Gegeven van achter haha. Niet zo netjes naja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik kreeg ook al te horen dat hij moeilijk deed met buitenzetten omdat hij op het pad iets heeeeeel erg engs zag... Geen idee waarom hij zo kijkerig is ineens! Dat is hij sinds we weer aan het werk zijn. Misschien zit hij gewoon lekker in zijn vel.
Dat wordt smullen! Daarna vroeg naar bed voor mij en morgen weer door stampen. 
texelse schreef:@Evony: wat vervelend als mensen toch zo onsportief zijn.
Zelf een gevalletje meegemaakt toen onze middelste best succesvol was in de sgw met haar c-pony. Een clubgenootje bakte er niets van en is wel eens huilend verdwaald tijdens de cross. Nu heb ik het over "smurfen" van een jaar of 10. Toen wij naar Roden gingen voor de sgw zei de moeder van de huilebalk tegen de andere moeders in de clubles "ik hoop toch zo dat "middelste" op haar bek gaat"! En dan hebben we het over kindertjes van 10 op een c-ponytje.....
. Toppie!
.
. Moet eerlijk bekennen dat ik ook een keer heel erg blij ben geweest met twee balken van Laurie's tegenstander: daardoor werd Laurie met Goldstar kringkampioen in het springen. Laurie en ik hebben heel zacht staan te juichen aan de kant toen de balken vielen
.
. Zitten twee hindernissen bij waar ze erg tegenop ziet. En dan is het gewoon echt vreselijk balen dat we in februarie en maart niet gewoon volop hebben kunnen trainen
. Nou ja, maar heel hard duimen dat ze veilig aan de finish komen.
.
.

.

is er volgende week cross training??? Goed dat je het zegt, dan denk ik dat wij daar ook heen gaan met Andor.. OOOOOHH nee das 2e paasdag? Dan doet Geert niet mee want dan heeft hij de onderlinge clubkampioenschappen, die heeft ie vorig jaar gewonnen en hij wil natuurlijk zijn ''titel'' verdedigen!!!

die afgunst!!! Bah en zeker bij kinderen! Hoe durven ze