Goedemiddag,
Wij hebben de Sinterklaas ook weer gehad, was gezellig, ik heb deel 1 en 2 van Gooische vrouwen gekregen, nu nog deel 3 en 4 bemachtigen.
Mandy, balen zeg, idd volgende keer met martingaal starten, dit is niet leuk rondkomen. Wat jammer van je tijdfout met Zetje.
Ilse, succes vandaag, Vries is altijd een kijkerige bak
Ingrid, verstandig besluit
WL, arme jij, dit klinkt niet echt fijn.
Zonet naar stal geweest en daar lag een tijdelijke rijbroek klaar, hij zit erg fijn om mijn buik maar mijn benen zie je niet meer terug, Eens kijken of er met veiligheidsspelden er een beetje een model in kan krijgen. En toen ik aankwam zag ik dat Undercover al gereden was, de dochter van de eigenaar was bij haar ouders en wilde Undercover wel eens rijden zodat ik vandaag er niet op hoefde, vond dat wel luxe maar ze had haar handen vol aan het paard gehad, eerst werd ze al de box uitgedreigd (met twee man hebben ze Undercover moeten lokken), toen ze dat had overleefd en ze aan het rijden was kwam er een melkauto aan en zij hield Undercover waarschijnlijk teveel vast en Undercover ging met het hoofd tussen de benen en zo alle 4 de benen van de grond. Toen ik dat hoorde zei ik, dat doet ie anders nooit!! Morgen stap ik zelf weer op in mijn oversized rijbroek, dan is ie vast braaf.
Laatst bijgewerkt door Nat1503 op 07-12-08 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt