[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lappie_Lap

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 14:49

Najaaaa ... 't zou toch mooi weer zijn vandaag. Nou we waren in Oldeholtpade op wedstrijd (m'n zusje moest rijden) en we hadden 't peerd net weer in de trailer en toen begon het toch te onweren en regenen. Thuis aangekomen waren m'n korte broek en spagettieshirtje toch wel ineen wat frisjes Tong uitsteken

@ MJ ... ik had gisteravond ringrijden in het dorp.

Maarrrr, Bandit gedroeg zich voorbeeldig. Nog maar 3 maand onder het zadel en hij wachtte bij de start steeds mooi op z'n beurt, ging in draf bij de anderen weg en ging zo dicht bij de paaltjes langs dat ik direct in de oefenronde al ringetjes kon steken. Lovers Na 2 rondjes had die precies in de gaten wat de bedoeling was, het rondstappen voor de prijsuitreiking snapte die toen ook niets van. Nu moest ie ineens wel direct doorstappen bij de start en op het einde direct weer doorstappen Ach gut
Mijn ringetjes steken ging zoals elk jaar: 1e ronde goed en daarna elke ronde minder Clown Maar heb steeds zitten genieten van het heerlijke draven van Bandit. Elke ronde werd die enthousiaster en in de 3e ronde wat galop en gespring tussen de palen, maar wel braaf steeds weer terug naar draf Pling
Kortom Bandit was geweldig, mijn ringsteekprestaties zoals altijd (niet geweldig dus Bloos ) en de organisatie was ietwat minder. Heb potverdorie 3 uur op het paard gezeten, gelukkig was het meer wachten en stappen tijdens het wachten. Maar we moesten er om 7 uur zijn (wij half 7 bij huis wegstappen), toen moesten eerst alle pony's Boos! .. inmiddels werd het kwart over 8 en toen mochten de paarden pas .. half 10 waren we weer thuis.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AJJ6HZA3.jpg Wachten totdat we aan de beurt waren
Afbeelding In volle draf
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AHFKCRWE.jpg Z'n knappe koppie
Afbeelding En moe weer thuis
Ik heb m'n reflectie uitgebreid in de vele ramen zitten bekijken en vond dat Bandit toch wel een heel mooi paard is geworden Bloos

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:21

Wat een leuke foto's LL!
Mooi paard Ja en super braaf zeg Bloos!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 19:24

Gaaf stukje over je pensionstal Jenga Ja
Leuk kleurtje heb je Lielle Lachen
Wow lekker buitenritje gisteren Vief! Hopelijk heeft hij er niets aan overgehouden!
Leuk filmpje MJ! Os weigert wel gemeen zeg!
Gefeliciteerd met je winstpunt Tinkerfan!
Grappig verhaal Ingridje!
Leuke foto's Lappie_Lap! Gaaf dat Bandit al meteen zo braaf was!

Zo, ik ben er ook weer eens Lachen Vandaag crosstraining gehad in Maarsbergen, het ging wel lekker Lachen Heb een hoop dingen gesprongen die ik wel spannend vond, en achteraf vind ik het echt zo gaaf dat ik het gedaan heb Haha! De overdekte picknicktafel, boswachterstorentje, nouja gewoon alles bij elkaar! Vorstin was wel heel erg sterk, ze pakt gewoon het bit vast en stormd ongecontroleerd naar de hindernis toe. Rom zei dat ik misschien een ongebroken trensje moest proberen, wat vinden jullie daarvan? Ik ga liever niet allerlei bitten proberen, zeker niet van die hele scherpe, maar ik krijg haar anders echt niet terug.. Ik had een remweg na de sprong van ongeveer 20 meter Tong uitsteken Als het niet langer was Tong uitsteken
Het was wel erg lekker weer om te trainen. Toen we thuis weggingen onweerde het heel erg en regende het, toen we daar aankwamen was het lekker koel en zonnig Lachen Echt een superterrein trouwens zeg, dat Maarsbergen!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 19:37

Hahaha geweldig Ingrid!!
Leuke foto's LL *LOL*
Fijn van je training Snoekiej Lachen

Na m'n niet al te goeie voorbereiding deze week, gaan dressuren in Rucphen vandaag en had van te voren zoiets van; ik ben al blij als ik 1 wp rijd. Maar op wedstrijd gedraagd hij zich altijd beter als thuis Clown zo ook vandaag. Had in de 1e proef een 1e prijs met 201 punten en in de 2e proef ook een 1e prijs en ook weer met 201 punten Haha! Ben helemaal trots Schijnheilig hahaha!
Van de week een beetje af gaan bouwen want zaterdag gaan we op vakantie!
Maar een goeie afsluiter zo voor de vakantie Lachen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 19:39

Goed gedaan Loes_Joery!! Gefeliciteerd Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 19:43

Lappie_lap leuke foto's, je paard lijkt alleen veel te hard te gaan om fatsoenlijk op die ringen te kunnen richten Clown
Wel gaaf dat bandit zo braaf was!

Loef, gefeliciteerd, echt heel leuk om zo twee keer te winnen met zulke punten!!!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 20:41

@ MJ ... nee joh, mooie snelheid had die! Lady gaat altijd veel harder, bij haar is het wel wat moeilijker om ringen te steken. Bandit zit ook mooi vlak en stil, dus dat scheelt ook weer.
Als je niet snel genoeg gaat krijg je strafpunten Clown Tot nu toe zijn er alleen mensen gewaarschuwd daarvoor, gister werd er voor het eerst omgeroepen dat het de bedoeling was om in DRAF het parcours te doorlopen (niet in galop). Maar goed ook, er waren een paar Friezen die op ijzer in galop zo op het einde van het 'parcours' aankwamen .. en daar moet je ook nog de bocht om .. ik vond het doodeng en eigenlijk ik mag het niet zeggen hadden die met paard en al om moeten gaan Lips are sealed Vond het erg onverantwoord van die amazones!

@ Loes ... Wow, mooie punten hoor. Gefeliciteerd! Haha!

@ Snoekiej ... Wat gaaf dat je de wat imposantere hindernissen gesprongen hebt! OK dan!
Ik heb Lady ook een tijdje op een ongebroken trens gereden zowel dressuur, springen en cross. Dressuur ben ik op een gegeven ogenblik mee gestopt (na een jaar) omdat ik het idee had dat ze meer vastpakte, terwijl het me het jaar daarvoor geholpen heeft om haar d'r beter door en gehoorzamer te krijgen. Met springen en crossen heb ik er iets langer mee doorgereden, maar ben op een gegeven moment 'back to basic' gegaan en ben weer met enkelgebroken trens gaan rijden (dressuurde ik inmiddels weer mee).
Ongebroken trens is geen scherp bit. Veel mensen beleren hun paarden er ook mee.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 20:45

Zo geslaagd dagje Loes Pling

Snoekie: Klinkt goed! Wel balen dat Vorstin zo ongehoorzaam was Ach gut

Ik heb net mijn bramenstruik kaalgeroofd en ga zo eens kijken of het bramenijsrecept wat is Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 20:55

Klinkt goed Vief, bramenijs Haha!
Dankjewel voor de informatie Lappie_Lap Lachen
Ik denk dat ik eerst maar gewoon een dubbelgebroken trensje ga proberen, kijken hoe ze daarop reageert.. Ik vind het idee van zo'n stang in haar mond toch niet fijn, ook al is het geen scherp bit. Eerst maar even overleggen met mn instructrise..

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:01

misschien kan ik weer eens overgaan naar enkelgebroken, ik denk dat een beetje afwisseling ook niet persee kwaad kan.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:05

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:39

Leuke foto's Snoekiej! Ja Bij die grote picknick tafel zie ik aan je paard dat het toch wel een beste sprong is Knipoog
Mooi terrein, als ik volgend jaar weer wat crossen kan dan moet ik er maar eens heen te trainen Ja

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:05

Gefeliciteerd LJ!
& Leuke foto's Snoekiej Lachen

We hebben zonet gebbqt Cool

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:38

Was wel een geslaagd dagje ja Pling
Leuke foto's Snoekiej *LOL*
Aah lekker Hilde, bbq'en!!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:48

LL: Ziet er goed uit op die foto's Haha!
Leuke foto's Snoekiej Lachen
LY: Goede punten zeg, en nu L1? OK dan!
Hilde: Mjummie bbq.. Vingers aflikken

Ik vertelde vanmiddag toch over het weer? Op het strand is iemand overleden door een bliksem(staat op teletekst).. Bloos!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:58

Ik ga lekker slapen, welterusten Dromen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 23:47

Truste Doei!

Ik ga ook slapen. Morgen weer werken Ja
En 's middags nog even een terrasje pakken in Deventer.

Tientje: Hoe ging je L-debuut?!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 00:14

Wat een super punten Loes, gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen!! OK dan!

LL: wat is ie mooi geworden en ook erg braaf zo te zien!

Afbeelding
Vanavond nog even wat foto's van Brittje gemaakt op de dijk. Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 06:44

Goeiemorgen Doei!

Wat is het vroeg Dromen en heb al uitgemest en de paarden binnen gezet en gevoerd. Met dank aan mij vriend ben ik al wakker. Hij werd gek van de muggen en hield mij daarmee wakker Boos!

@ Loes: super punten zeg! En gefeliciteerd met je prijzen Haha!

@ snoekiej: leuke foto's zeg! Ik heb pino een tijdje gereden met een bit wat een stangetje werd als je met 2 handen een ophouding maakte. Als je gewoon reed was het net als een enkelgebroken. Misschien dat wat is? Passau en pino liepen er fijn op. Maar moet jeook niet elke dag op rijden.

Gister echt super mooi weer gehad. Geen spatje regen, geen onweer alleen maar mooi weer. Nog ff in de zon gelegen, maar op eens was de zon ff weg.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 07:20

ghe ghe, je bent al lekker actief geweest rowo!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 07:27

Ja ach, wakker liggen in bed is ook niet wat

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 07:55

Wat een mooie foto Jitske Ja

Ik ga werken Huilen van het lachen Doei!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 07:57

Werk ze Vief! Doei!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 08:42

Ingridje16 schreef:
weetje wat mij is overkomen Clown ik ging met me paardje taart brengen bij me werk(werk in ee restaurant) omdat ik morge jarig ben, dus ik kom daar aan in de regen helemaal verzopen dus zij segge kom ff hier onder het afdakkie dus ik met twink dat trappetje op, stond ik daar onder het afdakkie maja stond daar ook een beetje ongezellig dus zij helemaal ja kom dan dan binne, dus ik met twinkel naar binne Sigaar dus allemaal foto;s gemaakt enso
nou wat denk je gaat die daar staan poepen Koe zo op het tapijt Bloos iedereen helemaal lache je had me baas' kop moete zien Pling
Echt gewoon geweldig Clown
Nouja heb ik daar een half uur binnen gestaan met twink was wel gezellig Vork ging die aan alle plantjes zitten eten enzo Bloos

Hier vast een filmpje, de foto's heb ik nog niet.
http://nl.youtube.com/watch?v=oo258Sob9aw

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 08:44

Haha stoer, ik neem weleens voor de grap me shetjes mee naar binnen, maar mijn Tinker...xP