[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:22

Ik heb Nudien net lekker uitgebreid gepoetst, stond lekker te genieten. Manen gekortwiekt en aan de hand gestapt, het pad achter de stal was sneeuwvrij gemaakt gelukkig.
Jer ook even aan de hand gestapt maar dat is net een vat buskruit op het moment en meneer is niet gediend van een touwtje om zijn neus, dus dat heb ik niet lang volgehouden.. :Y)
Meteen allebei een wormenkuurtje, kunnen ze er weer ff tegenaan!

Heb me ook weer ingeschreven voor de Regiotrainingen, zin an!

@ Snoekiej: lekker dat je gewoon wat kunt doen met Vorstin, dat stilstaan is ook helemaal niks voor die beesten...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:51

Wat leuk Rosalie! Waar volg je die schaatslessen eigenlijk?

Ik heb net springles gehad, dat ging wel goed :) De weg was alleen best wel slecht. Bij ons thuis viel het heel erg mee, maar Hoogezand (10km verderop) was een stuk slechter. Ze doen er ook helemaal niets aan. Pas toen ik weer thuis was, zag ik de eerste strooiwagens rijden.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:01

Haha, lekker bommetje dus Noorwijdenes :P
Fijn dat je lekker gesprongen hebt Anthea :)

Vraagje:
Weet iemand hier wanneer de crosstrainingen in Vrouwenpolder en Oudkarspel ongeveer zijn en hoe/wanneer je je kunt opgeven? Ik wil daar graag voor de crossen een keer trainen, zodat Vorstin het terrein vast een keertje gezien heeft. Ik meen me herinneren dat er trainingen georganiseerd worden voor de cross, toch?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:33

Leuk Rosalie! Doe je dat bij de ijsbaan van Alteveer enzo?

Shanouk, ik heb geen idee!
Mooizo dat je even lekker hebt kunnen springen Anthea!
_O- Noor

Ik heb net even een dressuurlesje gereden op de club met Meno, die ging wel fijn. Over anderhalf week heb ik daar dressuurselectie, moest van mam meedoen omdat mijn zusje dan meer kans heeft om naar de regio te gaan met Yoer _O- . Als ik net degene ben waardoor er iemand meer naar de regio mag... :)

Daarna Dwarrel nog even het nieuwe tuig gepast, dat ging allemaal. Nieuwe karretje er ook gelijk achter gehangen en een rondje gereden. Morgen ga ik even in de binnenbak bij de buurman.
Denk dat ik een dagje school skip, heb maar 1 nuttige les en die is ook niet echt nuttig omdat we pas vanaf volgende week aan dat project bezig kunnen gaan omdat we eerst een bezoek aan het bejaardentehuis moeten brengen en die voor dinsdag gepland staat.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:35

Goede avond!!

Pb dat zou ik dus de volgende x echt vertikken!! stelletje e*kels
Carolien jeetje heftig zeg beterschap!!
Snoek als het goed is krijg ik een mail van vrouwenpolder :)

Heb vanavond even gereden was blij dat ik er wat om had want jackson was een letterlijke BOM _O- bokken,springen brommen, gillen haha dus ja zijn energie was er weer uit :D

Ga nu lekker op bed.
Stomme sneeuw :(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:50

http://www.sgwzuidwest.nl/
Snoek, houd de site maar in de gaten. Komt het tzt vast op te staan, maar de trainingen daar zijn altijd in het voorjaar, voor de echte cross!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:53

Klopt rond april :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:30

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:31

Ik ga lekker richting bed :wave:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:48

Bedankt! Kan altijd vragen bij Oudkarspel of ik er eentje mag volgen :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:49

Ja, je kan Ronald altijd bellen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:51

Is dat ronald koopman?

Ik ga nu echt :wave:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:53

hihi, nee Ronald Beukers!

Weltrusten Corien

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 00:30

Hoi hoi,

Heb het zo druk.. weinig tijd om te bokken vandaag en gister.. ben wel een beetje down :\ .. onze lieve lieve 15 jarige labrador holt echt zo hard achteruit ;( .. Denk dat het een dezer dagen wel het einde zal zijn voor haar.. ze heeft kanker en haar hele buik is echt enorm bol, en ze steunt en kreunt :(:) ..
Ons andere gebakkie van 15 jaar vonden we net in de keuken met de achterpoten wijd, uitgegleden en die heeft de kracht na haar TIA'tjes niet meer in de poten om overeind te komen op de tegels.. Echt zo sneu, die is nu ook echt op en top dement en holt ook erg hard achteruit.. Die loopt echt alsof ze dronken is te zwalken door de huiskamer.. ze heeft geen kracht en geen coördinatie meer :n ..
Heel raar om te bedenken dat hun einde toch wel gaat naderen, de labrador hebben we dan ook al 15 jaar..echt een gezinslid is dat..
Ben er echt een beetje naar van als we het er zo over hebben..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 00:33

Altijd naar Lotte. Wij hebben vorig jaar ook 3 honden kunnen laten inslapen. Gaat dan hard zo in 1 keer.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 00:37

Ja.. ze zijn ook echt allebei echt slecht, allebei hard achteruit gegaan.. allebei 15 jaar... Het is echt vanzelfsprekend dat ze er zijn, helemaal bij de family.. ondanks dat Indy, onze labrador, zo slecht is.. staat ze wel kwispelend bij de deur je op te wachten, de schat!! Altijd even knuffelen.. De gedachte alleen al is heel erg rot, al weet je wat het beste is en dat het er aan zit te komen..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 08:40

15 jaar is wel een hele mooie leeftijd voor een labrador Lotte. Maar zolang ze nog happy zijn.... Je moet maar denken dat het voor jou erger zal zijn als voor hem.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 08:41

Goede morgen :)

Lotte dat is er vervelend!! arme beestjes, mooie leeftijd maar ja tis idd een soort famillie lid :)
Sterkte meid!!

Zo ik ga naar werk, er ligt gelukkig niet veel sneeuw hier :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 09:16

Goeiemorgen :O

Ben al vanaf vanochtend 6 uur op school. Dat betekend dat ik 4.45 mn bed uit moest :O .
Volgende module loop ik praktijk op school en je moest je vandaag inschrijven. Maar ze doen het zo: je kan vanaf half 8 sochtends inschrijven, en wie als eerste komt heeft eerste keus. Je kan kiezen uit, restaurant, keuken, housekeeping etc. Maar het ene is veel leuker dan het ander. En vorig jaar stonden de eersten er al om 5 uur sochtends. Nouja voor de mensen die in LWD wonen kunnen vroeg daarheen, aanmelden en naar huis slapen.. Ik woon daar dus niet dus dat is klote. Dus ik met 4 meiden uit de buurt om 5 uur in de auto gestapt en naar Leeuwarden gereden :O. Waren we daar om 6 uur en toen waren we daar dus heel vroeg. Waren nog maar een paar mensen voor ons dus dat viel mee. Heb uiteindelijk wel kunnen kiezen wat ik wou :D Dus heb het niet voor niets gedaan. Maar nou zit ik hier wel tot 2 uur te wachten. Heb dan pas les.. Dus dat is jammer. Maar als ik thuis ben om 4 uur ga ik meteen mn bed in O:) .

Jeetje Lotte, dat is zeker niet leuk :(:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 09:17

Snoekiej schreef:
Bedankt! Kan altijd vragen bij Oudkarspel of ik er eentje mag volgen :)

Dat heb ik vorig jaar ook gedaan :)
Een week of 2 voor de SGW, en toen ben ik 1e geworden dus het heeft geholpen ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 09:48

Goeiemorgen :wave:

Jeetje Kim, eigenlijk ben je wel echt gek om dat te gaan doen :+ Ik had het niet gedaan. Was de school al wel open?

@ lotte: wat balen van je Labrador zeg. Maar 15 is wel echt een hele leeftijd voor zo'n dier. Als ze geen waardig leven meer hebben, is het ook niet wat natuurlijk :(:)

@ Anthea; jeetje das wel slecht zeg dat er zo matig gestrooid wordt. Hier gelukkig geen problemen mee en kan goed bij de manege komen.
Fijn dat je les goed ging!

Ik heb gister ff gelest met Zetje, niet teveel gedaan, maar ze liep redelijk. Volgende week nog 1 dressuurwedstrijdje.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 09:53

Jaa de school was al open. Naja niet de school zelf, maar er is een ingang voor mensen die praktijk moeten lopen. Dus daar konden we naar binnen :).

Fijn dat Zetje goed ging :).

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 09:58

Wow Kim, dat is echt vroeg!
Fijn dat het wel goed ging Mandy!
15 is al wel een hele leeftijd Lotte, maar zoiets is nooit leuk :(:)

Ik zit een beetje niets te doen op school. Kom eigenlijk alleen voor dit lesuur (mocht niet thuisblijven) en straks een dubbel tussenuur, en dan nog een keuzeles en mentorles. *Gelukkig* moet ik nog een hele Engels boekpresentatie maken, dus zal ik daar zo eens mee aan de gang.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:18

Anthea en Mirthe, ik volg die schaatslessen gewoon op de ijsbaan in Assen (de Smelt/nu de Bonte Wever). Natuurijs is nu overal niet zo geweldig en denk ook dat er bij de plaatselijke ijsclub er niet genoeg animo is voor lessen.

Lotte, wat naar van de hond. Maar wel beter dat het ouderdom is, en geen andere reden. Onze honden werden vaak niet zou oud, die warden meestal overleden door ongelukjes, dat is veel plotselinger. Hoe dan ook, het is altijd verdrietig natuurlijk.

Ik zal straks ook weer eens richting school. Moet een toets maken: Algemene computervaardigheden :+ Voorbeeldvraag: Hoe minimaliseer je een scherm? Hoe sluit je de computer af? Enzovoort. Makkie dus!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 11:26

We hebben heel de nacht gewaakt bij Indy, onze lab en vanmorgen om half 6 is ze natuurlijk overleden.. We hebben 3 x de dierenarts gebeld die voor nood op stond, en hij was op vakantie!? Hij wilde dus niet komen.. ook niet na 3 x bellen. Hij vond dat het wel kon wachten.. Ze is gelukkig wel rustig heen gegaan in het bijzijn van ons.. maar de dierenarts gaat een dikke vette fikse klacht krijgen van ons.. :(
Voor haar is het zeker beter, ze heeft nu geen pijn meer :(:) .. Heel gek.. mijn jongste broertje kent geen leven zonder Indy, we hebben haar al zo lang ;( ..