[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:35

HIER BEN IK!
Heb net ff alles bijgelezen, sjongejonge wat een geteut weer. Heerlijk :D

Ik heb gister na het werk snel even mijn superpaard gereden. Zo fijn, kon hem wel opvreten! <3
Daarna door naar buurman op verjaardag... en was pas om kwart over 1 thuis :oo . Ik zal straks dus wel instorten hahaha.

@ Mireille & Elin: welkom en succes :)
@ Mootje: veel plezier aan boord
@ JN: jij ook veel plezier en succes vandaag!

Lastige zaakje waar ik al een week mee bezig ben, komt vandaag tot uitvoering }> Spannend!

Edit: hier is het wel mooi weer :j !

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:40

Snoekiej schreef:
Had gehoord dat Loft heel goed was, maar dat blijkt wel mee te vallen dus Vief?

Ik vond hem persoonlijk gewoon niet heel bijzonder. Verhaal was wel ok, was ook zeker wel spannend en niet heel voor de hand liggend, maar ik had er toch iets meer van verwacht. Misschien te veel echt goede films gezien de afgelopen tijd :+

Noor: Hopelijk komt de zaak tot een goed einde :) Fijn dat Jer zo lekker ging!
Benthe: Spannend :D Hopelijk maken jullie een goede indruk daar ;)
Sim: Was ook zeker het belangrijkste ;)
Mireille: Fijn dat je al zo snel een betere controle hebt :)

Ik ga me maar eens aankleden, naar de mondhygiëniste, langs de Kruidvat om wat van die goedkope dagkaartjes te scoren, pakketje wegbrengen en paardjes doen. Hopelijk nog genoeg tijd over om nog even serieus naar mijn onderzoeksvoorstel te kijken en vanavond met een oud huisgenoot kip uit braadzak eten :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:43

Geen soep in zak maar kip uit zak dus! :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:43

HIER ben ik ook hoor, 'k had het idee dat ik even teveel me ergens mee bemoeide... :+
Het gaat hier goed hoor, we hebben een goede kuurvrije week achter de rug en de kuur van gisteren ging ook prima, we hebben zelfs heel erg voorzichtig en onder voorbehoud een heel klein beetje goed nieuws gehad van de dokter: gezien de alle bloeduitslagen en het klinische beeld van Jan en de afwezigheid van klachten (behalve die van de chemo) dacht de dokter dat het in elk geval niet verder ging omdat Jan dat nu gewoon ziek moest zijn en klachten moest hebben.
En die hele voorzichtige opmerking zorgt voor zo'n enorme mentale omslag, je wilt het niet geloven....

En ik was gisteravond ook bij de buurman, ik ben op tijd naar huis gegaan :o :o

Sim

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:45

Jee, Margreet, dat is wel nieuws zeg! Dat zal zeker een mentale omslag bewerkstelligen! Super hoor! Konden jullie wel gebruiken.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:46

Zeker weten!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:46

_Sim_ schreef:
Geen soep in zak maar kip uit zak dus! :D

:D

Kan me voorstellen dat goed nieuws echt heel veel met je kan doen :) Echt heel fijn voor jullie!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:48

Wauw Margreet, wat fijn voor jullie! Goed nieuws doet heel veel met een mens

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:55

Hij komt net uit bed en zit gewoon fit in de stoel te commanderen om thee en bolletjes..... Vanmiddag weer naar Amsterdam voor de hyperthermie.
Hopelijk geeft straks de scan ook eenzelfde beeld (en het liefst veel en veel beter) maar dit hebben we in elk geval.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:01

Margreet, wat fijn voor jullie! Goed nieuws zet alles in een ander perspectief. Leef je vast ook heel anders naar de scan toe.

Vief, eet je de kip ook zo uit de zak hihi. Mag toch hopen dat er een bord onder komt.. waar ook nog iets anders op ligt dan alleen een halve kip. Of ben je net als die leuke boer uit BZV tevreden met 1 bal gehakt?!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:18

PFoe, ik had me gisteren toch hoofdpijn! Heb ook niet meer gereden en ben vrij vroeg naar bed gegaan. Voel me nu nog niet helemaal lekker, maar de hoofdpijn is nagenoeg weg. Ik zal wel een griepje onder de leden hebben denk ik. Bleh.

Elin: Nu is het pas duidelijk :j Kun je die ontspanning niet eerst op buitenrit oefenen en daar dressuurmatig door het bos of een parkje heenrijden? Met iemand van stal mee op concours en op het losrijdterein rijden (als dat mag) of uhm.... naar een buitenbak rijden met de trailer in de buurt? Dan kun je daar alvast mooi aan de ontspanning werken en als dat goed gaat, ga je op zoek naar een terein in de buurt waar je hetzelfde kunt gaan doen.

Ik ben nog nooit gecontroleerd op wat dan ook op wedstrijd. Ik heb enkel met de appaloosa sportdag een keer mijn boekje moeten laten zien, maar toen ze de voorkant zagen was het al goed?

Vies moet ook weer naar de tandarts, hij is soms heel erg onrustig met zijn mond en het is ook alweer een jaar geleden dat de tandarts is geweest. Ik moet alleen wel nog bellen voor aan afspraak en dat heb ik al drie dagen op een post-it op de pc hangen, maar ik vergeet het steeds :Y) Ik heb ook geen idee op welke tijden die beste man bereikbaar is.
Vies is bij hem altijd heel erg makkelijk. Het is een hele lieve vent, die met lieve woordjes Vies zo rustig heeft. Dan is het ook zo gepiept.

Kasboekje zou voor mij ook handig zijn. Ik moet namelijk een beetje op de centen zitten...

Snoekiej ik vind de prijs nog best meevallen eigenlijk. Als het enkel masseren/kraken was geweest dan was het van de zotte, maar met de rest ermee is het nog wel te begrijpen toch?
Metacam is inderdaad heel duur. Wij geven dat sinds twee weken aan de hond omdat hij artrose heeft, maar zo'n klein flesje voor de hond is gewoon al 60 euro! :wow: Geen idee hoelang hij er mee kan doen.

Fijn dat er goed nieuws is Margreet!

Zo en nu moet ik haasten voor college :wave:

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:20

Morguh!!

Wat fijn Noor en Margreet!
Vief, kip uit braadzak is echt lekker! Loft vond was inderdaad spannend en toch wel een onverwachte wending.

Ik ben op de fiets naar werk en daarvoor al met Ttje een stuk gestapt :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:23

Sportief Karen!
Hoofdpijn sucks, Annetje. Hopelijk is het nu helemaal weg.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:26

Mogehu

Wat een geklets hier zeg! _O-

Mo veel plezier!! (gaaf zou ook nog eens op een boot mee mogen maar dat ging helaas niet door)
Vief das lekker!! jammer dat de flim het niet echt was!
Karen sportief hoor!!
Margreet das wel fijn om toch een licht puntje te zien :D fijn!!

Zo ik denk dat ik richting het strand ga of morgen? :P

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:37

Jaloers Corine! Ga je altijd met de trailer?
Shanouk, ik vind het toch wel heel veel geld en als het resultaat ook nog niet top is?

Vorig jaar in Vlietland heb ik chip en paspoort controle gehad tijdens het opzadelen op de parkeerplaats.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:07

Denk vandaag de beste dag is voor het strand Corine. Hier (Houten) schijnt de zon ook inmiddels uitbundig! Oefff dat is ook een lekker vooruitzicht, een strandrit op een doordeweekse dag.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:23

mireilledons schreef:
Vief, eet je de kip ook zo uit de zak hihi. Mag toch hopen dat er een bord onder komt.. waar ook nog iets anders op ligt dan alleen een halve kip. Of ben je net als die leuke boer uit BZV tevreden met 1 bal gehakt?!
Noujazeg :D

Annetje: Hopelijk krijg je de tandarts snel te pakken. Woll moet ook al weer eventjes, maar bedacht het me net toen ze gedekt was en tandartsen wilden het niet doen omdat ze drachtig was.. Terwijl ze behoorlijk braaf is en het volgens mij best zonder verdoving kan, maar goed.. Staat al op de agenda voor na het veulen :)
TG: Goed bezig dus!

Was wel weer gezellig bij de mondhygiëniste. Aardige vrouw :D Ben er nu wel echt achter dat ik motorisch gestoord ben, want blijf een kant van mijn tandvlees slopen omdat ik er te hard op poets }:0 Kon nog wel wat weekjes duren voordat het weer helemaal genezen was.. Handig doe je zo je best maak je het alleen maar erger :+ Ga zo maar even ultrazachte borsteltjes kopen.. *zucht

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:26

Vief: Haha dat is niet slim ;).

Noor en Margreet: Dat is fijn nieuws :).

Ik zit alweer op school. Weer aan de opdracht bezig. Donderdag inleveren. Ben alleen hier zo druk mee bezig dat ik helemaal mijn portfolio vergeten ben die ik vandaag moest inleveren omdat ik morgen gesprek heb :=. Ik zal die man wel even een mailtje sturen straks.
Gister avond heerlijk gereden met beide paarden :D.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:32

Ik ga even de trailer inladen en dan trainen in Hernen met Trakkie en Hetje. Gezellig samen met Eef.
'Verder nog niet bijgelezen. Was ernstig gekletst hier!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:33

moguh!!!! dag of 3 wat afzijdig geweest.... erg druk geweest!!!

zondagavond gewerkt, amper 6 uur geslapen, toen hele dag knhs, half uur thuis om te eten en toen vergadering tot kwart voor 11 en toen naar Dienke op ziekenbezoek ;)

maar wel het 1 en ander bijgelezen:

spannende dag voor Noor, over een zaak waaraan ze werkt
toch positief nieuws voor margreet (en noor uiteraard)!!
vief is niet slim
op stage weer flink bezig geweest gister, binnenkort paar leuke presentaties/bijeenkomsten waar ik mag spreken!!
en verder vandaag dagje papierwerk/administratie/regelwerk etc...., proberen alles af te krijgen!

ohwja en er is ZON!!!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:44

Goedemorgen!

Arme Vief :(:) Toch maar iets minder je best doen dus...
Laura: Veel plezier met trainen
Noor & Margreet: Wat ontzettend fijn zeg!

Ik ga maar eens hard aan de studie.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:46

Veel plezier Lau en Eef!!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 12:02

Even een super ego bericht:
ik zit buiten in de zon koffie te drinken, wel met een vestje aan maar toch......

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:02

Motorisch gestoord Vief :+ dat valt vast wel mee haha
Jaloers op Lau&Eef omdat ze gaan crosstrainen
Jeetje, hier is het nog hartstikke mistig!

Ik ben alweer vrij (nouja, heb vrij genomen van mijn keuzelessen, hoef daar niet verplicht heen en had een tussenuur daarvoor)
Ga zo Ul en Vossie even rijden en daarna eens in de crosswei kijken wat ik daar aan kan repareren (draden zijn stukgewaaid). Papa moet wat water uit de waterbak halen omdat de wei niet opdroogd (om de wei droog te houden zit de waterbak er ook), misschien wil hij dat straks wel doen. Moet volgens mij de afzet en landing van een aantal hindernissen verstevigen met een kruiwagentje zand. De piano is helaas wat verzakt dus daar moet ook een oplossing voor komen, anders blijf je bezig met dat ding.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:07

Vief: kapot tandvlees is ook verrekte irritant met eten. Alles lijkt er dan wel tegenaan te komen.
Laura&Evelien: veel plezier met crosstrainen in Hernen!
Margreet&Noor: super dat jullie voorzichtig goed nieuws hebben gehad!
Mistid: aan de herstelwerkzaamheden.

Ik heb zojuist heerlijk in het zonnetje gereden :D Weltsieger had er eerst niet zo'n zin in. Hij bleef een beetje tam. Later ging hij wel lekker lopen. Toen ook nog even een L1 proefje geoefend. Was al erg lang geleden dus daar moet nog wat aan gesleuteld worden wil er een winstpunt uit komen. Het ging niet slecht maar veel ook net niet goed. Komende tijd dus maar wat vaker een proefje oefenen.