Sannn, ik een lolletje om jou en nu andersom.... Ik draaide te ver door met trampoline springen na een salto
sorry, maar ik zie het helemaal voor me....
muts_marijke
Geplaatst: 28-12-11 23:13
Ik heb geen traumeel liggen. Wel ijs-power uit Finland.. super spul dus ik denk dat dat er op gaat. Arm is gelukkig niet open... ben ook wel even zat van prikken. Gister geprikt en vandaag weer.
@ Mootje dat is niet slim. En zo verdomd pijnlijk!
Lekker toch Sannn... ik zit nu aan de chippies patatje joppie ...
Das ook lekker Marijke. Heel goed te zien aan je lichaam! Ik heb ook jaren op turnen gezeten.
Leliaardje
Geplaatst: 28-12-11 23:39
Jongens, wat een verhalen hier! Mistid: dat klinkt niet echt lekker wat jij allemaal uitspookt. Doe voorzichtig hoor! . En Marijke met d'r voet. . En dan nog allerlei enge neus-verhalen die inmiddels al lang geleden zijn. Engerds!
EvelienH
Geplaatst: 28-12-11 23:41
Ohhhhhh Marijke! Die zijn zo lekker!
Mirthe, wat heb jij een pech zeg! Doe maar voorzichtig. Mo, best knap
Net lekker goulash op, jammie!! Morgen naar het bos met Caapje
Aaaauuuwwwww Marijke en Mistid... samen in de lappenmand. Hpelijk valt het mee meiden, en is de pijn een beetje te harden.
@Kim: wonderbaarlijk, als je anderen hoort, die zijn soms een half haar op zoek voor ze een paard vinden, en bij ons lijkt het bij de eerste al raak te zijn........ Morgen een dagje huishouden en dan vrijdag weer een dagje naar de finale van Indoor Beukers.
viefdepief
Geplaatst: 29-12-11 00:10
Jeetje wat een stuntpiloten hier Mistid en MM hopelijk hebben jullie er gauw minder last van
Renske: Ik ga in januari in Lonneker starten en in februari heb ik Wierden opgegeven Verder ook in elke maand nog een keer dressuren. Vond ik wel goed van mezelf
Ik ben inmiddels goed misselijk van de inhoud van mijn kerstpakket. Niet goed om in 1x zoveel lekkers in huis te hebben...
Is chips Patatje Joppie echt zo lekker? Heb ze nog nooit gegeten.
Joki
Geplaatst: 29-12-11 01:06
TG filmpjes zien er goed uit. Ik ben ook fan van Do Sann balen van de balken en van je rug Ik heb met dezelfde weekenden als sim rekening gehouden voor de voorjaarstrainingen Danielle wel stom dat niemand het ziet Caro gaaf. Jeamojasje heb ik ook (maar dan gewoon een confectiemodel) en die zitten wel heel mooi MM wat ontzettend onaardig van Zeus en sterkte met je enkel. Ik heb met het terugschoppen (Ferrose sloeg mij eerst) van mijn paard ooit mijn teen gebroken, ook niet handig Vief fijn dat de toevallige springles goed ging Itsme fijn dat je zo tevreden was Mistid sterkte met je neus
Ferrose had vandaag een lichtere training en dat vond ze wel lekker. Hopelijk vrijdag weer springles. Ik ben mezelf maar een extra spoedcursus springen aan het geven
Eef_Bam
Geplaatst: 29-12-11 03:09
Goedenacht. Renske: Veel plezier morgen. MM: Beterschap met je voet . Mirthe: Pas je wel op? ben het met bovenstaand commentaar eens. Sim: Die chips is echt heel lekker . Joki: Komt goed met dat springen!
Vandaag dressuurles gehad met Bam, ging lekker, daarna een beetje bizarre maar wel hele goede film gekeken: "La piel que habito" (The skin I live in). Ook nog twee leuke gevonden op internet van het kerstspringen en op fb gezet, heb je hier eigenlijk bijna nooit fotografen op concours.
Morrie! Zit met een kop vol snot op werk, bah. Vanavond vroeg erin, want ik laat me niet een bosritje door mijn (snot)neus boren
Caro, supermooie jasjes!!! Die rode! Vief, leuk dat je mee mocht doen met springles! Mirthe, denk je een beetje om jezelf.. je moet nog langer mee hoor Sann, lekkerrr bonbonbloc! Ik kom er nu pas achter wat een snoeper vriendje eigenljk is!!! Gelukkig kan ik er goed vanaf blijven, anders groei ik echt dicht hoor! Joki is lekker met springen aan de gang
Is 'de jeugd' van tegenwoordig nu zo verwend, want ik vind het echt wel meevallen.... Toen ik studeerde was ik om 6 uur op mijn stage en liep om 11 uur 's avonds nog op stal en werkte er elke week nog een uur of 20 bij
Sorry hoor, maar ik vind haar een vrij druk bestaan hebben. Ze geeft precies aan waar de knelpunten zitten en waarom ze nu zoveel geld nodig heeft maar druk is het wel. Niet zo bagatalliseren hoor, de een is de ander niet, ik zou haar eerder een compliment geven en zeggen nog even volhouden als je je rijbewijs hebt gehaald krijg je meer tijd.
Niks hap Noor, als ik niet had gereageerd hadden jullie mooi zo laten staan en niet een paar posten verder gezet dat het niet zo bedoeld was.
_Noor
Geplaatst: 29-12-11 10:22
Ik neem aan dat je weet wat deze smiley betekent? Ik heb dat hele topic niet eens gelezen, wie heeft het nou niet druk?
AntheaV
Geplaatst: 29-12-11 10:26
Goedemorgen! Ik heb gisteravond gezwommen in de Smelt in Assen, dressuurles ging helaas niet door. Was gezellig, ook nog heerlijk in het turks stoombod gezeten. Ik hou echt van warmte
Vief: Leuk dat je weer cc's hebt opgegeven. Ook goed van je dat je elke maand wil dressuren Mirthe: Had het ook al op fb gelezen. Maar ik ben het ook met Marijke eens hoor, hier maak je jezelf alleen maar mee kapot. Je kunt beter nu even rustig aan doen, anders loop je het risico dat je straks heel lang niet kunt rijden. Ik was zelf ook zo toen ik 17 was, maar inmiddels denk ik wel wat meer om mezelf. Noor: Dat is niet zo fijn