[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 00:11

GvdT schreef:
Zet het eens op een filmpje, dan zie je dat het echt wel meevalt. Heb ik ook wel eens gedaan. Ging ik zo langzaam dat ik dacht schop die knol toch eens naar voor Clown

Dat is idd zo fijn!
Ik ben nu ook weer fanatiek aan het filmen met Urby, vind het wel fijn om 's avonds nog een keer terug te kunnen kijken Ja

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 00:11

Talida schreef:
geniet er nog even van!
GvdT ga jij maar eens springen met Tal, zal je zien dat het heeeeeeel hard lijkt! en dan zie ik gelijk dat het best mee valt haha

Niet hard Alleen een beetje stuiterig Clown
Vooral als ik wilde sluiten en Tal weg wilde galloperen *LOL* Maar het voelde niet hard Tong uitsteken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 06:21

Doei! wij gaan stappen Haha! veel plezier op de maandag werkochted Ja

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 07:59

nou stap ze gaaaaaap Slapen Haha!
Zouden er ook disciplines zijn waar je met een stuitergalop in het voordeel bent? Clown

Bij jou ging ze toen ook niet hard, toen gedroeg ze zich na 1x steigeren keurig Knipoog

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 09:27

Ik ben ook een voorstander van filmpjes maken, dan kun je het later nog een keer terugkijken! Maar ik vind zelf vaak wel verschil zitten in hoe iets oogt en hoe iets voelt! Ziek Vraag blijft dan natuurlijk, moet je je gevoel aanpassen op hetgeen je ziet?? Verward

Ik heb afgelopen woensdag weer les gehad bij Edwin en daar heeft mijn man gefilmd! Zie hier het resultaat! Let wel de beugels zijn nog te lang, maar kom er niet op als ze korter zijn en vozzie is nog niet braaf genoeg om ze korter te maken als ik erop zit...ga volgende keer opstapje proberen!! Knipoog

http://www.youtube.com/watch?v=nd_fplZ0xUw
http://www.youtube.com/watch?v=a8Pk_tgTXYI

Het is leuk om de vooruitgangen te zien...ik vind tenminste zelf dat hij goed vooruit gaat, maar als hij op gegeven moment moe wordt gaat hij op de voorhand hangen en gaat hij balken gooien...meestal zetten we hem heel even door (om aan te geven dat hij niet direct mag stoppen als hij ook maar ietsje moe wordt) en stoppen dan op tijd!

Wat vinden jullie ervan?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 09:33

Ha dat eerste filmpje doet me beetje aan Tal dr manier denken, die frummelt er ook wel eens wat tussen. Weet niet hoe je voorheen ging dus voortgang kan ik niet beoordelen, maar vind hem wel leuk!

bednek me nu ineens dat ik niet voor niets een camera heb aangeschaf, maar vergeet gewoon steeds dat ik hem heb!

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 09:42

Deze filmpjes zijn gewoon met een digitale foto camera gemaakt. Gaat eigenlijk best wel heel goed. In ieder geval buiten, binnen is niet zo als het te donker is! Ik kan het je echt aanraden! Je moet alleen even een slachtoffer vinden die het wil doen, moet lukken toch??

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 09:43

Goeiemorgen.
Gomir en Ukkie; Gefeliciteerd. Knappe prestaties!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:12

squid schreef:
Je moet alleen even een slachtoffer vinden die het wil doen, moet lukken toch??

en hem niet vergeten mee te nemen Blond

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:20

Tal: komt wel goed ooit! Ik had 2 jaar geleden ook nooit gedacht dat ik een B parcours zou springen Bloos . Na een aantal keer vond ik de hoogte zelfs al meevallen Cool .
BT, Gomir en SGWUkkie: gefeliciteerd met jullie prijzen!!
Squid: ziet er al netjes uit!

In het begin had ik ook erg moeite met het tempo in het springparcours. Toen zat ik zoveel in te houden en te regelen dat in in een A parcours 20 sec buiten tijd was Clown . Toen kreeg ik de instructie dat ik maar aan het tempo van hercules moest aanpassen en toen ging het goed Haha! . Toch erg fijn, zo'n professor onder je kont!

Ik ga zometeen maar weer aan de studie. Vanavond ga ik naar Harry Potter 5, ik ben benieuwd!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:27

squid schreef:
Ik ben ook een voorstander van filmpjes maken, dan kun je het later nog een keer terugkijken! Maar ik vind zelf vaak wel verschil zitten in hoe iets oogt en hoe iets voelt! Ziek Vraag blijft dan natuurlijk, moet je je gevoel aanpassen op hetgeen je ziet?? Verward
maar je kunt wel je gevoel ook eens koppelen aan het beeld en daardoor de keer erop dat gevoel iets beter interpreteren met de werkelijkheid Knipoog

Filmpjes kan ik op stage niet zien, kijk vanavond wel even.
Vind edwin wel erg fijn lesgeven!

Zal vanavond nog eens een keer proberen de filmpjes van mijn camera over te zetten op de computer, wilde gister niet lukken.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:58

Ik moet ook nog naar HP 5, gewoon nog geen tijd gehad of voor vrij willen maken! veel plezier! Ben in afwachting van het boek, dat kan ook ieder moment in de brievenbus liggen.

Ik rijd mn dressuurproieven ook altijd een tandje hoger dan ik kwa gevoel goed vind, beeld is idd toch altijd anders.

maar toch gaat ze hard Tong uitsteken

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:15

Ik heb het boek al uit!!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:17

Ik heb het boek liggen, maar ben net begonnen aan boek 6 dus die gaat eerst uit Clown
En ik weet toch al hoe het afloopt Verdrietig Een van de dokters was begonnen met het laatste hoofdstuk en ik had gezegd dat ik het niet wilde weten. 5 minuten later ging ze het zo hard aan de poliassistentes vertellen dat ik het wel moest horen, dus ik weet het einde nu toch al...Boos!

Volhouden hoor talida Knipoog
Ik ga zondag idd in mijn proef ook proberen het tempo iets hoger te gooien, hij komt anders toch snel wat zwaarmoedig over door zijn massale verschijning. En zolang ik hem in dat tempo gewoon mooi door de hals kan houden is het beeld dan even beter Ja (als ik hem daar niet rond kan houden lijkt hij weer heel douwerig dus dan liever een tandje lager Clown )

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:38

Blijft een kunst, paardrijden!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:29

Ik heb gewoon niet zoveel talent dat ik het zonder trucjes red Knipoog En dan wordt je vanzelf handig met dat gegoochel *LOL*
Zal wel wennen zijn om weer een proefje te rijden, is zo lang geleden Clown Ga ze van de week denk ik nog maar even rijden, dan weet ik een beetje waar de knelpunten zitten en waar ik de druk van de ketel moet zien te houden/krijgen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:48

Ik heb jarenlang in een sneltreinvaart parcoursen gereden met Online. Ik was gewoon altijd de snelste en er kon niemand aan mijn tijden tippen. Daar was ik niet trots op. Hij pakte gewoon het bit vast als het belletje ging en dan vertrok hij. Ik moest er vol aan gaan hangen en werd zelfs misselijk. Hoewel het er op video-opnames nog redelijk beheerst uit zag.

Buiten is het een compleet ander paard. Hij blijft veel rustiger en laat zich gewoon fijn bewerken. Mijn eerste 2 officiele B parcoursen gingen allebei in een fijn beheerst tempo. Ik had de laatste keer zelfs 1 strafpunt voor de tijd. Maar liever dit, dan dat hij er met mij vandoor gaat.

Van de winter wil ik weer eens met hem gaan springen, maar ik ben wel bang dat hij dan weer helemaal onder spanning staat en gaat hangen.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:39

Gomir en Ukkie: Gefeliciteerd!! Erg knappe prestaties!

MJ: Ach Simmie en SGWOllie begint allebei met een S hè? Clown
Ik heb wel wat foto's van Ice maar ik moet ze nog even uploaden. *belooft beterschap*
Het is een kruising Mechelse herder x Bull terrier. Ze hadden eerst duitse herder gezegd maar nu hij iets groter wordt zie je duidelijk dat er mechelaar in zit...

Heb net twee nieuwe kussens voor op de bank gekocht en een nieuw kussen voor Ice. Verder wacht ik het juiste moment af om te gaan rijden tussen de buien en de windvlagen door. Leuk hoor vakantie....

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:42

Clown
Maar ook allebei een groene naam!

Van jouw pup wist ik wel maar ik dacht nu, he, simmie ook een nieuwe pup??
Maar dan wil ik inderdaad wel nieuwe foto's van jouw pup zien!!

Trouwens, jij komt toch bij jan van beek?
Heb je al op http://www.eventingsport.com gekeken??

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:47

Kan iemand me even vertellen dat dat GEEN bruidstaart is die ik op de foto zie?????? Bloos!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:48

Dat is er wel een Wollie Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:50

ik kan er ook niks anders van maken Wollie..... Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:51

pfff, ik zit hier op mijn werk totaal de balen in te hebben. Weet iemand nog een leuk baantje voor mij??

Gelukkig nog maar 1 dag en dan lekker 3 weken vakantie!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:55

MJ, ik leef met je mee. Ik ben ook al hard aan het rondkijken voor iets anders. Wees blij dat je nog maar 1 dagje hoeft. Ik moet nog 3 weken Huilen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:58

hm, nog 3 weken... arme jij Ach gut
maar als ik weer aan het werk moet heb jij dus nog lekker vrij...!

Valt niet mee he, leuke baan vinden? Ik weet nog niet eens wat ik wil, zoekt ook erg lastig....