[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 18:33

Floor: bij mij ook hoor! Werd er echt zat van, vragen om kaarten aan je gaan hangen en dan met dat uitlachen. Dus heb een Meisje ren behoorlijke por
Gegeven van achter haha. Niet zo netjes naja :o

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 18:35

Floor sorry geen tips voor je cv...
EF wat ontzettend jammer voor je zoon! Flauw ook als ze eerst wel hoop gegeven hebben. Is er niet nog een school die je kunt proberen?
Evony ook al zo flauw. Ik zou echt argessief worden van mensen die lachen om iemand die gewond is. Snap niet dat je daarom lachen kunt.
MM super! Gefeliciteerd! Geert zal wel trost zijn :D

Ik heb met Viesje lekker gewandeld vanmorgen. Die is op de een of andere manier frisser dan fris en alles is eng :roll: Ik kreeg ook al te horen dat hij moeilijk deed met buitenzetten omdat hij op het pad iets heeeeeel erg engs zag... Geen idee waarom hij zo kijkerig is ineens! Dat is hij sinds we weer aan het werk zijn. Misschien zit hij gewoon lekker in zijn vel.
Daarna lekker springles gegeven wat echt geweldig ging en verder de hele dag geleerd.
Vanavond nog leuk met vriendinnen naar een ijszaak hier in de buurt :9 Dat wordt smullen! Daarna vroeg naar bed voor mij en morgen weer door stampen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 18:39

@Evony: wat vervelend als mensen toch zo onsportief zijn.
Zelf een gevalletje meegemaakt toen onze middelste best succesvol was in de sgw met haar c-pony. Een clubgenootje bakte er niets van en is wel eens huilend verdwaald tijdens de cross. Nu heb ik het over "smurfen" van een jaar of 10. Toen wij naar Roden gingen voor de sgw zei de moeder van de huilebalk tegen de andere moeders in de clubles "ik hoop toch zo dat "middelste" op haar bek gaat"! En dan hebben we het over kindertjes van 10 op een c-ponytje.....

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 18:45

ik reed de gelderse en reed fout ( had heel erge pijn) en toen riepen die ouders langs de rand gewoon yes! Hoezo aso! En was mn laatste wedstrijd, pony sprong erg goed en daarom dus lekker yes zeggen :r

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:12

texelse schreef:
@Evony: wat vervelend als mensen toch zo onsportief zijn.
Zelf een gevalletje meegemaakt toen onze middelste best succesvol was in de sgw met haar c-pony. Een clubgenootje bakte er niets van en is wel eens huilend verdwaald tijdens de cross. Nu heb ik het over "smurfen" van een jaar of 10. Toen wij naar Roden gingen voor de sgw zei de moeder van de huilebalk tegen de andere moeders in de clubles "ik hoop toch zo dat "middelste" op haar bek gaat"! En dan hebben we het over kindertjes van 10 op een c-ponytje.....

Ik verbaas me altijd zo over het kliek gedrag van de oud KNF-ers. Naar de buitenwereld moet er altijd iemand van de club winnen, maar als de club niet helemaal compleet is worden er wel hele gemene uitspraken gedaan en viert de afgunst hoortij.

Evony, hopelijk is het niet erg met je clubgenootje.

Jeroen, gefeliciteerd met het veulen, kan me voorstellen dat jullie erg blij zijn dat alles goed is gegaan en moeder en kind het goed maken.

Marijke, gefeliciteerd met Andor en wat betreft Leli had ik ook een hele andere voorstelling, dus je bent niet de enige ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:23

Texelse: zo gaat dat hier inderdaad ook, erg jammer. Ipv dat clubgenoten elkaar aanmoedigen heerst er rivaliteit onderling.

Met mijn clubgenootje valt het mee! Alleen de banden zwaar verrekt maar geen scheuringen en met de meniscus ook alles goed. Wordt minstens 1 seizoen niet voetballen maar als dat alles is!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:32

Marijke: wat gaaf *\o/* . Toppie!
Evony: gefeliciteerd met je winst, balen van de onsportiviteit :( .
Texelse: wat een verhaal over die C-tjes. :n . Moet eerlijk bekennen dat ik ook een keer heel erg blij ben geweest met twee balken van Laurie's tegenstander: daardoor werd Laurie met Goldstar kringkampioen in het springen. Laurie en ik hebben heel zacht staan te juichen aan de kant toen de balken vielen :o .

Net terug van EL: Laurie en ik zitten wel beetje in de piepzak of dat wel gaat lukken morgen :oo . Zitten twee hindernissen bij waar ze erg tegenop ziet. En dan is het gewoon echt vreselijk balen dat we in februarie en maart niet gewoon volop hebben kunnen trainen -O- . Nou ja, maar heel hard duimen dat ze veilig aan de finish komen.

Verder is Easter (1 van m'n pony's) vandaag met Mark 2e geworden in de cross in Markelo. Ik begreep dat Easter met de dressuur beetje hyper was en twee keer in de galop omgesprongen was. Ze waren met dressuur 4e en na foutloos springen en crossen mooi naar de 2e plaats verhuisd. Toppie *\o/* .

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:34

Tja het blijven mensen he, Noor viel eraf in Barchem omdat ze na een weigering Jer een draai wilde laten maken en ze toen (en nog steeds) die geweldige zere vinger had en de teugel niet goed vast kon houden. Toen was er een vrouw ook zo sportief om heel hard MIS te roepen, en daarna te gaan lachen.
Zo leer je de mensen wel weer kennen.

Goedendag allemaal, beetje druk hier en zit helaas niet zo goed in m'n vel maar lees braaf mee en nee nog steeds geen baby. :wave:

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:40

Ik vind lachen om een valpartij of hopen op een valpartij wel even een andere klassen dan stiekem blij zijn met een balk van je concurrent. Je wenst toch niemand een val toe -:(- .
Kan hoogstens lachen als je ziet dat men na de val nog heel en veilig is. Is misschien ook wat stress wat er dan vrij komt?

Sterkte Margreet. Hopelijk snel weer wat fitter/prettiger in je vel! :(:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:45

@ Henny super dat Max zo makkelijk de pirouette draaide! Wel kicken!
@ Evony jemig das ook balen, gelukkig valt het mee voor haar!
@ Floor nee we waren in Markelo, is voor ons 20minuutjes en EL is bijna 3 uur ;)
@ Texelse jemig ik snap niet dat ze kindjes van 10jr oud al zoiets meegeven! Je hoort het zo vaak
@ Leli wat goed van Easter! Morgen komt ook vast goed.
@ Margreet ook al zoiets onsportiefs, ik ken ook iemand die vraagt nooit aan mij hoe het gegaan is als het goed gegaan is, maar als het niet goed is gegaan komt ''het'' bij me staan; hoe ging je wedstrijd??? Jaaa jaaa en ondertussen de uitslagen in de gaten houden en het antwoord dondersgoed zelf weten :r
Jaloersie, afgunst en ik denk een zielige opvoeding... meer kan ik er niet van maken :x

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:53

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:55

Marijke, ik heb jou even een Pb gestuurd.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 19:55

Marijke super gaaf van geert en andor :D
Nog een 2e prijs bij leli. Ook feli.

Bsy was giga hyper met losrijden reed er 1 dicht op mij en ik was de oxer over en die andere knalt erin, nou bay echt over de z**k. Parcours was weer boemboem. Hrlaas wel 2 balkjes,waren echt eigen schuld. Helaas de laatste puntjes niet gelukt.

Leuke fotos lelie :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:03

:wave:

Marijke echt super van geert!! Neemt hij die volgende week mee naar Loerbeek? Ik ga met andrea mee.
Henny heeft bijna wel 12 uur geslapen, schandalig!
Evony wat onsportief zeg, bah. Goed dat je iemand een por gegeven hebt.
Lelie gaat helemaal goed komen morgen, en super van Easter!
Mendy ik zag je nog :j

Vandaag een gezellige dag gehad, ik was mee op concours. Er gingen heel veel mensen van stal, leek wel een onderlinge manegewedstrijd zo met de poetsplaatsen vol ingevlochten paarden. :D
Stalgenoot had haar B debuut, ging niet zoals gehoopt. Dat haar zweep doormidden brak op haar ribbenkast geeft denk ik wel aan hoe het paard sprong.

Morgen zelf aan de slag tussen de dressuurbordjes, ging gisteren erg goed dus heb er zin in!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:09

@ Danielle O:) O:) is er volgende week cross training??? Goed dat je het zegt, dan denk ik dat wij daar ook heen gaan met Andor.. OOOOOHH nee das 2e paasdag? Dan doet Geert niet mee want dan heeft hij de onderlinge clubkampioenschappen, die heeft ie vorig jaar gewonnen en hij wil natuurlijk zijn ''titel'' verdedigen!!! :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:15

Sjaak afhaak ^)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:20

hahahaha muts! Geert doet zowiezo mee met 2 paarden en misschien neemt ie Zeus ook nog mee.. (maar dat ligt eraan of ik in een muts-bui ben of niet :o )

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:37

Oh :r :r :r die afgunst!!! Bah en zeker bij kinderen! Hoe durven ze :(
Voor ik mijn rug brak zei er ook een stalgenoot 'ik hoop dat ze valt' aan deze uitspraak heb ik haar nog even herinnerd toen ze schijnheilig kwam vragen hoe t ging _-:(

Lekker Marijke!!!! Gaat dus helemaal lekker met de paarden!

Verder iedereen succes morgen!

Net echt super gereden(zo is dressuur wel leuk!)! morgen lekker springen, Wauw wat een paar dagen training al niet kan doen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:43

@ Beli ik weet nog wel een paar jaar geleden toen ik op een pension stal stond, ben daar niet al te leuk weg gegaan en later kwam dat meisje (reed voor die pensionhouder) bij mij in de verenigings les. Beest waar zij op zat sloeg op volle kracht naar achter en ik reed er net achter. (zij moest aangalopperen en naar de sprong rijden en sneed de hoek af en ik reed op de hoefslag) beest mept vol op mijn enkel.. resultaat enkel op 2 plekken gebroken.. meisje helemaal overstuur (snap ik zou ik ook zijn) maar pensionhouder had tegen andere gezegt dat ik niet zo moest zeuren want hij raakte me niet eens! Kwam ook voort uit pure afgunst!

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:47

Raar zijn mensen soms toch, tja bij mij zeiden er ook een paar dat ik m niet gebroken zou hebben maar alleen gekneust?!?! dat verzin je toch niet? Mensen zijn echt raar soms!

Leuk met 2 meiden op stal die kwamen vragen of ik ze morgen springles wil geven. Leuk weer!

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:51

@ leli: Gaaf parcours!!! alleen 6 en 9 zien heftig uit. Nouja omhoog kijken en in de ow oliebol positie;)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:56

Ik heb het wel eens min of meer andersom mee gemaakt. Reed op de RK, merrie springt een oxer, ziet boven de sprong wat eronder staan en maakt zich boven de sprong heel groot. Op een of andere manier klapt mijn pink naar mijn duim. Werd echt even grijs en kotsmisselijk. Ik kreeg van de jury toestemming om naast mijn paard de baan te verlaten. De sprong stond vlak bij het juryhok en die hoorde mijn hand kraken. Ik loop de ring uit krijg ik te horen dat ik stom bezig was, was 1 van de laatste starters en tot dan toe de enige foutloze (moest nog 1 hindernis) of de enige 4 fouter. Moest me maar even verbijten en meer sportersmentaliteit tonen. Ik kon mooi door naar het ziekenhuis en heb 6 weken gips gehad en een pink die nog niet recht staat. Opnieuw breken en pennen erin zag ik echt niet zitten :o

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 21:00

Oei %) %)
Ja vind ik ook hoor, watje :')

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 21:04

Jouw "stalgenoot" was mee en die heeft ons toen terug gereden. Het was in Middenmeer, ook lekker naast de deur en de EHBO wilde ons naar Hoorn sturen. RK werd op zaterdagavond gereden en wij zijn toen naar huis gereden, daar mijn moeder gebeld en die met me naar het ziekenhuis geweest. 3 uur later was ik thuis en iedereen maar zeggen dat ik best even met paard in de trailer naar het ziekenhuis in Hoorn kon :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 21:04

jemig Roos das ook wat. meer sportersmentaliteit... aha.. nou ik vind dat je groot gelijk hebt!