@ MJ ... ik had gisteravond ringrijden in het dorp.
Maarrrr, Bandit gedroeg zich voorbeeldig. Nog maar 3 maand onder het zadel en hij wachtte bij de start steeds mooi op z'n beurt, ging in draf bij de anderen weg en ging zo dicht bij de paaltjes langs dat ik direct in de oefenronde al ringetjes kon steken.
Na 2 rondjes had die precies in de gaten wat de bedoeling was, het rondstappen voor de prijsuitreiking snapte die toen ook niets van. Nu moest ie ineens wel direct doorstappen bij de start en op het einde direct weer doorstappen
Mijn ringetjes steken ging zoals elk jaar: 1e ronde goed en daarna elke ronde minder
Maar heb steeds zitten genieten van het heerlijke draven van Bandit. Elke ronde werd die enthousiaster en in de 3e ronde wat galop en gespring tussen de palen, maar wel braaf steeds weer terug naar draf
Kortom Bandit was geweldig, mijn ringsteekprestaties zoals altijd (niet geweldig dus
) en de organisatie was ietwat minder. Heb potverdorie 3 uur op het paard gezeten, gelukkig was het meer wachten en stappen tijdens het wachten. Maar we moesten er om 7 uur zijn (wij half 7 bij huis wegstappen), toen moesten eerst alle pony's
.. inmiddels werd het kwart over 8 en toen mochten de paarden pas .. half 10 waren we weer thuis.http://www.mijnalbum.nl/Foto-AJJ6HZA3.jpg Wachten totdat we aan de beurt waren
In volle drafhttp://www.mijnalbum.nl/Foto-AHFKCRWE.jpg Z'n knappe koppie
En moe weer thuisIk heb m'n reflectie uitgebreid in de vele ramen zitten bekijken en vond dat Bandit toch wel een heel mooi paard is geworden
en super braaf zeg
De overdekte picknicktafel, boswachterstorentje, nouja gewoon alles bij elkaar! Vorstin was wel heel erg sterk, ze pakt gewoon het bit vast en stormd ongecontroleerd naar de hindernis toe. Rom zei dat ik misschien een ongebroken trensje moest proberen, wat vinden jullie daarvan? Ik ga liever niet allerlei bitten proberen, zeker niet van die hele scherpe, maar ik krijg haar anders echt niet terug.. Ik had een remweg na de sprong van ongeveer 20 meter 
hahaha!
Vond het erg onverantwoord van die amazones!

dus allemaal foto;s gemaakt enso
zo op het tapijt
ging die aan alle plantjes zitten eten enzo