Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar deze... Hij heeft 't gwn fout aangepakt.
. Ik ben wel opzoek naar een huis, er komt schot in de zaak, maar indien het iets wordt, dan is het wel nog even thuis wonen...

Hier is het superdruk met verbouwen. We wilden eigenlijk januari/februari al verhuizen maar dat is dus nog altijd niet gelukt door allerhande issues met werkmannen. Uiteindelijk dus toch veel gewoon zelf gedaan maar daar kruipt zoveel tijd in... :/
Maar mijn lief heeft ook al die vooroordelen in één keer terug van tafel geveegd dus ik klaag niet
ik zit zwaar in de stress voor maandag! Hij MOET eraf!
10 meter bokken was dat ja.
Benen klemmen (hij reageert daar toch niet schrikkerig op) en hem laten bokken.
Maar wel onwijs genoten! Bij splitsen van de andere paarden (elk naar eigen stal) kijk hij niet eens om naar de andere paarden. Zo fijn!
Wel eerst even naar de weide geweest om Icaro en Wolk te checken. Aan hun pretkoppen te zien was het een goede zet om ze al op 24/7 buiten te zetten... Hopelijk kan ik deze week nog buitenrit maken en keertje lessen met Icaro en dan vliegen we er weer in.
'k Ben nog aan het denken of ik al dan niet 2 proeven ga rijden. 't Is een mega sociaal paard, schiet met iedereen op. Vandaag met 2 merries maakte hij zich wel wat macho.
't Was wel de eerste keer dat ik hem zo meemaakte.
De merries verliefd op hem haha!
'k Ben echt superblij met zo'n fijn paard! Met een jonkie op je gemak kunnen wandelen, een zeer druk kruispunt is precies een landweggetje voor hem. Zo chill gaat hij er over.
Maar over het algemeen doet hij me veel zin krijgen om op te bouwen op sportief vlak
En verschiet niet dat zijn hooizak in alle waarschijnlijkheid meer rondvliegt omdat hij ermee aan het zwieren is dan wat anders