kimdepim schreef:Leuk Vief
Biem: ik denk niet dat iedereen zijn paarden rond de zelfde tijd binnen en buiten zet.
hahaha, kwam er ook nogal stom bij me uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kimdepim schreef:Leuk Vief
Biem: ik denk niet dat iedereen zijn paarden rond de zelfde tijd binnen en buiten zet.
.
.

Wanneer ga je kur rijden? 

!
. 

rowo schreef:Bij de paarden is het 7,20 meter. 6,5 meter bij de pony's is een hele normale galopsprong hoor!
Ik moet gewoon alles zowat los gooien voor omdat hij zich er over heen worstelt. Maar schilt toch weer kleine meter, moet wel 2 van te maken zijn dan hoop ik haha. Bedankt !
Leuk paard!

.

viefdepief schreef:Rowo: Als je voor 1 december je aanvraag bij de KNHS hebt dan krijg je startkaart nog voor 1 januari,
als je het later doet kan het soms heeeeeel lang duren

Lappie_Lap schreef:Heb je al concrete plannen qua starten Vief?

Gewoon 20 minuutjes. Nog een poosje gegaloppeerd en dat ging echt al een stuk beter. Ze was behoorlijk rennerig, vooral wanneer ze het een beetje lastig vond. Verder was ze wel super braaf. Lips zit in het donker altijd overal spoken te zoeken maar Woods trekt zich nergens iets van aan
Klein beetje wijken in stap lukte ook al. Echt leuk dat ze alleen door je gewicht te verplaatsen al zo makkelijk een pasje opzij doen.