[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:37

Welkom terug RK Vork En netjes van je parcoursen OK dan!

Woow, gefeliciteerd BT!! Echt goed bezig zo!!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 00:03

*Meldt zich ook weer eens*

Mooie foto RK!

BT, super hoor, je hebt echt een topschimmeltje. Misschien inderdaad niet zo'n verkeerd idee om tussendoor eens wat rustiger te gaan doen met wat lagere parcoursen om de lol erin te houden.

JJ, gefeliciteerd met de thuiskomst van moeder en kind. Ja

Andrea ook goed gereden. OK dan!

Gomir, laat je niet gek maken. Zover ik je ken denk ik dat ze blij mogen wezen dat je daar rond loopt.

Nickeltje Ach gut

Altos, heb je al zo snel wat voor je zelf kunnen vinden? Nu even doorzetten, maar het zal wel lekker zijn als je weer je eigen plekje hebt, kun je het allemaal weer even op de rit krijgen.

Verder weet ik het even niet meer geloof ik.
Ik maak zelf weinig mee, Jim staat 24/7 in het land om te genezen van zijn peesblessure en Junior staat nog steeds in Nijkerk. Rest nog de Friese merrie waar ik gewoon druk mee aan het trainen ben voor haar L1 debuut volgende week. Ik moet zeggen dat ik het springen al erg begin te missen, en dan heb ik het nog niet eens over crossen.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 00:06

Dat kan ik me voorstellen Canter. Wat is er met Junior dan? Volgens mij heb ik dat gemist.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 00:13

Na mijn laatste aanvaring met hem bij de oefencross met Alice heeft de eigenaar besloten om hem eens een maandje weg te brengen naar iemand die het steigeren er misschien "uit kan halen" om het zo maar te zeggen. Hij heeft nogal eens geen vertrouwen in zijn gezichtsvermogen, en als hij het niet vertrouwt draait hij om en begint hij te staken. Wanneer je hem dan echt doordrukt gaat hij steil de lucht in en ik (en de eigenaar) zijn toch niet dapper genoeg om hem dan vooruit te trappen, hij gaat zo steil dat ik bang ben dat hij elk moment achterover kan klappen.
Hij staat er nu 2 weken maar is tot nu toe natuurlijk het braafste jongetje van de klas, dus er is nog niks gebeurd. Hij zou binnenkort naar Henk Jan Lozeman gaan om te kijken of hij het daar een beetje kan uitlokken, en anders mag hij een keertje hier naar toe komen. We weten hier namelijk precies de plekken waar hij niet wil en de lucht in gaat. Duivel

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 00:14

Oooow oké! Eigenlijk wel jammer dan dat ie nog niks heeft uitgehaald Clown

Ik ga maar es slapen Doei!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 00:16

Vind ik ook. Haha! Truste!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 02:25

Dat schiet dan ook niet echt op Canter Clown

Verder heb ik niets bijgelezen, kom net van een bruiloft af. Was erg gezellig!
Ik probeer nu alleen uit te vissen of mijn zusje Urby wel gevoerd heeft Bloos Die is meteen uit haar werk te stappen gegaan en ik ben erg bang dat die mijn paard vergeten is. Alleen hoe kom ik daar midden in de nacht achter als ze niet opneemt en niet reageert op sms Verward Bloos Kan wel naar stal rijden, maar dan weet ik nog niets natuurlijk Clown Blijf dus maar wakker tot ze thuiskomt Nagelbijten / Gniffelen

Nu voeren heeft ook niet echt veel zin meer, want ik ga morgenochtend om half 8 alweer voeren ivm concours. Baal er alleen wel van als hij nu geen eten gehad heeft Bloos

Maar goed, feestje was super!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 10:43

Simmie schreef:
miss_jumpy schreef:
Simmie, wat voor pup heb je??? Foto!!

Ehm, ik heb geen puppie hoor. Wel een 10 jarige Berner Sennen...

ik haal jou en sgwollie nu dus door elkaar Nagelbijten / Gniffelen

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 11:11

Goeiemorgen Lachen

Sjaan: wat stoer zeg dat je gaat starten in het Z!! Afgod Nog een fijne vakantie!
Gomir: wat balen van je co-schap zeg Ach gut
Andrea: super van Madine! OK dan!
Jitske: wat een naar berichtje.. Verdrietig
RK: super van je parcoursen!
BT: gefeliciteerd met je 1e prijs! Haha!
Canter: dat schiet idd niet echt op. Wel balen zeg Ach gut

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 11:17

BT; super gedaan! 2x eerste in het Z, dat gaat bij mij nooit gebeuren Haha!

Gomir; dat is echt balen van je stage. En dat je dan nergens terecht kunt Boos!

Canter; strak plan om hem eens weg te brengen.

RK; jouw Cantos lijkt wel wat op die van Suus. Cantos was zelf ook donkerbruin he. Kaatje zal de kleur wel meer van haar moeder geerfd hebben. Die is bruin met zwarte manen.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 11:30

Scum schreef:
RK; jouw Cantos lijkt wel wat op die van Suus. Cantos was zelf ook donkerbruin he. Kaatje zal de kleur wel meer van haar moeder geerfd hebben. Die is bruin met zwarte manen.

Kaatje is idd een heel ander paard dan die Cantossen van Suus en mij. Qua type, uitstraling en hoofd en natuurlijk de kleur lijken ze veelop elkaar. wbt het springen lijken ze alle 3 weer op elkaar, ze springen gewoon goed.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 16:17

Volgens mij is de slechte week van Gomir weer goed gemaakt. Kreeg net te horen dat ze eerste was met mijn urby....wordt echt een springpaard Haha!.

Hopelijk is dit een goed teken voor de rest van de week.

Gefeliciteerd Gomir...

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:37

Ha goed van dr, dan ging het in ieder geval beter bij ons. Heb heel braaf naar de aanwijzingen van GvdT geluisterd, maar zat nog te veel te prutsen waardoor er balken vielen, en bij de dubbel ben ik uitgebeld! Bloos
Oh en Gomir, was niet van plan om in Aerdenhout al B te gaan starten hoor, dacht dat iets 1m was was het pas 75cm Clown

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:48

Talida, die dubbel stond echt beroerd. Nog geen 6m is echt te krap voor paarden. Je parcours viel niet tegen, dubbel was gewoon k*t gebouwd. Het was zonde dat je der iets te veel uit het ritme haalde maar die eerste balk was gewoon pech.
Volgend jaar gewoon alle oefenparcoursjes rijden en dan wordt het steeds lager Knipoog

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:57

Ik heb nog even met Gomir gekletst in Anna Paulowna. Ze was erg happy met haar eerste prijs.
Tweede keer een parcours rijden en dan 1e worden. Echt super! OK dan!

Ik heb vandaag een L-HC en een M parcours gestart in Anna Paulowna.
In de L had ik een bommetje onder me. Kon hem bijna niet mannen maar hij sprong wel door. 1 balkje in de dubbel. Daar kwam ik niet mooi voor.
In het M was hij wat rustiger en kon ik hem wat gecontroleerder rijden. Hij sprong hartstikke braaf en twijfelde nergens. De drie sprong ging zelfs super perfect! Uiteindelijk een foutloos parcours. In de barrage was ik even de kluts kwijt. Dat kostte helaas wel wat tijd maar ja, dat kan gebeuren.
Ik ben uiteindelijk tweede geworden. We zijn op de goede weg Haha!
Ben helemaal happy Go jij! Go jij!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:00

@ GvdT: Zei jij niet iets over Tal laten spirngen met een ander zodat ik kan zien dat ze het kan? Haha!
Ik kan het gewoon nog niet loslaten dat ik niet te hard ga en eigenlijk verder zo weinig mogelijk moet doen Clown

Goed zo SGWukkie! Cool

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:02

ik ben er weer en heb nu een B&B met wireless dus wat meer tijd. Meld me later nog wel, het is hier nu 12 uur 's middags en bij jullie 9 uur 's avonds *LOL*

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:19

Talida schreef:
@ GvdT: Zei jij niet iets over Tal laten spirngen met een ander zodat ik kan zien dat ze het kan? Haha!
Ik kan het gewoon nog niet loslaten dat ik niet te hard ga en eigenlijk verder zo weinig mogelijk moet doen Clown

Goed zo SGWukkie! Cool

Zet het eens op een filmpje, dan zie je dat het echt wel meevalt. Heb ik ook wel eens gedaan. Ging ik zo langzaam dat ik dacht schop die knol toch eens naar voor Clown

Ukkie dat klinkt goed.

Lielle welkom en hoelang blijf je nog weg?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:19

nog een kleine week, kom zaterdagavond terug.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:28

geniet er nog even van!
GvdT ga jij maar eens springen met Tal, zal je zien dat het heeeeeeel hard lijkt! en dan zie ik gelijk dat het best mee valt haha

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:36

Is goed en dan ga jij een rondje op mijn pony, weet je meteen wat hard gaan is Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:39

ROFL
Zou het misschien met de schofthoogte te maken hebben, hoe lager hoe harder het lijkt? Haha!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 22:32

Prisca: wat super van Gomir zeg!! Haha!
Talida: jammer zeg!
SGWukkie: goed zeg! Gefeliciteerd met je 2e plaats! Lachen
Liellie: veel plezier nog! Lachen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 22:54

Balen zeg Talida. Het lijkt me inderdaad een goed idee om es een parcours terug te kijken, dan zie je vast dat het wel harder kan Knipoog

Gefeliciteerd SGWukkie!!

Nog heel veel plezier daar Lielle!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 00:10

Talida schreef:
Ha goed van dr, dan ging het in ieder geval beter bij ons. Heb heel braaf naar de aanwijzingen van GvdT geluisterd, maar zat nog te veel te prutsen waardoor er balken vielen, en bij de dubbel ben ik uitgebeld! Bloos
Oh en Gomir, was niet van plan om in Aerdenhout al B te gaan starten hoor, dacht dat iets 1m was was het pas 75cm Clown

Dan kom ik je gewoon aanmoedigen bij het oefen en dan praat jij me het B door Haha!
En als het meezit kunnen we nog samen dressuurprikken ook Ja Zal maar wel op tijd opgeven voor Aerdenhout, ben niet meer gewend dat je met dressuur ruim van tevoren op moet geven Clown

Super SGWukkie!
Het stond niet hoog vandaag, maar de wendingen waren irritant genoeg en de bodem was ook niet zo geweldig dat je echt aan de maat kon bouwen. Ik had iig wel heel fijn gereden! Alleen beetje jammer van dat gegoochel met die prijsuitreiking Clown

BT: nog gefeliciteerd met je twee eerste prijzen!