Super gedaan Dienke!! Netjes! Joki: ook tevreden. Fijn. Lielle:
Leuke tekst zo voor het stukje! Mooi gedaan.
Ik heb een heerlijke buitenrit gemaakt. Het was super mooi weer, lekker fris in het bos en Giga was . Ze vindt het echt leuk en is super voorwaarts. We hebben 1,5 uur gereden: ik kon niet meer op het eind................. . Dat wordt spierpijn morgen .
Brummen heeft nu een super grote binnenbak. Pas veranderd, erg mooi.
Ibonn
Geplaatst: 08-10-11 20:31
vandaag hadden we beter weer, maar 2 x beetje natgeregend maar ook zonnetje in het bos. Heb nu 5u in 2 dagen gereden, beetje spierpijn en boze knie maar wel fijn om weer te kunnen rijden. Morgen nemen we rust, Plato is toch wel moe en ik ook en nu we niet meekunnen trainen in Ede, doen we het rustig aan
niets van Boekelo meegekregen, probeer nog ergens wat beelden te vinden maar was wel een slagveld zo te horen.
lielle had een drukke dag op cc, zag nog wp in de M2, de rest vergeten...
Sannnn
Geplaatst: 08-10-11 20:43
Voorthuizen de 22e? Dan ben ik er misschien ook.discussie hier thuis. Ik wil springen, maar moet dressuren. Is bij mij achter, kan er overland heen! Voorthuizen heeft 2 fijne bakken, je kan er BB en B springen. Brummen ken ik niet. Maar hoorde dat het er mooi is. Jammer van de balken Joki, maar goed dat je de smaak te pakken hebt! Heb wel filmpje van Voorthuizen, zal het even opzoeken. edit: Van april, 1e keer B springen met What. http://www.youtube.com/watch?v=wioZQYxnS2E Gefeliciteerd met de wp-en in het M2 BV! Lielle ook goede dag gehad dus.
Weer terug uit Boekelo! Poos bij de 1e waterbak staan kijken, veel valpartijen gezien. Vaak aan de ruiter te wijten... Water was niet dieper dan vorig jaar vond ik. Was hele dag eigenlijk super weer tot op het einde. Toen kwamen er paar goede buien. Sarah nog gezien, verder wel bekenden maar geen bokkers. Kreeg idd smsje dat ik op tv was, dacht toen nog hoe kan je aan al die koppen zien dat ik het ben. Maar dat is al uitgelegd. Nu alleen ijskoud, helemaal natgeregend. Bad is bezet, maar daar duik ik zo lekker in.
Voorthuizen vind ik inderdaad een fijne locatie maar toen ik er vorig jaar was wel dik gebouwd in verhouding tot wat ik gewend ben in de B en dat is natuurlijk niet zo extreem veel. Maar vandaag vond ik het op een oxer en een steil na niet hoog gebouwd dus misschien ga ik ook wel vooruit. Maar op het moment is er een kans dat Toldijk doorgaat dus dan ga ik voorlopig nog daarheen. Maar anders wordt het inderdaad de 22ste Voorthuizen of Brummen. In januari was het voor mijn gevoel een rijtechnische probleem dus toen kon ik dat gaan trainen maar nu is het denk ik een routineprobleem dus daar ga ik wat aan proberen te doen. Sowieso heb ik eind van de maand nog thuis springparcours.
Ik had een rustig / saaie avond. Niemand ging iets leuks doen en ik ga niet op housewarming bij mensen die ik nauwelijk ken. Sem is hier te logeren dus dat is wel gezellig
texelse
Geplaatst: 09-10-11 09:21
iedereen nog in ruste? of allemaal al te paard? Goedemorgen in ieder geval.
Heeee, Noor is dus wakker!!
Joki
Geplaatst: 09-10-11 09:23
Succes op cc Danielle Ook wel eens lekker zo een avondje Noor Bodem in Voorthuizen had ik toen echt geen moeite mee daarbij zag ik op startlijsten dat ze een nu een agterberg hebben liggen
Ach eerst duimen dat Toldijk doorgaat maar anders gaan we toch echt springen. Losspringen en BB snapt ze nu helemaal en wordt al fanatiek dus als ze de B ook nog even gaat snappen moet het wel lukken.
Sannnn
Geplaatst: 09-10-11 09:32
Bodem in Voorthuizen is prima, idd agterberg. Hoe is het met Jer Noor?
Ga zo ontbijten en dan mag What weer aan de bak na zijn 2 dagen rust. Lekker bosritje.
Jer lijkt weer goed, Sannn. Ik ga hem, na een paar dagen rustig hobbelen, vandaag even testen KJ was gister bij de hoefsmid. Ging eigenlijk voorbeeldig
caro29
Geplaatst: 09-10-11 09:40
Goedemorgen,
Alain Clark was super. Beetje jammer dat hij met rustige liedjes begon. Bij Hold on kwam iedereen pas tot leven en het duet met zijn vader blijft kippenvel. Er waren wel aardig wat mensen die in mijn buurt stonden die er blijkbaar niks aan vonden. Chagerijnig hoofd en stokstijf blijven staan. Jammer voor de artiest. Alain Clark is een aanrader.
@ Noor knappe kj. Ik ga vanmiddag maar eens bij Gio kijken..
Moggel! Fijn dat Jer weer goed is Noor! Ik houd ook niet van Alain Clark. Veel plezier bij Gio Caro. Jammer van Telstar!
Leliaardje
Geplaatst: 09-10-11 11:14
Morning .
Lekker zo'n rustig avondje Noor. En brave KJ . Onze monstertjes mogen over 2 weken naar de hoefsmid. Ben benieuwd of mijn opvoeding naar buiten komt of dat ze die vergeten zijn voor het gemak . Gisteren hebben we de merries met veulen in een andere wei gezet. Hebben ze nog een tijdje wat lekker gras. Veulens liepen lekker te sjouwen. Was blij met de Roven: die liep wel wat lekkerder dan afgelopen tijd.
Vandaag lekker rustig dagje. Ga nog maar wat foto's op m'n website zetten en wat klungelen. Heb genoten van de DWDD recordings gisteren. Niemand naar gekeken hier?
AntheaV
Geplaatst: 09-10-11 11:40
Goedemorgen! Gisteren even met paardje op de club getraind aangezien onze bak een zwembad is geworden. Ze liep erg goed, heb ook voor het eerst weer even gesprongen (juli voor het laatst ) Maar ze was heel braaf hele parcoursje gesprongen, met dressuurzadel nog wel. Zelfs de sloot deed ze zo. Het lijkt erop dat ze toch echt volwassen begint te worden. Vandaag denk ik maar weer even naar de club. Bak is op zich wel in te rijden, maar het is meer beweging geven dan trainen.
Leliaardje: Nee heb ik niet gezien Lau: Wat een mooi cijfer voor je essay! Caro: Veel plezier bij Gio Noor: Fijn dat Jer weer goed is
Goedemiddag! Ik ben gewoon aan 't werk op zondag en ik wilde naar het strand vandaag.... Heb net wel een walnoten-appelcake in de oven gezet. Straks nog een caramelsaus met likeur er over heen Anthea, fijn dat het springen zo goed ging na lange tijd niet gesprongen te hebben!
Die cake klinkt goed Mootje Anthea fijn dat het springen goed ging Noor knap van KJ
TeeGee
Geplaatst: 09-10-11 12:53
Moggel!
Ik was gewoon pas om 12 uur wakker. Nick en Simon was wel heel leuk! We stonden lekker achteraan op het veld dus dichtbij het drinken en alle ruimte.
Mootje, dat klinkt goed! Joki, netjes dat je rondgekomen bent hoor! Ferrose klinkt nog niet zo makkelijk. Noor, wat goed van KJ. Ben benieuwd hoe die er nu uitziet.
Lees iets over Voorthuizen, misschien ga ik wel met schimpie.
muts_marijke
Geplaatst: 09-10-11 13:01
Hoi hoi
@ Noor gezellig dat Sem er is! Fijn dat KJ zo braaf was! @ Anthea lekker dat je weer een keer gesprongen hebt! @ Mootje oei dat klinkt heeeeeerlijk! Beetje jammer dat ik hoofdpijn krijg van noten/pinda's @ TG gaaf dat Nick en Simon zo leuk was! Mijn collega was er ook
Ik heb net mijn neefje weer paardrijles gegeven op Molly Zo onwijs leuk! Hij heeft het alleen maar over Molly en is bloedfanatiek. Mijn vriendinnetje komt zo op Ula rijden en Geert gaat mee met Andor. Lekker het bos in. Ik mag mee op mijn stalen ros
Joki
Geplaatst: 09-10-11 13:13
TG wat moet jij dan een eind rijden voor een springwedstrijdje Leuk hoor MM zo een fanatiek neefje
Ferrose heeft gewoon een minder geweldig verleden en dat maakt het lastig. Toen ik haar net had verstijfde ze om niks gewoon en dan merkte ze ook niks meer totdat iemand haar vanaf de grond een paar passen meenam en dan was het goed. Nu gaat het al tijden best heel redelijk maar als ze niet snapt wat ik van haar vraag dan wordt ze bang en dan gebeuren dit soort dingen en ik mis dan ook de ervaring om alles perfect aan te rijden zodat ik haar zoveel mogelijk kan helpen. Ach en als je uit bijna stilstand over een dubbel oxer-steil komt en dan toch alles laat liggen zou de B normaal geen probleem voor haar mogen zijn En bij het losspringen voor de BB kreeg nog te horen dat ze goed aan het springen was (toen sprong ze ook erg fijn met techniek) en dat heb ik nog nooit te horen gekregen op concours dus we gaan vooruit
Toldijk is nu echt officieel afgelast dus ik mag gaan kiezen waar we gaan springen. Brummen ken ik niet maar er is wel een kans dat mijn springinstructrice daar ook rond rijdt. Voorthuizen vind ik een fijne locatie maar het stond toen ik er was dik en de lijnen erg lang en dan kan ik Ferrose onvoldoende controleren. Maar ja Brummen is de wedstrijdring net zo groot dus ook weer een kans op lange lijnen. Nou ja morgen (op tijd genoeg voor springbegrippen ) maar eens kiezen wat ik ga doen. En dan komende zaterdag mezelf maar even bij een dressuurconcours er tussen proppen.