[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 15:41

Tot straks Sim :D
Ik spring nog even onder de douche, blouse even strijken, auto inpakken en dan via EB naar Lau!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 15:52

Veel plezier dames. Ik heb besloten dat ik het toch niet aandurf (m.n. wegens de verwachte sneeuwval van vanacht). Drink er maar 1 voor mij dan :P

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:01

ik heb nog een laatste dingetje te maken, en dan ga ik ook douchen en inpakken :j

jammer Noor!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:06

Voor de liefhebbers: nu op BBC de puissance van londen. Mijn favoriete schimmel doet ook mee met Ellen Whithaker. Dat dier is echt maf!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:06

Snel een nieuwe meeting waar ik (en de anderen die zijn afgehaakt) wel bij kan zijn ;)

Doe voorzichtig allemaal!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:17

Dacht ik net een roze laptop te hebben gekocht maak ik hem open is hij WIT :( ..ben nu aan het bedenken of ik terugga of de witte hou. Qua prijs maakt het niet uit

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:25

Rose is wel erg leuk, Caro :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:44

Tis mooi weer hier droog weg was super nu wachten op de rest!!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:53

Ik zit startklaar voor Mootje :D !

Jammer dat een aantal mensen niet kunne komen vanwege het weer :(:) .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 17:01

Ik zit te balen als een stekker hoor! ;(

Edit: ga mijn verdriet vanavond maar verdrinken met 1 van de 6 flessen vino die ik al had gehaald :P
(Ben ik meteen voorzien voor de kerst).

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 17:03

Echt jammer Noor :(:) , de auto van opa is ook geen optie?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 17:21

_Noor schreef:
Snel een nieuwe meeting waar ik (en de anderen die zijn afgehaakt) wel bij kan zijn ;)

Doe voorzichtig allemaal!

Bvw had aangeboden dat de volgende wel bij haar mag. In dat geval kom ik zeker weten! Daar kan ik als het moet nog lopend heen :D . Anders was ik nu ook graag gegaan, maar daar is zusje het niet mee eens.

Wat een verhalen Laura en Jeroen :')
Caroline, wit wordt erg snel vies & gelig. Ik zou teruggaan denk ik. Wat voor 1 is het geworden?

Ik heb net lekker gereden op Vos. Had hem daarna onder het solarium gezet en wilde gaan uitmesten. Dat viel me vies tegen, kan nog niet met mijn rug. Heb het wel afgemaakt, als het zo niet beter wordt moet er maar een paracetamolletje in.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 17:35

Ik had mazzel. Kwam op de manege, was er helemaal niemand. Eerste 20 min alleen gereden en toen ik klaar was waren er opeens 10 mensen in de bak. Het ging wel goed, op laatst had hij niet echt meer zin dus was hij wat vervelend, toch even nog doorgereden tot hij weer luisterde en toen gestopt.

Raar gesprek op de vorige bladzijde :+ snap er niks van, achja :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 17:49

@ mistid dit zou hem zijn https://dixons.nl/artikel/7125007/Packa ... ebook_roze. Het is dezelfde maar dan in het wit. Helaas zeggen ze nu dat ze alleen nog witte hebben. Die in de vitrine was al gereserveerd. Ben nu even geen vriendjes meer met Dixons.
Volgens mij heb je ook een beschermding voor over je toetsenbord. Ga dat maar opzoeken in het roze en ga een roze sleeve enz aanschaffen haha. Hij is wel mooi wit met zilveren streepjes. Nu nog uitzoeken waar ik dat allemaal kan vinden in het roze
@ Noor ik geef je groot gelijk met dit weer. Hier wordt amper gestrooid

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 18:00

Eef_Bam schreef:
Echt jammer Noor :(:) , de auto van opa is ook geen optie?

Van opa? Euh, die heeft een heel klein autootje. ;) En mijn ouders zijn naar Amsterdam voor een therapie, dus kan de VW ook niet mee.
Volgende keer beter (ben wel weer toe aan een lekkere buitenrit).

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 18:08

Volgens mij had sussie het over de auto van haar opa

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 18:36

Dan heb ik daar totaal overheen gelezen? Sorry.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 19:48

Denk dan dat het eerder met opzet is gebeurd Caroline, logisch dat je geen vriendjes met de dixons meer bent. Klinkt lekker penny zo'n roze laptop :) . PB laptops zijn heel fijn, ik heb er ook 1 maar dan een Easynote TJ65. Ik een zwarte, mam een rode. Wilde eerst een witte maar omdat ik niet altijd zo netjes ben leek het de verkoper niet echt handig voor mij :') . Die van jou lijkt erg op de mijne! En de Photoshop Elements die erop zit is ook erg fijn in gebruik, vind foto's bewerken ook erg leuk. Ik wil nog een mooie sticker kopen voor op de voorkant van de mijne, had op mijn oude laptop 1 van Patchwork? Dat wat je in beeld krijgt/kreeg vroeger bij de tv, zo'n rondje met allemaal kleuren.

Noor, denk dat Evie in de war was, iemand anders (volgens mij idd Sussie) postte een tijdje terug dat als ze de auto van haar ouders niet mee mocht, ze die van haar opa ook nog mee kon nemen.

Ik heb weer een lakje op mijn nagels :D dit keer een echte panterprint, alleen vind ik het mislukt, maar daar zijn de meningen over verdeeld :+ .
Vanavond ga ik misschien nog even naar een feest van een vriendin, zal zo eerst eens kijken hoelaat ik morgen op concours moet anders ga ik misschien ook nog wel stappen, maar dat ligt er nog even aan.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 23:11

Ik heb wel steeds bijgelezen maar weinig gereaheerd.
Ik vind een witte labtop misschien wel mooier, Caro. Maar wel jammer als je zelf liever een roze wilde.

Lekker frustrerend, Roos, van die boeren die niet hielpen.

Verder zag ik mooie sneeuwfoto's, maar verder baalt iedereen van de sneeuw. Weinig rijden, afgelaste wedstrijden. Ik weet er helaas alles van. Ik zou morgen weer eens met Uitje op wedstrijd gaan, ook afgelast.

Wat betreft die binnenbak met 70 pensionklanten. Ik zou me schamen om daar over te zeuren, jij kán tenminste rijden. De meeste mensen hier kunnen echt helemaal niks meer nu. :x

Hoe vinden jullie Daimlers lieve sneeuwsnuitje?
Afbeelding

Ik hoop dat jullie etentje geslaagd was!

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 00:06

Ik ben het zusje van sussie85 en was ook mee naar de meeting;
Het was zeer gezellig en het eten heel lekker!
De terugreis was minder. Het begon net licht te sneeuwen toen we wegreden bij lautje, maar wij rijden natuurlijk naar de sneeuw toe. Dus de wegen waren slecht en het sneeuwde met stukken flink. Rustig naar huis gereden en net veilig en heel thuisgekomen.
Hopelijk hebben simmie en san er weinig last van gehad en waren ze nog net de sneeuw voor!

jammer dat je er niet bij kon zijn Noor!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 01:31

Was hele leuke gezellige avond! Eten was ook heel lekker, zit nog steeds propvol. :D
Jullie nog fijne avond, nacht en ochtend. En Laura+ouders nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, zeker voor herhaling vatbaar zoiets. :)
Wij hebben er idd weinig last van gehad. Het was goed te doen! We hebben lichte sneeuwval gehad tot we de snelweg op kwamen ongeveer.. Daarna was het prima te doen. Gelukkig zijn jullie goed thuis gekomen! We zeiden het nog tegen elkaar, die zullen wel pech hebben omdat ze richting de sneeuw rijden. Helaas echt dus. Kijk hier nu net uit het raam en het sneeuwt hier nu ook best goed. Zijn het dus echt net voor geweest.

Jammer dat je er niet was Noor, wel heel begrijpelijk. Buitenrit kan geregeld worden hoor als het weer maar meewerkt! ;)

Duik nu lekker mijn bed in, trusten! :z

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 01:37

Vivre & Sannn: was erg geslaagd dus :D Ben jaloers hoor. Vooral nu de bui opeens niet meer over N-H gaat :( !!!!!
Heb evengoed een gezellige avond gehad met wijn, vriendinnen en oude films. Maar volgende x ben ik van de partij! :)

Ga lekker slapen. Vriendje is met de voetbaljongens op stap (jaarlijks uitje), dus die is voorlopig nog niet thuis. :brr:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 02:48

Nou Noor wees blij dat je daar zit!!!

Ik en snoek moesten verplicht blijven!! We liggen in een hal van het huis boven :)
Dus morgen ochtend vroeg naar huis :)

Eten was echt lekker. Erg veel!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 03:06

Ga slapen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 03:09

Nee ;) _O- {:)