[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:56

Billy @ kampioen !!!! :D top gedaan.
Noor @ mooi filmpje. Je ziet het amper dat hij terug komt, maar je zal hetzelf het beste voelen.
WOLIN @ heeft zich uitgeleefd in Antwerpen
MOOTJE @ tis wel de bedoeling dat je erop blijft zitten hoor..... :D :D

Ik heb een topdag gehad in WW, maar het verslag komt daar wel.. ;) In ieder geval 1 foto voor mij set.
Bull wou niet echt poseren vandaag..... :D
Afbeelding

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:02

WW ging bij mij niet goed. Dressuur nog redelijk, niet fijn maar wel netjes en 205 punten. Maar springen wou ze niet. Losspringen ging wel heel goed, superfanatiek en ze trok mooi op de hindernisjes aan. En toen kwam ik in het parcours en ze wou niks meer. Dus daar was ik dus gestrand.
Ben wel een beetje teleurgesteld nu, ze laat me zo zitten in het parcours. De laatste springwedstrijd ging ook zo dus ik zat er zelf misschien een beetje te gespannen op. Maar dat geeft haar geen reden om zo stout te zijn vind ik, het staat zo laag daar kan ze met haar ogen dicht nog overheen. Maar blijkbaar is ze zo gevoelig voor spanning, ze klapt dan ook helemaal dicht in het parcours en reageert totaal niet meer op mij. Dus daar moet ik maar even flink op trainen, dat ik zelf geen spanning heb. Maarja ik baal wel heel erg, ik rij niet voor mn lol 2,5 uur heen en terug om alleen een dressuurproefje te rijden.

Morgen ga ik voor 6 dagen naar Parijs, lekker even er tussen uit. Daarna mag ze weer op strafkamp }:)

Bianca: Volgens mij heb ik jou dan zien springen in W'werf! Fijn dat het zo goed ging
Billy: Gefeliciteerd
Lotte: Klinkt als een super weekendje in Antwerpen :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:09

ANTHEA @ had jij een nummer vlak voor 48 (mij) ???? diegene verliet huilend het parcours. Ik kreeg daar even de rillingen van omdat ik weet hoe dat voelt. Ik weet niet of jij dat dan was ??Mijn vorige paard liet me toen ook drie crossen achtereenvolgens zitten in het springen. Toen was ik er ook klaar mee. We gingen alleen maar bergafwaarts.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:11

Nee ik was 99, ik verliet niet huilend het parcours. Was zo teleurgesteld dat ik geen enkele emotie voelde denk ik. Was met afzadelen wel heel boos, ik kon haar toen echt even niet zien :o

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 20:13

TG, Fijn dat Bari zo goed ging! TG ook, natuurlijk.
Bianca, Wat een mooie set is het geworden, zeg :oo Ik wacht je verslagje af!
Anthea, Wat ontzettend balen zeg :(:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:13

ANTHEA @ nee dan was jij dat niet nee ....dat was een nummer ergens vlak voor mij. Had wel met diegene te doen, maar evengoed balen voor jou.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:16

Mootje schreef:
Bianca, Wat een mooie set is het geworden, zeg :oo Ik wacht je verslagje af!

Straks.... :D ga nu toch eerst maar ff douchen...... heb al wel gegeten, dus mijn buik is gevuld. Zal me nu zelf ook maar ff opknappen. ;)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:28

bianca1980 schreef:
Billy @ kampioen !!!! :D top gedaan.
Noor @ mooi filmpje. Je ziet het amper dat hij terug komt, maar je zal hetzelf het beste voelen.
WOLIN @ heeft zich uitgeleefd in Antwerpen
MOOTJE @ tis wel de bedoeling dat je erop blijft zitten hoor..... :D :D

Ik heb een topdag gehad in WW, maar het verslag komt daar wel.. ;) In ieder geval 1 foto voor mij set.
Bull wou niet echt poseren vandaag..... :D
http://i214.photobucket.com/albums/cc14 ... setSGW.jpg

Waar heb je dat gave setje vandaan??? Kan je dat ergens laten maken ofzo????
Laatst bijgewerkt door Nessah op 22-08-10 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: geen foto's quoten aub

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:03

SANURIE @ dit komt uit Engeland, is van NAGRAGS, daar kun je uit een aantal designs kiezen en tal van kleuren combineren. Er is nog een website van die vind je misschien als je googlet, maar die sprak mij niet zo aan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 21:06

Verslagje :))

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:10

hahah we zijn niet nieuwschierig hoor :D

Bianca: ik vind jou setje wel heel erg mooi, lekker opvallend en je ziet het ook niet vaker (ik tenminste niet)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 22:58

Goedenavond
WL: Klinkt als een onwijs geslaagd weekend :D .
Sann: Balen zeg.
Mootje: Sterkte met de spierpijn :(:) . Ik denk dat je volgende week wel je handen vol gaat krijgen aan Corion ;) .
Snoekiej: Nette dressuurpunten zeg, leuk dat diegene eerste is geworden :D .
Teegee: Fijn dat je zo lekker gesprongen hebt, mooi debuut met Bari!
Anthea: Kl.ote zeg dat ze je zo laat zitten in het parcours.
Bianca: Mooie outfit zeg!

Ik had de eerste snoekduik van Mootje gemist, dus speciaal voor mij heeft ze hem nog een keer gedemonstreerd toen ik er was :Y) . Wel een gaaf dier om in actie te zien die Corion!

Morgen komt eindelijk de zadelmaker, ik hoop zo dat HET zadel er meteen bij zit O:).

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 23:04

Evie_Bandido schreef:
Morgen komt eindelijk de zadelmaker, ik hoop zo dat HET zadel er meteen bij zit O:).

Ahh, dan ga ik hem morgen ook gelijk eens stalken }>

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 08:18

Arme zadelmaker :(:) :D

Mijn beloofde filmpjes:
Eerste parcours 90cm, val op laatste hindernis... Ik ging duwen ipv dat ik netjes wachtte 8)7

Val tweede parcours op hindernis 4 (1.00m). H1 tot 3 was al drama en hij ging dwars door H4... Als ik nou eens ga wachten, had ik ze gewoon kunnen uitzitten! http://www.youtube.com/watch?v=D_V9067Rrw4
Na de tweede val ben ik weer bij Hindernis 1 begonnen en toen ging het eigenlijk wel heel fijn!

Pff, Wat een weer vanochtend. De hele A13 stond blank... Auto had nog net geen snorkel nodig!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 08:38

:wave: goeiemorgen

Gezellig druk weekendje gehad :).
Zaterdag ochtend dus wezen oefenspringen met Bobo, en smiddags bij vriendlief wezen voetbal kijken. Die wonnen dus dat was wel leuk :).
's avonds naar SC Heerenveen, vriendje kreeg de seizoenskaarten van 2 anderen omdat die niet konden. Dit was ook erg gezellig :D.
Daarna maar op bed gegaan want ik was erg gaar :P.
Zondag morgen vroeg weer naar huis en even rondje langs de weg met Sofie gedaan. Schimmeltje had een druk weekje achter de rug dus die mocht een dagje vrij :).
Gister middag met paar meiden wezen voetbal kijken bij een andere club (de vorige club van mijn vriend, waar veel vrienden van ons in spelen). Die wonnen ook, en het was lekker weer ;). Dus we hadden ons prima vermaakt. 'savonds bbq van 1 van die jongens, aangezien hij donderdag voor 5,5 maand naar Curacao vertrekt. Dus een afscheidsfeestje.
Ook dit was erg gezellig. Om half 6 waren we daar en om half 12 gingen we naar huis. Toen maar lekker in bed gedoken want om 7 uur ging de wekker weer, en nu zit ik op kantoor :P.

Ik hoef waarscheinlijk niet tot zo laat vanmiddag dus kan ik dan even een paar uurtjes slaap inhalen O:).

Mootje: balen van je vallen :=.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 09:05

Dat was een druk weekend Kim! Hopelijk mag je vandaag eerder weg :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 09:13

Pfoe Kim, welterusten voor straks.
Ik heb ook heerlijk uitgeslapen. Was een pittig dagje gister. Voel mijn rug ook wel een beetje.

Mootje, geeft Corion zoveel rug dat je zo doorklapt? Op sommige sprongen doe je het meer dan op de andere, voornamelijk als je dicht komt. Op zich ziet het er niet verkeerd uit verder! Corion ziet er ook erg goed uit!

Evie gefeliciteerd!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 09:29

JEMIG MO ...die val in het eerste filpmje ziet er best wel akelig uit. Je had zo onder je paard kunnen komen. Gelukkig valt het achteraf mee, maar je bent idd een katapult ineens.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 09:35

Goeiemorgen!!

Gave outfit Bianca!!!

Mootje, probeer wat minder plat erop te liggen en langer blijven zitten wachten. Hij wil wel graag he!

Gefeliciteerd Evie!!

Wat een regen, komt echt met bakken uit de lucht!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 09:54

Gefeliciteerd Evie!

Mooi outfit Bianca! Je bent idd echt goed te herkennen zo, zo herkende ik je in Renswoude ook.

Die 1e val ziet er best hard uit Mootje. Afstanden etc komt vanzelf wel. Jullie hebben er zo te zien iig plezier in. :)

Vervelend dat je je rug voelt Simmie.

Idd die regen.... Kreeg me toch stortbui over me heen met de honden uitlaten. Was de 2e douche van vandaag.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 10:31

TG, Jij legt precies je vinger op de zere plek :j
Simmie, Hij maakt inderdaad behoorlijke klappers! Hij springt heel anders dan mijn vorige paard en moet nog steeds wennen. Hij is vrij traag op de sprong zelf, waardoor ik hem in de opsprong moet ondersteunen met mijn been, maar daardoor gaat hij nog meer springen! Dit is pas ons 5de parcours, dus ben eigenlijk al heel blij met hem (niet met mijzelf, trouwens!).

Vandaag komt het filmpje van het laatste parcours nog online. Ik ben benieuwd hoe het er daar uitzag, want het voelde alsof hij mega sprong :+

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:32

Jeetje Mo wat ging je er naar af! Gelukkig viel het achteraf mee. Het lijkt mij ook zeker niet gemakkelijk om daar met een jong groot paard een rondje te rijden, wat is die bak klein zeg voor een parcours! :o

Gelukkig is het hier nu even droog, maar er is al weer genoeg gevallen.....

Bianca je bent idd wel goed te herkennen met die outfit 8-) Al is het niet helemaal mijn smaak, vind het allemaal net iets te :o

Druk weekend gehad dus Kim, fijn als je starks wat eerder weg kan.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:34

Even een vraagje hoe kan het dat ik zo'n rare vraag over Horse event onder mijn naam heb staan??

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:36

Dat heb ik ook en vind het erg vervelend. :( Heb er niet om gevraagd en wil al helemaal die vraag niet beantwoorden. Ws gaat het pas weg als HE geweest is. Was vorig jaar ook zo.
Zal een tijdelijk iets zijn wat bij iedereen is ingeprogrammeerd. Als je de vraag beantwoord (door te klikken op die vraag onder je naam) zal er komen te staan of je wel of niet naar HE gaat en eventueel welke dag(en).
Laatst bijgewerkt door Sim op 23-08-10 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:38

Ik heb volgens mij geen vraag over HE?

Edit; oh nu wel :+