Op (schoon) stro zetten en fluiten werkt
daar gaan ze van plassen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daar gaan ze van plassen

)

Daarna nog echt een lang eind gestapt en toen weer richting stal gegaan. Toen we echt bijna bij stal waren, zagen we dat het hek aan de andere kant van de dijk open stond. Ze waren aan het maaien geweest aan de ene kant van de kolk en aan de andere kant was het gras al opgehaald en was er alleen laatst geinjecteerd. Dus wij echt knoert hard door dat weiland gesjeesd

Onide schreef:Ja vanaf morgen!
Ben erg benieuwd hoe het me zal bevallen maar ik hoor goede verhalen over haar!
! Dat was zeker wel even schrikken...
!! Een privé zwembad in de buurt!! Hahaha! 

. Ik zit hier met muggenwapper in aanslag, beesten hebben mn hele nacht verknald en dat gebeurt geen 2 x

*
! Ik ben echt nog nooit door iets wat steekt gestoken
!! Maar daar ben ik wel blij mee!!
! 
Ik rijd al bijna 3 jaar zo af en toe (de laatste tijd meer af dan toe) op het paard van een vriendin om mee te springen. In 1e instantie ben ik ermee begonnen, heb hem ook uitgebracht op wedstrijden, en daarna is haar vriend hem gaan starten. Nu rijden we in principe samen in de springles (hij heeft zelf ook nog een paard) en wisselen we zo eens als dat uitkomt. Alleen is dat er de laatste maanden door allerlei redenen nauwelijks van gekomen, vandaag was de 1e keer in bijna een jaar denk ik. Niels is wel een heel fijn paard, loopt Z dressuur en kan echt heel apart springen.