Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bianca1980 schreef:Die hoofdstel kleuren zijn echt wel geinig, maar het is niet echt in de kleur royal blue of geel van mij.
Sann @ in de buurt zit idd weinig kwa laarzen, daarom neem ik er de tijd voor en als ik in de buurt van waar dan ook kom ga ik passen...de bevindingen noteer ik momenteel even. Hoop dat de zaak in Amersfoort De niro heeft zodat ik die daar kan passen en in Lunteren kan ik derby van beide soorten passen en zien. Ben laatst al even in de Superstore geweest in Harmelen, omdat ik toch al vlak bij zat.
Sannnn schreef:Bedoel je veldhuizen in Lunteren? Daar heb ik mijn derby laarzen vandaan.. Rij er nu 3 maanden mee en nog steeds rij ik mijn knieholten open. Heb toen op aanraden hogere genomen en ook een grotere voetmaat... Ga binnenkort ook terug. Dat de voetmaat te groot is vind ik nog niet zo heel erg, doe er wel watten in.Maar dat ik nog steeds mijn knieholten open rij zodra ik er mee rij is nu niet echt meer normaal. Hij is inmiddels al ingezakt. Hoop dat er nog wat aan te doen is. Waren wel super aardige mensen.
![]()
Heeft Amersfoort De Niro? Ben pas in Drunen geweest, super mooie De Niro laarzen gezien. Levertijd 8 weken. Maar vind het niets als ze van zo ver komen.. Als er dan wat is moet je ook weer zover.
muts_marijke schreef:Kun je geen hakjes in jou laarzen doen Sannn?
Sannnn schreef:muts_marijke schreef:Kun je geen hakjes in jou laarzen doen Sannn?
Heb ik er al vanaf het begin in. Ze zouden dan zakken en dan zou ik ze later niet meer nodig hebben.Maar zelfs met hakjes erin rij ik ze open, zonder hakjes kan ik er niet mee rijden. Baal er wel goed van, maar hoop dat er nog wat aangedaan kan worden.
BuenaVista schreef:Ik heb ook Petrie Coventry's. In het begin behoorlijk wennen, maar nu zijn ze echt super fijn.
Ben nog wel op zoek na een trainingslaars die niet teveel geld kost.
Btw Marijke, vnv niet wat vergeten