[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ingridje16

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 01:11

Zo ook weer thuis van werk.
Heb mijn wedstrijd voor morge defenitief afgezegd.
Stap er pas weer op als ik weet wat ie heeft, of die nu wel of niet normaal loopt na 5 minuten.
Morge ochtend hockeyen, daarna eindje met pd wandelen en daarna werken.

Leuke fimpjes andrea!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 08:41

Mogge Slapen
Ben hardstikke moe, maar kon niet meer slapen..
Lig zo in de kreukels, dat ik niet meer weet hoe ik moet liggen Nors opkijken .
En dan wordt je ook nog eens om de haverklap wakker gsmst of gebeld door vrienden die aan het stappen zijn Hamer .
M`n luchtpijp doet zeer van de klap van m`n hoofd achterover.. Ze zeggen het hè... tweede dag is het ergst Ziek

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 10:31

wl: fijn zulke vrienden. Beterschap!

Goedemorgen trouwens

Laatste 2 dagen druk gehad op het werk, dus weinig bokken.
Maargoed kon ik vandaag uitslapen, ben ik om half 9 wakker!
Straks lekker naar stal vlechten, vanmiddag wedstrijd. Voor het eerst tussen de hekjes.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 13:09

goeiemorgen... Bijna ondernemingsplan af Haha! pff wat een werk was dat

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 14:32

Wel bijgelezen steeds, maar geen puf om te reageren Bloos

@ lz: succes he vanmiddag Haha! Komt goed!!

@ luxket: waar schrijf je dat ondernemingsplan voor?

Terug uit Heeten.... eerst BB met Zoë. Dat ging echt zooooo slecht, k had gewoon echt helemaal geen rem. Ze ging echt mega hard. K was wel foutloos, maar echt niet blij Volgende keer ga k iig MET martigaal (die nu extra gaatjes heeft) en miss wel met passoa rijden. Voor de B haar goed moe gereden, dat ging dan ook vele malen beter. Had alleen een balk op de laatste Clown
Toen Zetje.. ze was weer zo gespannen in de ring, iets wat ze nooit had. Op 1 wou ze al gaan staan, maar doorgedrukt. K was foutloos, maar had een tijdfout Clown Lekker pech dus! Ze wil niet wisselen en moet dus steeds terug naar draf. DAarnaast sprong ze zoooooo woest, kost ook tijd.

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 14:40

Goedemiddag,
Wij hebben de Sinterklaas ook weer gehad, was gezellig, ik heb deel 1 en 2 van Gooische vrouwen gekregen, nu nog deel 3 en 4 bemachtigen.

Mandy, balen zeg, idd volgende keer met martingaal starten, dit is niet leuk rondkomen. Wat jammer van je tijdfout met Zetje.
Ilse, succes vandaag, Vries is altijd een kijkerige bak
Ingrid, verstandig besluit
WL, arme jij, dit klinkt niet echt fijn.

Zonet naar stal geweest en daar lag een tijdelijke rijbroek klaar, hij zit erg fijn om mijn buik maar mijn benen zie je niet meer terug, Eens kijken of er met veiligheidsspelden er een beetje een model in kan krijgen. En toen ik aankwam zag ik dat Undercover al gereden was, de dochter van de eigenaar was bij haar ouders en wilde Undercover wel eens rijden zodat ik vandaag er niet op hoefde, vond dat wel luxe maar ze had haar handen vol aan het paard gehad, eerst werd ze al de box uitgedreigd (met twee man hebben ze Undercover moeten lokken), toen ze dat had overleefd en ze aan het rijden was kwam er een melkauto aan en zij hield Undercover waarschijnlijk teveel vast en Undercover ging met het hoofd tussen de benen en zo alle 4 de benen van de grond. Toen ik dat hoorde zei ik, dat doet ie anders nooit!! Morgen stap ik zelf weer op in mijn oversized rijbroek, dan is ie vast braaf.
Laatst bijgewerkt door Nat1503 op 07-12-08 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 14:43

Jammer Mandy Ach gut Maar wel weer met beide een puntje Lachen
Succes Ilse, misschien kom ik nog wel even kijken Lachen

Ik heb een blingbling mexicaans hoofdstel gekregen, grijze pro BB, een jas, een shirt, een laptoptas, make-up, oordopjes met blingbling, en een chocoletter Lachen

Nou en nog een heel verhaal over gister, maar die zet ik denk ik bij vvdd

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:11

Ik ben weer terug van concours. Mijn paard was een beetje gespannen, maar ze was wel heel braaf. Met losrijden zaten er een aantal hele fijne stukken tussen. Toen de ring in, dat durfde ze niet Clown Toen is er iemand voor me aangegaan en toen ging ze wel. In de baan was ze ook heel gespannen, hierdoor kon ik er niet heel fijn aan rijden. Ze was verder wel heel braaf en er zaten ook wel wat fijne stukjes tussen. Zelfs galop aanspringen deed ze nu netjes Lachen Ik had 190 punten en een 5e prijs. Ik was wel heel tevreden over haar. Ze kan in de proef nog veel beter, maar ze moet eerst nog meer ervaring op doen op vreemd terrein zodat ze zich meer gaat ontspannen.

Jij bent wel flink verwend Mirthe Haha!

Rowo: jammer dat het niet zo goed ging.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:14

@Rowo: Poeh.. ze had een trein te halen dus Knipoog
@Mistid: Leuke spullen hoor! Haha!
@Lux: Fijn dat het af is Lachen ...
@Anthea: Netjes hoor!! Fijn dat ze beter gaat! Lachen

Ik zit nog op één iemand te wachten met haar spul en dan kan ik het gaan printen en dan is ook mijn project, helemaal af. Morgen inleveren en dan kan ik even geen project meer zien Bloos ...

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:20

En hier 1 die zichzelf wel voor de kop kan slaan.. (Hej Juventus Lachen )... Gister had ik een concours in Didam.. Losrijden was erg druk, maar toch nog een 6x over een hindernis kunnen springen. Toen de ring in... Remember sprong zo geweldig.. Op elke hindernis een mooie afstand en met meer dan genoeg ruimte over.. Ik kon hem ook heerlijk rijden. Was mooi rustig, zat er voor mijn gevoel ook super op... Maar nou komt het.. Na hindernis 8 kreeg ik een complete black-out.. Ik wist niet meer waar hindernis 9 was (de laatste hindernis).. Pas toen ik bijna langs hindernis 9 reed, kwam ik erachter.. Ik gauw sturen, maar jah jmmr genoeg een balk!! Ik balen zeg!!! Heel erg.... Had gewoon foutloos kunnen zijn!!! (tenminste als hij de laatste net zo had gesprongen als de rest)...
Mandy: jmmr dat je op de laatste een balk had...

Nog een vraagje. Weet iemand waar ik een bit kan kopen wat dubbel gebroken is en wanneer je paard trekt, het een stang wordt???

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:29

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 17:15

Hee Lachen
Daar ben ik ook weereens een keertje. Is de nieuwe cross kalender ondertussen al uit? Schijnheilig En heeft iemand anders eventjes een linkje?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 17:18

Middag Doei!

Andrea: Wat leuk om je vosje te zien Lachen Leuke filmpjes!
Mistid: Haha leuke ereronde gereden dus *LOL*
Ingrid: Slim om je af te melden.. Hoop dat het niks ergs is.
Mandy: Wat jammer dat Zoë zo verschrikkelijk sterk was en Zetje ook wat stout. 1 tijdfout is altijd wel erg zuur Ach gut
Lotte: Beterschap nog Ach gut
Anthea: Gefeliciteerd met je punten en prijs Lachen

Ik ben net weer thuis. Zijn bij mijn oom en tante en neefjes blijven slapen en vanochtend nog even lekker over het strand gewandeld voordat we naar huis gingen. Nu even relaxen Dromen en dan naar Woll. Denk dat ik vanavond al weer richting Enschede ga. Sinterklaas was erg gezellig. Goed verwend Haha!
Verder is er iets niet goed gegaan met het omzetten van mijn telefoon-abbo. Ben momenteel een beetje provider loos en ben echt heel kwaad Boos! Vind het echt verschrikkelijk irritant om niet kunnen bellen Scheve mond

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:18

Vief, das idd heel irritant. Ik had het een paar weken geleden ook.
Luca, ik heb ook nog geen crosskalender gezien, er staan vast al data's van wedstrijden die elk jaar ong. hetzelfde weekend zijn. (op de site van SGW Westerbork is de datum van 2009 ook al bekend)

Ik was gister echt op na mijn dag werken. Ik was voor het eerst alleen in de middag (en dus op dat moment hoofdverantwoordelijk, moet wat jongere medewerkers aan sturen en ik was het enige winkelpersoneel). Het was drukker in de winkel dan verwacht en moest al nodig naar de wc toen er steeds klanten aankwamen, dus heb het een half uur op moeten houden. De bestellingen die ik moest verwerken kwamen lukte dus ook niet in de tijd zoals het normaal is. De winkel was om 4 uur dicht en kwam er pas kwart over 6 weg... Bah.
Toen wilden vrienden ook nog op stap met mij en mijn vriend maar dat hebben we gelukkig niet gedaan. Dan was ik vandaag echt gebroken geweest, we hadden namelijk vandaag ook alweer wat op het programma;
Mijn vader, mijn vriend en ik zijn naar het Spoorwegmuseum geweest! Was hartstikke leuk, ik heb de kinderspeurtocht gedaan omdat ik op school een onderzoek doe over museumeducatie.
Heb net Voodoo even weer gelongeerd, die had namelijk alweer een paar dagen stil gestaan en genoeg energie over Clown

Dit was me het weekendje ook wel weer.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:42

@Vief: Dat is idd irritant zeg... Boos!
@Mistid: Ik ga vanavond nog even je verslag lezen Lachen .
Want na een hele middag aan dat project te hebben gezeten, ben ik nu pas klaar!!! Ik heb de hele middag zitten wachten op een team-lid die haar gedeelte nog helemaal moest maken!! Bloos! Erg prettig maar niet heus, want als zij haar deel niet inlevert of af heeft, zit de rest met een dikke vette onvoldoende. Voel me net zo'n moeder.. Heb haar steeds gevraagd hoe ver ze was en dan zei ze dat ze het dan en dan zou op sturen... Kreeg dus nooit wat binnen. Als je dan weer vroeg waar het was, had ze geen tijd.
We hebben er 10 weken de tijd er voor gehad!! Die spreken we morgen nog wel even. Heel mijn zondag naar de knoppen, ben nog niet eens buiten geweest Bloos .

Nu eerst nog maar naar Wo met m`n mams.. die is nu als eerste aan de beurt.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 20:46

Das balen Vief Boos! Ik ga ook over in januari ben benieuwd.

WL das ook balen ja, door een ander straks in de problemen Boos!

ing ben benieuwd.. hoop niet dat het erg is

Ben vandaag met vriendlief op stap geweest, nou jah rondje gereden langs het strand Haha!
En met Jetske_ der moeder op stap geweest Haha!

Morgen naar de kaper, en Dinsdag voor model naar de nagelschool Lachen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:01

Jeetje Vief Ach gut
Nou ik zou die ook zeker aanspreken Lotte! En niet heel zachtaardig mij kennende Clown
Gaat het weer de goeie kant op Corien? Lachen

Ben benieuwd hoe het met Ilse ging Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:07

Mistid, ja morgen bloedprikken...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:01

Alvast succes Knipoog

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:05

sorry heb nog niet bijgelezen Bloos ga ik zo ff doen..

jullie moeten ff helpen kiezen welke is leuker? die ga ik dan laten afdrukken en versturen als kerstkaart.!! Haha!

foto 1 Afbeelding

foto 2 Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:18

Pfff. Net een heel verhaal getypt en dat is dus nu weg.
In ieder geval Een aantal goede concoursverslagen gezien en een hoop sinterklaascadeautjes.

Ik heb gisteren van onze goed heiligman een flesje parfum gehad, een badbruisbal en een ketting.
Vandaag met Hetje op concours geweest en super fijn gereden. eerste parcours foutloos en een 9de prijs. Tweede parcours ook foutloos en de snelste tijd in de barrage (2 sec sneller dn die snelste na mij). Heb niet eens hard gereden in de barrage, maar vooral heel kort kunnen draaien en wenden. Hij liet zich super fijn rijden. Had alleen een onwijze pechbeld op de enelaatste stijl. Had nog wel een 8ste prijs, maar baalde toch wel.
Even kijken hoe hij de komende 2 concoursen loopt en dan start ik daarna een keer M (moet dan ook).

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:19

Foto 2 Haha!
Hoe gaat het met Vlinder?

Aah jammer PB Ach gut Maar wel gefeliciteerd Haha! !

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:25

dank je.! ben nog steeds aan het stappen onder het zadel, maar nu al bijna 20 min. moet na de kerst terug komen voor een nieuwe echo en dan kijken ze of ik alweer mag rijden denk ik.. en verder loopt ze lekker in de wei..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:25

Okee Lachen
En met je gebroken sleutelbeen? Alles weer goed?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:27

De 2e foto vind ik het leukste Mareille!