[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hanne_SP

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 23:58

Grey's Anatomy al duidelijk uitgekeken dus haha. :P

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 00:05

En thanks! :)

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 00:11

Relaties, altijd iets... ben met een reden fan van die film :+

In een volgend leven moet ik geen vent meer hebben, alleen veel 'vrienden' :')

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 00:20

't Stomme is, ik kan niet kwaad zijn op die persoon. Moest 't een rotzak geweest zijn nekeer goed vloeken en wil die nooit meer kennen. :+ Maar deze... Hij heeft 't gwn fout aangepakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 00:36

Al klaag ik genoeg over mijn vriend, hij heeft zeker meer dan genoeg goeie kanten. En ja, ik word ook regelmatig gek van mezelf. Panic, chaos and disaster is een perfecte omschrijving van mezelf. Mijn geheugen is regelmatig zo lek en catastrofaal dat ik in zo'n periode zonder hulp niet eens van de dementenafdeling op mijn werk geraak _O-
't Heeft allemaal voor- en nadelen. We verklaren elkaar minstens wekelijks voor gek dat we het samen uithouden.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 11:57

Ik zou graag meedoen in Gavere, maar ik weet nog niets meer. Ik stap nu nog enkel en beetje draven, ze voelt wel oke. Er staat nog geen voorprogramma voor de communautaire :/.

Ja relaties... Ik ben goed op mn eentje, doen en laten wat ik wil... Juist woon ik nog thuis, dus ik doe en laat nog niet helemaal wat ik wil, haha :+. Ik ben wel opzoek naar een huis, er komt schot in de zaak, maar indien het iets wordt, dan is het wel nog even thuis wonen...

Ik ben momentel oppas bij de paarden, en woensdag was er drinkbak afgebroken, vorig jaar zelfde tijd ook als ik er was :'(. Murphy's law... Alleen staan er nu 9, dus ik mag nu 9 paarden van water voorzien... Dat is niet in 1-2-3 gedaan :roll:

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 12:43

daaph...ik ga de 19de in chaam een rondje L HC rijden, maar begin lichtelijk spijt te krijgen dat ik me niet voor arville heb aangemeld...
denk je dat ik daar nog zou kunnen meerijden? Is de les helemaal in frans?

Antonius, "second chance" ook erg leuk!
en wat relaties betreft, ben het helemaal met je eens!! :')

varekaj, je zou zomaar een beschrijving van mij kunnen neergezet hebben _O-

lene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 13:04

idd nog geen voorprogramma voor OCC, had ook al zitten kijken. BTW Antonius ik denk niet dat Gavere over twee dagen is maar zoals andere jaren zaterdag CNC en zondag OCC, of heb ik dat verkeerd? Twee dagen zie ik ook niet echt zitten :o Hier is het superdruk met verbouwen. We wilden eigenlijk januari/februari al verhuizen maar dat is dus nog altijd niet gelukt door allerhande issues met werkmannen. Uiteindelijk dus toch veel gewoon zelf gedaan maar daar kruipt zoveel tijd in... :/

Toen ik na een rotte break up en veel andere miserie vorig jaar in een gigantische ikhaatalleswattestosteronheeft modus zat ben ik met vriendinnnen naar how to be single gaan kijken. Echt de perfecte cheer up movie. Voor diegene die hem uitkijken: "you are dick sand". Legendarische quote :') Maar mijn lief heeft ook al die vooroordelen in één keer terug van tafel geveegd dus ik klaag niet <3

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 13:05

Ik heb wel een hele leuke vriend Hahaha. Ik klaag niet. Vaak weg voor het werk dus toch nog veel me time. Ik woon nu ook nog thuis maar het huis is nog niet af, bijna.

18de is gewoon een oefencross gelijk in Baarle. Is geen les.

Ik was je gips helemaal vergeten Anthonius !

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 20:23

Haha daaph ik vergeet hem helaas niet :') ik zit zwaar in de stress voor maandag! Hij MOET eraf!

Lene: ja idd CNC op zaterdag en OCC op zondag voor gavere. Mijn bedoeling was Fi zaterdag en nyona zondag, maar ga nyona door B.jorn laten rijden in de cyclus op jumping en ik enkel Fi, dus maar 1 dag voor mij.
En 2 april jureer ik dan in H.eusden, als er nog liefhebbers zijn om deel te nemen...

Madelene: lara spreekt goed Ndl en Engels ook hoor, zeker niet enkel Frans.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 01:00

Ik had Heusden op de planning gezet vorig najaar om dit jaar mee te starten maar dat is al lang en breed weer van de baan. Maar als je een schrijver zoekt Antonius, je weet me te vinden.

Vandaag echt een sch**tdag gehad. Niks ging zoals gepland en kon echt even ontploffen van frustratie. Gelukkig dat eruit kunnen lopen op het eetfestijn van de club.

En relaties, ach. Hij is veel weg dus veel me-time. Het is vooral een goed evenwicht vinden als hij thuis is. Ben nogal routinebeestje en dat botst dan wel als hij plots terug is. Ik begrijp dat hij dan graag aandacht wil maar die knop omzetten dat ik weer rekening moet houden met iemand thuis, dat is soms lastig. In de zomer valt het echter beter mee omdat het dan langer licht is. Dan kan ik 's avonds veel meer en dat scheelt een hoop.

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 12:29

Heeft iemand van jullie al Vechmaal gereden? Ik was ingeschreven 2 april voor Etten-leur, maar nu mogen we daar niet meer aan meedoen. Ik ga niet zo graag naar gavere dus dacht ik om naar Vechmaal te gaan, maar ik ben er nog nooit geweest.

Vandaag eerste crosstraining op de planning, zalig weertje!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 12:56

vechmaal is prachtig! Goed aan de maat, en zeker niet de simpelste...allez...dat vond ik dan := :D

maar hoezo mogen jullie niet aan EL meedoen? te laat ingeschreven? want bij de Nederlandse crossen is het inderdaad wel zo dat je meteen bij opening inschrijftijd erbij moet zitten.
Helaas gaat het niet zo relaxed als in België.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-17 15:27

Ik heb denk ik wel een video van Vechmaal, zal eens kijken als ik thuis ben.
Wel een hele leuke cross hoor!!

Wij zijn ook vandaag gaan oefenen in Baarle!! We hadden gebeld of we toch niet mochten gaan met zo een mooi weer. Was geen probleem!
Hele fijne training gehad! Zal steaks eens zien voor een video

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 16:15

Ik hoop om deze week paar keer buiten te kunnen gaan rijden en dan 1x les met Icaro voor de wedstrijden komend weekend.

Nu aan het uitbollen op ons eetfestijn en straks naar de weides hooi en water voorzien. En dan zetel in. Heb geen voeten meer over, Pfoe!

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 16:23

@madelene: van de Nederlandse organisatie mogen we wel en we zijn ook op tijd ingeschreven, maar van de Belgische federatie mogen we niet omdat hij op hetzelfde moment valt als Gavere...

@daaph: oh Dankje! Hoe ging de training? Bij mij echt zalig! Eindelijk terug eens een crosshindernis en paardje was heel voorbeeldig.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-17 16:49

Ik had ook een hele fijne training! Paard was direct in crossmodus, ik moest er weer even inkomen maar na het losspringen ging het heel goed'

Die broer en zus V. Die ook in de juions zitten Waren er ook. Maar die hadden wat meer werk.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 18:01

oooh daaph, wat een bofkont!! was de bodem nou echt zo slecht?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-17 18:29

Nop, bodem was super! Als je wilt gaan kan nog. Ze laten de hele week het parcours nog staan.

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 18:58

Broer en zus V. ? Wie bedoel je?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-17 19:00

Ahhh de achter naam is met een R! Nele en ward

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 21:41

Heeeeerlijk weer! Gisteren rustig wandelingetje gedaan. Vandaag naar galopbaan geweest en toevallig 2 mensen tegengekomen die ik ook ken. Samen gaan trainen. Luxor was superbraaf maar oh jee die eerste keer aanspringen in galop. := 10 meter bokken was dat ja. :') :') Benen klemmen (hij reageert daar toch niet schrikkerig op) en hem laten bokken. :P Maar wel onwijs genoten! Bij splitsen van de andere paarden (elk naar eigen stal) kijk hij niet eens om naar de andere paarden. Zo fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 21:47

Ik ben benieuwd om hem zondag eens te zien Hanne, klinkt echt als zo'n fijn paard! Is de inschrijving voor zondag al gelukt?

Het eetfestijn was een geweldig succes maar ik heb geen voeten, rug en puf meer over dus ik zit nu lui in de zetel te wezen :+ Wel eerst even naar de weide geweest om Icaro en Wolk te checken. Aan hun pretkoppen te zien was het een goede zet om ze al op 24/7 buiten te zetten... Hopelijk kan ik deze week nog buitenrit maken en keertje lessen met Icaro en dan vliegen we er weer in.

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 22:05

Inschrijven kan nog tot woensdag, dus nog geen haast bij mij :) 'k Ben nog aan het denken of ik al dan niet 2 proeven ga rijden. 't Is een mega sociaal paard, schiet met iedereen op. Vandaag met 2 merries maakte hij zich wel wat macho. :P 't Was wel de eerste keer dat ik hem zo meemaakte. :P De merries verliefd op hem haha!
En laden op de trailer is ook piece of cake bij hem :) 'k Ben echt superblij met zo'n fijn paard! Met een jonkie op je gemak kunnen wandelen, een zeer druk kruispunt is precies een landweggetje voor hem. Zo chill gaat hij er over. :P Maar over het algemeen doet hij me veel zin krijgen om op te bouwen op sportief vlak :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 22:17

De mijne is lastiger om te laden maar ook niet onmogelijk. Het is alleen nogal een zenuwpees als we geparkeerd zijn. Dat is over als ik hem van de trailer haal. Hij staat wel altijd alleen op de trailer, kan best dat hij flink stuk rustiger is met Luxor naast zich. De onrust is er vooral omdat hij ontzettend graag rond kijkt en dat lukt dan niet in de trailer. Het is geen mepper in ieder geval, wel een enorm nieuwsgierig, speels en vooral lomp geval :+ En verschiet niet dat zijn hooizak in alle waarschijnlijkheid meer rondvliegt omdat hij ermee aan het zwieren is dan wat anders :roll:

Ik hou het qua proef enkel op de E7. Conditioneel kan hij er zeker 2 aan maar hem kennende is de kans groot dat hij bij de 2e proef gewoon "foert" zegt. Bij dressuur toch. Toen ik er 2 jaar terug wat wedstrijdjes mee sprong vond hij het alleen maar schitterend als ik meerdere proefjes reed.