Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
pff wat een werk was dat 

Komt goed!!
Volgende keer ga k iig MET martigaal (die nu extra gaatjes heeft) en miss wel met passoa rijden. Voor de B haar goed moe gereden, dat ging dan ook vele malen beter. Had alleen een balk op de laatste 
Lekker pech dus! Ze wil niet wisselen en moet dus steeds terug naar draf. DAarnaast sprong ze zoooooo woest, kost ook tijd.
Maar wel weer met beide een puntje
Toen is er iemand voor me aangegaan en toen ging ze wel. In de baan was ze ook heel gespannen, hierdoor kon ik er niet heel fijn aan rijden. Ze was verder wel heel braaf en er zaten ook wel wat fijne stukjes tussen. Zelfs galop aanspringen deed ze nu netjes
Ik had 190 punten en een 5e prijs. Ik was wel heel tevreden over haar. Ze kan in de proef nog veel beter, maar ze moet eerst nog meer ervaring op doen op vreemd terrein zodat ze zich meer gaat ontspannen. 
...
...
)... Gister had ik een concours in Didam.. Losrijden was erg druk, maar toch nog een 6x over een hindernis kunnen springen. Toen de ring in... Remember sprong zo geweldig.. Op elke hindernis een mooie afstand en met meer dan genoeg ruimte over.. Ik kon hem ook heerlijk rijden. Was mooi rustig, zat er voor mijn gevoel ook super op... Maar nou komt het.. Na hindernis 8 kreeg ik een complete black-out.. Ik wist niet meer waar hindernis 9 was (de laatste hindernis).. Pas toen ik bijna langs hindernis 9 reed, kwam ik erachter.. Ik gauw sturen, maar jah jmmr genoeg een balk!! Ik balen zeg!!! Heel erg.... Had gewoon foutloos kunnen zijn!!! (tenminste als hij de laatste net zo had gesprongen als de rest)...
!
En heeft iemand anders eventjes een linkje? 
Leuke filmpjes!

en dan naar Woll. Denk dat ik vanavond al weer richting Enschede ga. Sinterklaas was erg gezellig. Goed verwend
Vind het echt verschrikkelijk irritant om niet kunnen bellen

.
Erg prettig maar niet heus, want als zij haar deel niet inlevert of af heeft, zit de rest met een dikke vette onvoldoende. Voel me net zo'n moeder.. Heb haar steeds gevraagd hoe ver ze was en dan zei ze dat ze het dan en dan zou op sturen... Kreeg dus nooit wat binnen. Als je dan weer vroeg waar het was, had ze geen tijd.
.
Ik ga ook over in januari ben benieuwd.

ga ik zo ff doen..

Maar wel gefeliciteerd
!