Lipso liep weer fijn Dus het lag toch echt aan Bussloo ik weet het zeker Na het rijden nog even naar de kolk gestapt en met een paar tikken op zijn kont liep ie er zo in Vrijdag ijzers eronder, zaterdag naar Utrecht (informatiedag voor Communicatie en Informatiewetenschappen) en dan zondag de Tripalon
Renske: Balen dat je er niet zo goed voorstaat Jij ook veel succes! Ik had ook zoiets van we doen het wel zonder publiek, maar de rest dacht daar iets anders over, dus mijn moeder gaat ook maar even mee
Rowo, er zijn geloof ik wel meer paarden die Lonneker niet echt leuk vinden. Ik vind het zelf helemaal niet zo'n aparte bak.. Lekker licht en groot, en toch eigenlijk weinig te kijken.. Jack heeft een hekel aan Ambt-Delden
Ik ga zo maar mijn powerpoint houden. Echt geweldig op dat blaadje stond een goede presentatie behoeft geen mondelinge toelichting. Dus het wordt echt zoiets van ik stond erbij en ik keek ernaar
joh wat een bericht, zal de sport niet populairder maken.........
Ik zou gaan dressuurprikken, maar ik mocht ff los in de crossweide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het land was nog niet helemaal ok, maar ik mocht het ff proberen, helaas niemand die foto's kon maken, maar ben desondanks daarna zelf ff foto's gaan maken van de hindernissen die we nu hebben staan...... komen zo......