Dat heb je fijn uitgelegd Marieke. Ga ik zondag zeker uitproberen. Ik kijk ook alleen maar naar de kant waar ik heen ga, en dat is meestal de zijkant van de hal ipv naar beneden.
Oja, er schiet me nog iets te binnen. Als je een bocht wil gaan maken is het handig om even je stok naar voren te zwaaien en hem heel licht even in de sneeuw te prikken en dan daar het "hupje" te maken, dan wip je als het ware om de stok heen (hoe leg ik dit uit ) Dat help om het moment van de bocht te bepalen, omdat je anders (niet zozeer op een mooie geprepareerde piste, maar wel op een hobbelige piste) het moment van de bocht maar blijft uitstellen totdat je uiteindelijk stil dwars tegen de berg op staat...
mijn gedicht is af, en nog best leuk (en vooral origineel ) is geworden! maar ik ga, nog ff gedicht overtypen en uitprinten en word over kwartiertje ofzo opgehaald doegg tot vanavond
Ik heb vorig jaar vorig het eerst een dagje gesnowboard, ik geloof niet dat ik ooit zo'n pijn heb gehad! Eerst 's ochtends een uur prive les samen met mijn vriend. De leraar had duidelijk geen zin in beginnelingen want binnen 10 minuten stond ik al in een sleepliftje en moest ik mijn eerste afdaling maken.
Na het lesje zouden we een afdaling naar beneden maken die goed te doen was volgens mijn vriend, halverwege kwam ik erachter dat een rooie piste was. Heb er echt heeeeeel lang over gedaan voor ik beneden was, en het laatste stuk heb ik de board onder mijn arm genomen en ben naar beneden gelopen.
Toen beneden half uurtje gezeten, en amper bijgekomen kwam de volgende leraar, we hadden nl. 2 lesjes van een uur besproken. Ik dacht alleen maar, nee, niet nu al! Hup weer de stoeltjes lift in naar boven, nu gelukkig "slechts" een blauwe piste. In dat uur nog veel meer op mijn kont gevallen, over de kop gegaan, op mijn knieen gevallen en toen was het eindelijk klaar. De volgende dag weer gewoon skien maar ik had zo'n gigantische spierpijn dat ik amper uit de stoeltjeslift kon komen! Heb mijn billen plechtig beloofd dat ik ze hier voorlopig niet meer aan waag!
Ah.. arme jij! Lijkt me ook moeilijk evenwicht bewaren op een snowboard!
MissM --> Nee daarom ben ik niet zoveel op bokt. Doordeweeks zit ik op stage in Oenkerk en daar is wel internet, maar weinig tijd om te internetten. Kzit overigens wel met vriendlief in Oenkerk...
Ik heb net Lucky weer gereden... ik had haar net even los staan om het zadel te pakken. Toen liet iemand anders iets vallen (ging wel hard) buiten de bak, en ja hoor Lucky maakte een mooie show ronde de bak door... sjonge wat sjouwen dat paard! Verder liep ze wel relax vandaag, gelukkig!
Hahaha ik wil ook niet snowboarden, kan nu al aardig skiën en heb geen zin om het weer helemaal opnieuw te gaan leren.. Blijf ik denk ook alleen achter want we nemen nu toch erg vaak de rode en soms ook wel een zwarte piste
Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit meer spierpijn heb gehad na de eerste dag snowboarden! Heb zelfs nog foto's van mijn pikzwarte knieën
Ik weet dat het nu onwaarschijnlijk klinkt, maar het is écht de moeite. ik kan vrij aardig skieën maar snowboarden is gewoon zoveel fijner om te doen! Ik wil echt niet meer anders en heb nu zelf ook een bordje gekocht
Hmmm...heb ook wel zin in patatjes, maar moet nu eerst nog lesgeven...zal wel lekker koud zijn!
Ik ga vanavond geheel onverwacht naar HP! Ben net uitgenodigd door mijn vriendin. Ze zou met iemand anders gaan, maar die kon plots niet door familieomstandigheden. Wel naar voor haar. Omdat mijn vriendin de kaartjes toch al had, vroeg ze of ik mee wilde. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!
Wat leuk dat je opeens mee gaat naar HP Simmie In her Shoes lijkt me trouwens ook een leuke film!
De patatjes waren trouwens lekker Ga zo nog even de laaste gedichtjes uitprinten en de cadeautjes voor mijn moeders verjaardag inpakken.. Volgens mij ben ik een cadeau een beetje kwijt
Ik hoor wel hoe de film was Simmie. Ik wil ook nog heen binnenkort.
Skieën heb ik een keer gedaan, vond het wel leuk, maar heb verder geen tips Snowboarden was ook echt niets voor mij. Vooral mijn enkels vonden het niet fijn
Ik heb een tijdje geleden foto's gekregen van Biko bij zn nieuwe eigenaresse.. Ik vind hem heel erg veranderd..Hij heeft een tijd stil gestaan door blessure van haar.. We hadden m verkocht als springpony hoop dat daar nog wat van terecht komt.. Ze hebben zn manen lang laten groeien..Ik vind hem niet zo vrolijk kijken..Naja kijken jullie maar eens: (oja deze foto's liever niet kopieren of iets)
Zo was ie bij ons:
zn rechte maantjes(A)
en nu :
Hij is wel een heel stuk witter geworden!
Hier vind ik m er wel super mooi uitzien
Ik vind het wel heel moeilijk deze foto's te zien..Dan ga je hem wel missen..En ik vind m op sommige foto's er niet echt vrolijk uitzien..Maarjah het zijn maar foto's daar kun je niks uithalen.. Wat vinden jullie?
tsja anja, je vergelijkt wel crossfoto's met stand/dressuurfoto's! Op sommige foto's kijkt ie wel tevreden hoor! Maar natuurlijk zijn die crossfoto's van jou wel veel sprekender, maar toch, echt ontevreden vind ik ook wel meevallen. Ik snap wel dat jij dat zo ziet hoor, lijkt mij ook niks om zo een oude pony te zien. Soms kan je ze beter maar helemaal niet meer zien misschien.