Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lappie_Lap schreef:En morgen niet weer dat ge-"moggel" please ... ik wordt er echt helemaal gestoord van
Ik en het openbaar vervoer..... 
AntheaV schreef:Lappie_Lap schreef:En morgen niet weer dat ge-"moggel" please ... ik wordt er echt helemaal gestoord van
das grappig, ik zit nu op school en net een meisje die haar telefoon opneemt zegt ook goeiemoggel![]()

goeiemorgen (nog net 
. Kan er niet zoveel over zeggen
.
!
Ik hoop dat het beter weer word. Het miezerd hier nu wat. Maar het is gewoon koud. Door de wind enzo.
. Ik hoop snel op Sufje te kunnen klimmen. Eerst misschien deze week maar even langs gaan. Even kijken hoe het gaat en foto's maken
.
. 
. 
) 
miss_jumpy schreef:Os krijgt sowieso 1 dag per week vrij, en soms wel eens meer.
rowo schreef:miss_jumpy schreef:Os krijgt sowieso 1 dag per week vrij, en soms wel eens meer.
1 dag per week sowieso. Zondag had ie ook al rust... Zondags rijd ik heel vaak niet als ik geen concours heb. Vandaag stonden ze om kw over 7 al buiten en heb ze net weer naar binnen gedaan. Genoeg beweging gehad lijkt me.