding van een B pony op 20 okt dus daar zouden ze bij kunnen :)*

brechtje122 schreef:
Als er nog weer een keer een A/B pony groepje komt weet ik misschien ook wel iemand die mee kan doen. Mijn verzorgster van mijn Shetlanders(88 cm) vindt het denk ik ook wel een keer leuk om mee te doen ;)

op 20 okt zou jouw verzorgster dus ook erbij kunnen als je wilt :)*

(tanx nog voor je kaart, heel lief :o )

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 21:20

Na even een 'break' gehad te hebben wil ik toch ook de crosslessen weer gaan oppakken, heb net even in mijn agenda zitten kijken en 20 oktober is bij mij nog vrij dus er komt zodadelijk een mail aan Donna :j

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 10:03

Geen 27 okt Liesbeth? ;)

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 12:00

Ik ga even in de agenda kijken Martine, wat beter uitkomt. De 30e gaat hem bij mij iig niet worden, familieverplichtingen :s

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 12:05

Ik deed ook een keertje mee met de crosstraining. Het was echt leuk en gaaf. Ik zeg je moet het allemaal ook een keertje doen <3. Mijn pony van 1.15m vond het ook super en sprong ook over de boomstammen heen *\o/*.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 12:17

Liesbethje schreef:
Na even een 'break' gehad te hebben wil ik toch ook de crosslessen weer gaan oppakken, heb net even in mijn agenda zitten kijken en 20 oktober is bij mij nog vrij dus er komt zodadelijk een mail aan Donna :j

leuk, ik wacht je mailtje af...

er is nog genoeg plek voor de 20e dus iedereen kan zich nog opgeven :j

de volgende data staan nog gepland:

16 sept
20 okt
4 nov

je kunt je nog voor alle data opgeven, inschrijfgeld is nog steeds € 25,-

sennag schreef:
Ik deed ook een keertje mee met de crosstraining. Het was echt leuk en gaaf. Ik zeg je moet het allemaal ook een keertje doen <3. Mijn pony van 1.15m vond het ook super en sprong ook over de boomstammen heen *\o/*.

jullie gingen toen als een speer, wanneer kom je weer? (dat het rijmt is toeval hoor :P )

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 12:32

Ik wilde net mailen of je je nog kon opgeven voor zondag, super!

nu even kijken of ik vervoer heb..

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 12:40

ja hoor kan nog, geen probleem.....

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 12:45

Karrimh schreef:
Elpharo schreef:

heey wat leuk, van harte gefeliciteerd ^) hoe heet hij en heb je een foto *-:)

toevallig heb ik nog een aanmelding van een B pony op 20 okt dus daar zouden ze bij kunnen :)*

brechtje122 schreef:

op 20 okt zou jouw verzorgster dus ook erbij kunnen als je wilt :)*

(tanx nog voor je kaart, heel lief :o )

Graag gedaan :) Ik vond het echt erg voor je :(:)

Uhm.. We moeten nog even kijken denk ik. 16 september kunnen we niet dus wilden we eigenlijk op 20 oktober en 4 november zelf gaan crossen.

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 14:18

Liesbethje schreef:
Ik ga even in de agenda kijken Martine, wat beter uitkomt. De 30e gaat hem bij mij iig niet worden, familieverplichtingen :s

Zou leuk zijn ;)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 15:26

MartineC1711 schreef:
Geen 27 okt Liesbeth? ;)

MartineC1711 schreef:
Liesbethje schreef:

Zou leuk zijn ;)

dames kunnen jullie ontopic blijven, de data die nog gepland staan zijn:
16 sept, 20 okt en 4 nov

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 17:49

ik kom net dit topic tegen, ik ga even kijken of ik zondag mag samen met een vriendin van mij met haar eigen fjord en mijn leasepaardje.
Als ik het paardje mee krijg hahaha en als we vervoer hebben.
Zijn er nog 2 plekken vrij? zo ja, welke tijden?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 19:08

Moderatoropmerking:
Willen jullie trainingen van andere trainers graag in het desbetreffende topic bespreken, het is in dit topic offtopic namelijk.

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 19:17

Nickeltje schreef:
Willen jullie trainingen van andere trainers graag in het desbetreffende topic bespreken, het is in dit topic offtopic namelijk.

Excuus! Dacht dat het onder dezelfde noemer viel ;)

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 11:51

Hee Donna, ik zal het even met Senna en ook haar moeder overleggen. 20 oktober is nog lekker ver weg, dus dan ben ik vast alweer helemaal fit :)

Oh ja, zoonlief heet Bjorn en is echt een schatje (natuurlijk). Ik zal kijken of ik even een foto online kan zetten hier...ook al is dat natuurlijk ook wel heel erg offtopic als ik er zo over nadenk :) Mag dat wel?

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 17:02

ik heb A/B ponies op 16 sept en 20 okt en er is nog plek beschikbaar.....