[SGW] [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel 5)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:02

Goed van je moeder Renske. En wat fijn dat je weer lekker aan het rijden bent Ja Keelpijn nu weg?

Wij zijn vandaag eerst met Kaatje naar de indoor crosstraining in Ysselsteyn geweest. Er stond een heel leuk en volwaardig parcours. Kaatje heeft niet een keer ergens voor gestopt. En de cross reed ze dus zomaar foutloos rond Pling

Oro ging ook heel lekker. Was een geslaagde dag. Ik zou zeggen: volgend weeken weer Haha!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:17

Scum: OK dan! Was dus geslaagd Lachen
Ik heb net lekker gereden, en het was tog best wel frisjes.. Nja het ging goed Haha!
Trouwens het verzorgertje van Bimob gaat nu meedoen met het Kerstbokaal(wedstrijd verkleed) Haha!

En Dinsdag avond/nacht OUWESUNDER Hyper! Ik ga als serveerstertje Cool *lekker koud met een jurkkie.. En dan ben ik Woensdag vrij Lachen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:33

Super van Kaatje, Scum! Cool

Gister wedstrijd gehad met Yentil. Had net zo goed niet heen kunnen gaan. Yentil is de laatste tijd zo vervelend. Ze loopt eigenlijk wel heel fijn (stukjes) alleen ze vind dressuur dus helemaal niks aan en probeert ook overal onderuit te komen. Met inrijden was het al mis, ze zat overal naar te loeren. DUs ik maar gewoon proberen heel rustig te rijden zodat ze niet gestresst raakt. Op het laatst liep ze wel weer fijn. Toen de proef in, en dan zit ze weer zo te loeren overal naar, terwijl het totaal geen kijkerige bak was. En dan raakt ze zo gestresst en klapt ze helemaal dicht en reageert ze ook niet meer. Uiteindelijk nog 199 punten, dat valt opzich nog wel mee.
Maar ik kan zo moe van die pony worden soms. Ze kan het gewoon makkelijk en dan verprutst ze het iedere keer weer met dat geloer van dr. Maarja, ga van de week even weer met haar naar de manege om een parcoursje te springen dus hoop dat ze daarna weer wat meer zin heeft in dressuur. Lachen

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:24

Vief mooie foto!

verder niet erg veel gelezen,

Ben gister naar Expo on Horse geweest in Hengelo. het masterspringen was vooral erg gaaf. 5 combinaties op het laatst in een barrage met een parcours van 1.70! geweldig! Wim Schroder reed echt een goed paard, Seatle! erg goed springen! Willem Greve had het gewonnen en tweede was Ben Schoder met Noodle. Daarna dan nog het feestje. Ook supergezellig!!

Heb zaterdag ook nog een paard op stal gekregen om zadelmak te maken. Ben ik vandaag een beetje mee bezig geweest. Ga er morgen denk ik maar op. Ze is erg braaf volgens mij.

Ice was een beetje gestresst vandaag. ze waren nogal met vuurwerk bezig in de buurt. Hij was helemaal nat van het zweet!!

Vrijdag nog naar Tarik geweest om op de merrie te rijden. Heb er nog foto's van. zal ik straks wel even plaatsen!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:27

Scum: Super van Kaatje vooral Haha! Mijn keel is nog niet helemaal over, maar ik ben niet het type om niks te gaan doen. heb altijd het idee als ik weer wat doe het veel sneller over gaat.

Anthea: jammer dat de dressuur niet zo lekker gaat. Is er geen mogelijkheid om het springen weer op te bouwen?

Jiska: ik ben benieuwd naar de foto's!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:32

1.70?? Amai! Haal die voorste 1 maar eraf, dat durf ik wel Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:35

Ik ben net terug uit Sneek. Had spring wedstrijd.
Hij was helemaal niet meer kijkerig om zich heen. (de hindernissen ook niet Haha! , die vond hij nooit echt eng maar alles eromheen wel Clown denneboompjes enzo en de bakrand enzo Nagelbijten / Gniffelen ) Hij was nog wel wat terughoudend. Kwam nog niet altijd mooi uit. Had 14 strafpunten(daar zaten tijdfouten bij in) ik mocht niet klagen. tweede parcours. Hetlosrijden voor het 2e parcours ging echt prut Nagelbijten / Gniffelen Hij reageerde helemaal niet op mijn been. Ben op gegeve moment maar gestopt en ik dacht ik zie wel wat hij in het parcour doet. Toen de ring in. En hij sprong zo even een foutloos rondje. De 1e 3 hindernissen gingen nog niet heel soepel. Dus toen gaf ik even wat meer been na hindernis 3. Toen gingen 4 en 5 goed. In de wending na 5 kwam die weer wat terug. Dus even een klein tikje met de zweep. En de hindernissen 6 7 8 en 9 gingen toen super Haha!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:39

hallo Haha!

Rowo: wat een poedersuiker streek zeg, zonde van je jas Boos! En ook zonde van je nichtje Ach gut achja volgende keer beter Lachen
Vief: super mooie foto: ik zou hem ook uitvergroten en aan de muur hangen Lachen
AntheaV: Jammer dat de dressuur niet zo gaat Verdrietig

Gistere me feest gehad, en was super super gezellig en leuk Lachen
Leuke cadeau's gehad en leuke muziek Lachen ( vierde het in een cafe waar ik werk )
Me scooter was er om half 11 's morgens Haha! Go jij! Go jij!

Morgen ben ik jarig Haha! Haha! Haha!
Ps. rowo ga jij in dec oook naar Reverze?

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:40

super kim Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:42

Goedzo Kim Knipoog Lekker dat je 2 parcoursen mocht doen.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:48

Anthea: Ach gut Komt vast wel weer goed met de Dressuur Lachen
Kim: Super, hoeveel Wp heb je nu in het springen? Haha!
Vieva: Zo, dat klinkt al een geslaagd feestje, en veel plezier morgen met je verjaardag Haha! *Bevalt je scooter een beetje?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:50

Biem: uh 2 Clown Dit was zijn 3e springparcours pas. 1x buiten en 1x binnen. Dus wel tevreden Ja

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:51

kimdepim schreef:
Biem: uh 2 Clown Dit was zijn 3e springparcours pas. 1x buiten en 1x binnen. Dus wel tevreden Ja

Het begin is er Pling *nu mag je crossen Knipoog

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:52

Ja dat is het belangrijkste Knipoog
Naja eerst moet het springen goed gaan. Anders hoef ik ook niet te gaan crossen. Maar dat gaat nu komen Ja

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:53

kimdepim schreef:
Ja dat is het belangrijkste Knipoog
Naja eerst moet het springen goed gaan. Anders hoef ik ook niet te gaan crossen. Maar dat gaat nu komen Ja

Das mooi Haha! Komt vast helemaal goed Lachen

Ik ga trouwens maar eens wat eten, ben alleen thuis.. Knipoog

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:58

renskek schreef:

Anthea: jammer dat de dressuur niet zo lekker gaat. Is er geen mogelijkheid om het springen weer op te bouwen?

Ja opzich zou dat wel kunnen, maar omdat ik 18 ben mag ikalleen dit jara nog rijden op haar en omdat ik Z met haar sprong dan duurt dat heel lang tot je weer op het oude niveau zit. DUs toen had ik er voor gekozen om naar de Z dressuur te gaan trainen.
Laatst bijgewerkt door AntheaV op 10-12-06 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:59

kim; super van je parcours!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:05

super hoor KIm. heb alleen je 1e rondje gezien!! hij was idd wat terughoudend... en wat strak in het lijf, maar denk maar zo... dat kan je er (makkelijk) uitkrijgen en dan heb je er volgens mij wel een fijn springpaard aan!

mijn wedstrijd was wel redelijk. zat er te laat op Bloos dus M rondje was 3x niks... had 2 balken en een poedersuiker Boos!
2e rondje Z hc... liep ze super!! foutloos... echt super mooi te rijden, had zelf niet eens dat idee maar iedereen om me heen was super enthousiast Tong uitsteken

Animo was 1e rondje ook mooi te rijden... 1 balkje
2e parcours kon ik er niks mee.... Bloos echt helemaal niks... dan stuitert ze alle kanten op... Bloos! had volgens mij 2 balken en een weigering, en had toen zoiets van...oke dan maar relaxed... dus heb nog ergens een volte gereden, en tig tijdfouten...genoeg voor -2 Tong uitsteken maja daar leert ze weer van. 1e pc ging in ieder geval heel best...

dus met beide 1e klote pc gereden en 1 hele beste Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:07

Welke klasse was de Animo BT?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:17

De Animo loopt L Scum

Mijn verslagje staat al in het andere topic Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:18

Ik heb je 1e parcours gezien Bt. Zag er idd netjes uit Lachen Het lijkt mij niet een heel makkelijk paard trouwens? of heb ik dat mis?
Mijne was idd ook strak in het lijf. Ik kon er niet fijn aanrijden. Het 2e parcours juist wel Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:20

mooi zo Kim...die heb ik juist gemist Tong uitsteken

ja in het L... heb haar nu 6x gestart...en het is altijd maar afwachten hoe ze is Bloos
ze is al flink opgeknapt... maar ze heeft gewoon een steekje los Bloos ze begint tegenwoordig ook al met trappen als ik de singel vastmaak Boos!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:27

BT: fijn dat ze allebei 1 goed parcours sprongen!
Ga je straks ook officieel Z starten met Muis?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:29

Zo er is weer lekker gekletst!
Heb alles bijgelezen, maar even geen zin om te reageren Bloos

Ik wil zo graag even wat foto's online zetten, maar zowel photbucket als imageshack doen helemaal niks Boos!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:59

Biem: ja idd haha.. moet nog bijkomen Tong uitsteken ja hoor, morgen moet ik op voor mijn scooter en dinsdag ook Clown Tong uitsteken Vingers aflikken
Alleen heb paar test gedaan op de pc en de ene keer slaag ik de andere keer weer niet met heel veel fouten, ik ben bang dat ik morgen een black out of hoe je dat ook noemt krijg, dat heb ik wel eens vaker Verdrietig

Bt: Fijn dat ze allebei 1 keer goed gingen Haha!