[SGW] Setjes ruiter en paard in de sgw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:45

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:46

@ sannn ik vind ze verschrikkelijk fijn! Normaal geld en je trekt ze aan en kunt er direct mee weg rijden! Wel zorgen dat ze je goed aangemeten worden, ze moeten best strak zitten omdat het zulk zacht soepel leer is moet het de stevigheid halen uit jou kuit, zit ie dan te wijd gaat ie zakken. Ik heb ze perfect pas en ben er super blij mee :D

mistid

Re: Setjes ruiter en paard in de sgw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:49

Vind die paarse echt leuk, en ze passen ook bij mijn gewone nieuwe concoursset. Hoef ik ook niet steeds te wisselen

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:52

Die Petrie's zijn mooi!

Marijke, ik doe die laarzen eigenlijk toch nooit aan dus dan liggen ze alleen maar in de weg ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:54

Jij bedoeld die lichtbruine met die paarse rand aan de bovenkant?
Die had je toch altijd in de cross aan?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:01

Die hoofdstel kleuren zijn echt wel geinig, maar het is niet echt in de kleur royal blue of geel van mij.

Sann @ in de buurt zit idd weinig kwa laarzen, daarom neem ik er de tijd voor en als ik in de buurt van waar dan ook kom ga ik passen... :D de bevindingen noteer ik momenteel even. Hoop dat de zaak in Amersfoort De niro heeft zodat ik die daar kan passen en in Lunteren kan ik derby van beide soorten passen en zien. Ben laatst al even in de Superstore geweest in Harmelen, omdat ik toch al vlak bij zat.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:02

Jammer dat die sporenbandjes niet in het royal zijn!

Al zijn de paarse ook leuk bij mijn 2e cross set. Roze/paars

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:05

MelanieB schreef:
Ik heb ook Petrie Coventry's, zitten heerlijk en tot nu toe nog geen blaren gehad en vind ze heel mooi sjiek slank om mn benen en enkels :j

Heb ik ook en ik wil echt geen andere laars meer.. Heerlijk <3

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:06

oeeeh die sporenbandjes zijn ook leuk!! haha..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:06

bianca1980 schreef:
Die hoofdstel kleuren zijn echt wel geinig, maar het is niet echt in de kleur royal blue of geel van mij.

Sann @ in de buurt zit idd weinig kwa laarzen, daarom neem ik er de tijd voor en als ik in de buurt van waar dan ook kom ga ik passen... :D de bevindingen noteer ik momenteel even. Hoop dat de zaak in Amersfoort De niro heeft zodat ik die daar kan passen en in Lunteren kan ik derby van beide soorten passen en zien. Ben laatst al even in de Superstore geweest in Harmelen, omdat ik toch al vlak bij zat.

Bedoel je veldhuizen in Lunteren? Daar heb ik mijn derby laarzen vandaan.. Rij er nu 3 maanden mee en nog steeds rij ik mijn knieholten open. Heb toen op aanraden hogere genomen en ook een grotere voetmaat... Ga binnenkort ook terug. Dat de voetmaat te groot is vind ik nog niet zo heel erg, doe er wel watten in. :P Maar dat ik nog steeds mijn knieholten open rij zodra ik er mee rij is nu niet echt meer normaal. Hij is inmiddels al ingezakt. Hoop dat er nog wat aan te doen is. Waren wel super aardige mensen. :)
Heeft Amersfoort De Niro? Ben pas in Drunen geweest, super mooie De Niro laarzen gezien. Levertijd 8 weken. Maar vind het niets als ze van zo ver komen.. Als er dan wat is moet je ook weer zover.

Klinkt dan wel goed die Petrie Coventry. :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:07

Kun je geen hakjes in jou laarzen doen Sannn?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:16

Ik heb ook Petrie Coventry's. In het begin behoorlijk wennen, maar nu zijn ze echt super fijn.
Ben nog wel op zoek na een trainingslaars die niet teveel geld kost :).
Btw Marijke, vnv niet wat vergeten :P

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:17

BuenaVista: Daar heb ik nog mijn Mondoni's voor ;) haha..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:18

Dienke, hier ook Mondoni's. Ik heb zowel de field als de Bath, beide superfijne laarzen! En kost echt weinig.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:23

Sannnn schreef:
Bedoel je veldhuizen in Lunteren? Daar heb ik mijn derby laarzen vandaan.. Rij er nu 3 maanden mee en nog steeds rij ik mijn knieholten open. Heb toen op aanraden hogere genomen en ook een grotere voetmaat... Ga binnenkort ook terug. Dat de voetmaat te groot is vind ik nog niet zo heel erg, doe er wel watten in. :P Maar dat ik nog steeds mijn knieholten open rij zodra ik er mee rij is nu niet echt meer normaal. Hij is inmiddels al ingezakt. Hoop dat er nog wat aan te doen is. Waren wel super aardige mensen. :)
Heeft Amersfoort De Niro? Ben pas in Drunen geweest, super mooie De Niro laarzen gezien. Levertijd 8 weken. Maar vind het niets als ze van zo ver komen.. Als er dan wat is moet je ook weer zover.

Idd veldhuizen. Ik heb al eens te hoge aangemeten laarzen gehad en te strakke (zo van ja het loopt nog uit hoor !!! nou mooi niet, zelfs na oprekken gingen mijn voeten slapen) dus dat gebeurt mij niet meer, wil ze precies zo hebben als ik wil gelijk loopklaar, ze zullen heus niet van mijn poten afvallen als ze dan nog een cm zakken.

Amersfoort heeft mogelijk ook de niro dus zodra ik een ochtend tijd heb en van amsterdam naar Bull ga dan wil ik ze bellen of ze dat ook idd hebben. Anders ga ik wel naar Drunen om te kijken, heb dat er wel voor over als zou blijken dat dat de beste laars is. Heb nog wel weer kenissen daar in Brabant zitten dus dan zoek ik die weer gelijk op in combi met Drunen.... :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:24

muts_marijke schreef:

Heb ik er al vanaf het begin in. Ze zouden dan zakken en dan zou ik ze later niet meer nodig hebben. :) Maar zelfs met hakjes erin rij ik ze open, zonder hakjes kan ik er niet mee rijden. Baal er wel goed van, maar hoop dat er nog wat aangedaan kan worden.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:30

Sannnn schreef:
muts_marijke schreef:

Heb ik er al vanaf het begin in. Ze zouden dan zakken en dan zou ik ze later niet meer nodig hebben. :) Maar zelfs met hakjes erin rij ik ze open, zonder hakjes kan ik er niet mee rijden. Baal er wel goed van, maar hoop dat er nog wat aangedaan kan worden.

Mijn de Niro's waren in het begin ook te hoog voor mij, ook met hakjes. Kreeg dan ook last van mijn knieen en knieholte. De winkel waar ik ze vandaan heb, heeft echt ontzettend goede service en toen zijn ze gratis 3cm korter gemaakt, moest wel helemaal opgestuurd worden dus duurde wel een tijd voor ze weer terug waren ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:34

Dat maakt me niet uit, ben ik ze maar poosje kwijt. Als ik er daarna maar lekker mee kan rijden. ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:47

BuenaVista schreef:
Ik heb ook Petrie Coventry's. In het begin behoorlijk wennen, maar nu zijn ze echt super fijn.
Ben nog wel op zoek na een trainingslaars die niet teveel geld kost :).
Btw Marijke, vnv niet wat vergeten :P

OOOOOHHHHH K U T!!!!!!!! :j vergeten! Ooooh wat baal ik van die hersenschudding! Ik onthoud echt helemaal niets meer!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:49

@Sharon die heb ik ook voor het springen. De fields geloof ik.
Wat ik minder vind (niet bij mn petrie Polo en MH) is dat de binnenkant aan je been gaat zweten omdat die geen echt leer is.
Vandaar dat ik nieuwe wil. Denk dat de de Niro's worden.

Mijn set in actie (suf die vent achter de haag maar helaas...)
Afbeelding

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:52

Denk dat ik de tape iets to much vind.... Of niet?
Afbeelding

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:57

Tape is niet zo opvallend, kan best. Is juist een leuk detail zo naar mijn idee!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:57

De tape maakt het juist helemaal af vind ik....

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 23:01

Nou ik ben om :D Hou het erbij!
Moet alleen wel ff op zoek naar een donkerdere blauw.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 23:34

Ieuw jetske, dat is LELIJK!