Het is (vind ik) erg moeilijk adviezen te geven over fokken e.d. als je totaal geen verstand hebt van bloedlijnen e.d. Bovendien is smaak natuurlijk erg persoonlijk. Zo vindt de één Kasparow (net) niks, terwijl het wel gewoon een mooi paard is met prima prestaties en mooie rapportcijfers (en zich tegenwoordig ook Elite mag noemen) en de ander zou nooit voor bijvoorbeeld Karandasj kiezen. Ik zou persoonlijk niet snel voor een superpopulaire hengst kiezen, tenzij dat natuurlijk net de perfecte hengst voor je merrie is, omdat je die dan al zoveel tegenkomt . Net als een aantal jaar met die Krack-bom Belangrijkste is dat de hengst je merrie (kan) verbetert op de punten die jij belangrijk vindt (en dat is ook weer voor iedereen belangrijk). Kortom Kim: veel succes
Ga straks het doelentopic 2011 eens goed bekijken Mootje
Net Jer even gereden, bak was wel erg nat en Jer had er niet zoveel zin in. Ach ja, het was ook wel een beetje koud voor waterbaktraining
Dat wordt een groot spandoek als er zoveel bokkers meedoen!
Snoekiej
Geplaatst: 15-11-10 21:53
Goedenavond! Mijn opdrachten waren echt net 1 minuut voor 12 ingeleverd (ze moesten om 12 uur ingeleverd zijn) Heb vandaag ein-de-lijk weer eens gereden! Ze ging niet verkeerd, en op het laatst werd ik nog even geholpen door mijn instructice. Ze ging mooi klimmen in mijn hand en echt fijn lopen
En een meeting in Renswoude lijkt me leuk Ik kom wel kijken, niet rijden
Gave foto Corien! En enge die erna Jammer van je proefjes Evelien, maar gefeliciteerd met je wp! Jammer dat je Borex wilt verkopen. Het lijkt me een heel leuk paard! Fijn dat het al beter gaat met de merrie Noor! Gelukkig ben je van de griep af Tientjeh! Pff, zwaar zeg met je pols Sussie Geniet nog ff van je vakantie Lielle Lekker dat T weer bijgeschoren is TG! Moet Vorstin ook weer eens onder handen nemen Haha, Woll vond het leuk buiten Vief Kim, neem Apache voor Sofie Lekker dat je docent uitvalt Sann Jammer dat je punten tegenvielen Benthe, maar ze hebben er iig weer een ervaring bij Fijn dat Corion's been weer helemaal dun is Mootje! Hoe is zijn conditie trouwens ?