Rosalie: Gelukkig viel het wat mee. Hoop dat hij er snel geen last meer van heeft

Ik kom net terug van de bios. Zijn naar The Hangover geweest.
Geloof dat iedereen hem intussen al gezien had, maar vond nog 1 vriendinnetje die hem ook nog niet kende. Super grappige film

Nu maar snel lekker slapen, morgen een druk dagje uni-feestje in Utrecht en 's avonds maar bij vriendje in R'dam slapen

vanavond de laaste. kan ik hem nog even pesten
. 
Maar werkgevers moeten hun werknemers ook beschermen en dan ook zeggen 'je mag niet komen werken'. Meestal zijn de BGD artsen van het iedereen aan het werk sturen, dus ik was wel verrast toen hij zei dat ik beslist niet mocht gaan werken, mijn teamleider stond al te springen om mij naar werk te halen vanmorgen. Heel begrijpelijk natuurlijk, maar ik werk met mensen die ziek zijn, dus als ik nog besmettelijk ben, ben ik voor hen dubbel zo besmettelijk. 

. Maargoed de dag erna, moest ik Wolin toch zelf buitenzetten en dan zou ik ze wel pakken. Maar ik kwam en mijn beschermers lagen er niet meer
.. maargoed... Laatste tijd zijn er veel nieuwe mensen bij gekomen en soms weet je niet eens wie wie is