[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:43

Fijn dat je zo lekker gereden hebt Lotte :D
Rosalie: Gelukkig viel het wat mee. Hoop dat hij er snel geen last meer van heeft :)

Ik kom net terug van de bios. Zijn naar The Hangover geweest.
Geloof dat iedereen hem intussen al gezien had, maar vond nog 1 vriendinnetje die hem ook nog niet kende. Super grappige film :))
Nu maar snel lekker slapen, morgen een druk dagje uni-feestje in Utrecht en 's avonds maar bij vriendje in R'dam slapen :z

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 06:46

Lekkere drukke planning Vief ;)

Ik zal zo eens naar de bus. Tot half 2 naar school en daarna met mams even voor een pak kijken in Drachten. Daarna Sofietje even tijden en nog even met school aan de gang.
Verder lekker optijd naar bed O:)
Morgen nog even 2 uurtjes naar school en dan weekend. Die ook lekker druk is :P

CoriienRN

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 07:40

Goede morgen :)

Pff vief je hebt het druk meid :z

Lotte das toch niet erg, als het niet lukt komt het van zelf wel dat bak rijden ;)

Kim, jij hebt het ook druk ;)

Ik ga nu richting werk, dan naar de crossles, dan me auto naar de garage brengen hier iets verder op, dan alles klaar leggen voor zaterdag, En dan richting bed, dus dan is het vanavond al weer richting 10 uur :Z

:wave:

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 07:42

Goeiemorgen :wave:

@ vief: k heb die film een aantal maand geleden gezien en vond hem echt GE-WEL-DIG!! :D

@ corien: werk ze! Alweer crossles vnvd! Veel plezier!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 07:43

Ik heb elke week cross les Tis niet zo als in ede of renswoude hoor, :+ vanavond de laaste. kan ik hem nog even pesten ;)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:20

Goeiemorgen!
@Vief: Veel plezier met je feestje!
@Kim: Succes met je planning! En wat een leuke schimmel hebben jullie! Hij ziet er wel erg stoer uit!
@WL: Fijn dat Wolin weer zo lekker aanpakte gisteren. En als je buiten wel lekker kunt rijden, dan komt dat in de bak ook vanzelf wel hoor!
@Rosalie: Fijn dat het allemaal mee lijkt te vallen met je paard, maar wel balen dat je beide zadels niet goed zijn.
@Corien: Wat een luxe elke week crossles! Veel plezier en succes alvast.

Ik heb gisteren eerst dressuurles thuis gehad met Jipje, werden weer flink aangepakt maar hij liep dan ook wel erg fijn uiteindelijk :D Daarna nog met Nika naar de vereniging geweest voor dressuurles, ze was voor haar doen aardig fijn te rijden :o
Vanavond even een sprongetje met haar maken en dan zijn we wel klaar voor Lisse :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:23

Goeiemorgennnn!!! :):)

Nou.. mensen pas op, pas op :P , ik ben nog erg besmettelijk. Ik mag van de bedrijfsarts dus nog niet werken, maandag pas weer omdat dan het besmettingsgevaar is geweken. Anders start ik straks mijn eigen pandemie. "Ja mevrouw, er bestaat ook een kans dat u de Mexicaanse griep heeft, dus het is toch echt uitzieken". Maar ik hoef gelukkig niet getest te worden 8-) .

@Vief: Lijkt me een leuke film :D . Veel plezier vandaag!!
@Corien: Succes vandaag!! ;)
@Rosalie: Dat van je zadels is echt balen!!
@Benthe: Jullie zijn er helemaal klaar voor, zo te lezen!! 8-)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 09:32

Goeiemorgen!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:37

@Lotte: Heb je wel netjes een mondkapje voor en was je wel elke 5 minuten je handen met water en zeep :P Maar wel balen dat je dus nog niks mag doen!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:45

Hahaha, nou ben nu al door m'n zeep heen :o

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:51

Die mondkapjes schijnen daar niet tegen te helpen.
Ik hoorde gisteren van iemand dat ze ziek was (griep) en dat ze het heel stoer van zichzelf vond dat ze toch boodschappen was gaan doen. En ook maar wilde gaan werken. :+
Met zo'n collega zou ik niet blij zijn.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:53

Uk liep best lekker gisteren. :)
Heb weer een onwijze snotkop vandaag, dacht dat het beter werd maar helaas. ;(

Lotte: :(:)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:03

Scum schreef:
Die mondkapjes schijnen daar niet tegen te helpen.
Ik hoorde gisteren van iemand dat ze ziek was (griep) en dat ze het heel stoer van zichzelf vond dat ze toch boodschappen was gaan doen. En ook maar wilde gaan werken. :+
Met zo'n collega zou ik niet blij zijn.

Je ziet ze meestal lopen met een chirurgisch mondmasker, die werken echt niet, je moet echt een FFP1 masker hebben :) . Wij hebben een aantal kinderen/baby's gehad met verdenking Mex.griep, dus we zijn volledig geïnstrueerd.

Nee, zo'n collega is niet erg handig bezig.. :n Maar werkgevers moeten hun werknemers ook beschermen en dan ook zeggen 'je mag niet komen werken'. Meestal zijn de BGD artsen van het iedereen aan het werk sturen, dus ik was wel verrast toen hij zei dat ik beslist niet mocht gaan werken, mijn teamleider stond al te springen om mij naar werk te halen vanmorgen. Heel begrijpelijk natuurlijk, maar ik werk met mensen die ziek zijn, dus als ik nog besmettelijk ben, ben ik voor hen dubbel zo besmettelijk.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:04

Hilde_ schreef:

Uk liep best lekker gisteren. :)
Heb weer een onwijze snotkop vandaag, dacht dat het beter werd maar helaas. ;(

Lotte: :(:)

Ach gos jij ook al :(:) , fijn dat Uk lekker liep!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:24

Goedemorgen!
Heb vanmorgen al even gereden, nu nog snel wat huiswerk maken voor morgen en moet vanmiddag van 3 tot half 5 naar school. Geen zin in, want is rechten en het is tot nu toe allemaal herhaling voor mij. Daarna gelijk weer op pad met paard, want die moet om kwart voor 8 in Hollandscheveld zijn.

Hilde en Lotte: :(:)
Kim: Wat een leuk diertje! Ik vind schimmels ook heel erg gaaf. Je bent wat meer tijd kwijt met wassen e.d. maar zo'n schimmel heeft toch altijd wel iets stoers vind ik :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 13:53

Ik ben nog even op school. Was half 2 vrij maar als ik dan meteen de bus neem ben ik 2 uur in Drachten, en mijn moeder is om 3 uur klaar met werken en dan rond half 4 in Drachten. En aangezien we samen even voor een pak zouden kijken blijf ik gewoon even wat langer in LWD en neem ik de bus van 10 voor 3. Dan ben ik ook half 4 in Drachten en kunnen we dan even de stad in.
Ik ga zo nog even de stad in hier, even met een vriendin die nog een shirtje wou halen, en dan gaan we meteen even ergens lunchen. En daarna door naar het station..

Hilde: balen dat het nog niet beter word :=

Lotte: Balen dat je niet mag werken ;)

Gister avond even ons 4 jarige paard gereden. Die liep fijn, maar moet nog veel aan gebeuren kwa rechtrichten etc. Daarno ook nog even een sprongetje gedaan (tis toch een spring gefokt paard O:) ) En dat deed ze super braaf. Ze springt eigenlijk heel weinig met het meisje dat hem rijd. Maar ze was erg braaf :)
Sofietje liep ook fijn :). Die mag straks even mee een buitenritje maken als we een beetje optijd thuis zijn :))

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:12

Ik had van de week met wiso waterbak training gedaan (ik heb een waterbak gegraven van 3,5 bij 2 m gemaakt in de paardebak...) wat ze heel goed deed!
Zet ik haar vervolgens weer in de wei. Komt haar veulen er aan om zoals gewoonlijk te drinken. Het andere veulen loopt ook mee en gaat ook zo bij Wiso drinken! Ik stond wel heel raar te kijken.... Staat die gek bij zijn eigen zus te drinken :+

The hangover heb ik nog niet gezien, blijkbaar is het een aanrader, misschien kan ik dan volgende week nog wel even gaan!

Mijn docenten "raden het aan" om de mexicaanse griep te krijgen. Het is nu nog een zwak virus waarvan je na een paar dagen weer beter bent. Je hebt dan dus antilichamen gemaakt tegen het virus en daardoor beschermt tegen het virus. Omdat je niet weet wanneer je een vaccin kunt krijgen en het niet bekend is wat het virus gaat doen als het winter wordt is het "aan te raden" om de mexicaanse griep nu al te krijgen! }:0

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:46

Is er misschien iemand die het ERG leuk vind om zondag naar Varsseveld te gaan , maar niemand heeft om mee te gaan ???? Ik heb dat probleem namelijk ook, dus bij deze een oproep ?? Ik kom uit Lelystad, maar wellicht met het uitwisselen van nummers kunnen we ergens afspreken onderweg of bij de ingang Varsseveld. :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 15:58

Goeiemiddag!
Het is weer weekend :D Ik voel me echt weer helemaal bevrijd!

Fijn dat Uk zo goed ging Hilde. Sterkte verder :(:)
Veel plezier nog in de stad Kim! Leuk dat de 4jarige het ook zo goed deed!
Grappig Bvw :D
Sorry Bianca, ik moet zondag zelf crossen. Misschien bij de bejaarden nog wat mensen die gaan?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:59

Lekker Snoekiej ;)

Ik ga naar stal :wave:

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:02

Doe Wolin de groetjes ;)

Ik heb nog foto's van mij van de verkiezing bloemenkoningin Eelde 2009. Ze zijn echt super en ik ga ze ook op groot formaat bestellen :D
AfbeeldingAfbeelding

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:02

Lotte, das wel balen dat je nog niet mag werken. Ik verveel me altijd dood als ik de hele dag thuis zit. Ook al ben ik ziek.
Hilde, ook al niet fit!
Volgens mij is niemand 100% in orde. Ik hang ook al een week tegen het 'ziek zijn' aan, verkouden en hoofdpijn enzo. Maar ga wel gewoon door met alles, dan maar met een paar aspirientjes!

Ik had vandaag even een mini presentatie op school gedaan over paardrijden en crossen. Vond mijn groepje wel leuk volgens mij. Het ging ook niet om het onderwerp, het ging meer over je presentatietechnieken. Je mocht gewoon iets doen waar je makkelijk over kon praten, nou dat is niet zo moeilijk voor ons paardenmensen :+

Edit: je ziet er heel mooi uit Bianca! Had je ook al in de krant zien staan met galajurk ;)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:17

Zo, ik ben ook weer thuis. Kom de plaats op rijden zie ik onze trap al buiten liggen, dus dacht al van "o nee, toch niet met een of ander gammel trappetje nu naar boven?!" En ja hoor, we hebben nu zo'n ouderwetse houten trappetje naar boven staan, wat echt mega gammel is. Verbouwen is 1 ding, maar op dit moment is onze hele benedenverdieping ontruimd, nu dus inclusief trap naar boven :(
Mijn ouders maar lachen, die gaan zondag lekker voor 10 dagen naar Turkije en mijn zusje en ik zitten nog in deze troep. Helaas zijn ze ook nog tot eind oktober bezig. En komt de trap waarschijnlijk pas over 3-4 weken.

Ga zo dus eerst maar weer zien dat ik veilig benenden kom en de paarden gaan doen. Hopelijk gaat dat goed komen met mij als megakeus :o

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:54

Goeieaaavonnndd :D

@BvW: Je krijgt de groeten terug :P
@Rosalie: Ik mocht vandaag niet werken, morgen en van het weekend ben ik gewoon vrij. Dus maandag mag ik weer aan de bak :) , ondanks dat ik vrij ben, ben ik wel altijd bezig := ..
@Benthe:Ojee!! Dat wordt dus nog wat met die trap := , pas je wel op!!

Vorige week had ik na het longeren mijn WoofWear beschermers bij de bak laten liggen, want ik ging Wo uitstappen zonder en ik was weg gegaan en ze vergeten op te halen, daar kwam ik halverwege op de fiets achter :)* . Maargoed de dag erna, moest ik Wolin toch zelf buitenzetten en dan zou ik ze wel pakken. Maar ik kwam en mijn beschermers lagen er niet meer :( . Ik dacht; nouja.. ze komen vast wel weer boven water.. Maar gister had ik toch maar op het bord geschreven met de vraag wie mijn WoofWears heeft gevonden. Kwam er vandaag iemand naar me toe, die had ze uit de prullenbak gevist!!! Die dacht dat ze weggegooid werden, echt asociaal gewoon -:(- .. maargoed... Laatste tijd zijn er veel nieuwe mensen bij gekomen en soms weet je niet eens wie wie is :n .

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:05

Leuk zo'n trap haha :P

Mijn shop actie is geslaagd. Heb een heel mooi pak :). Heb meteen maar een goeie gekocht. Zodat ik daar een mooie tijd mee kan. Kost dan ook wat := maar dan heb je ook wat. Mooi pak met een lief beheerst krijtstreepje met een knalroze bloes van Mexx :))

Aso Lotte :=