[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 20:39

sann ik had je nog gezien toen ik kwam aanrijden met auto. Daarna heb ik je niet meer gezien
Jammer van je balkjes
renske fijn dat violin een leuk plekje heeft gekregen
verder lees ik over trainingen. ik wil ook voor chaam een paar trainingen doen
caro super dat je daar heen gaat.
zo wordt zeus ook een draak ;) en geert zou het inderdaad wel druk krijgen
vief heeft mee gedaan met de springles
misterT mooi dat je herstel goed gaat

zo gister eerst gewerkt tot half 12 en iets voor 12 thuis ol meteen uit de wei gehaald en half 1 naar concours. (best snel)
1e parcours heb ik Bhc gedaan. daar hadden we 1 balkje op de laatste (echt mijn schuld) maar de dubbel ging weer super goed :D toen zat ik dus te twijfelen of nog een parcours hc (progressief zonder dubbel) of toch maar nog langer wachten en een rondje L.
Gekozen voor het rondje L. Daar was h3 meteen een dubbel met oxer steil (vind ik zelf zo klote) Daar tikte ol er 1 blak af maar ging gelukkig wel door (wel weer met 2 galopsprongen ipv 1 maar ik prikte en hij ging door dus niet zo heel erg) daarna ging het verder 2e dubbel ging ook goed helaas ook 1 balkje maar ik was al super tevreden dat ol de dubbels weer goed door gaat. op h9 nog 1 weigering maar daar kwamen we helemaal niet goed uit dus vond ik niet zo erg. Super tevreden ondanks de strafpunten.

vandaag op bijscholing geweest in ermelo. maar viel wel iets tegen. jammer..

Mootje

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:44

Jammer Mendy. Dubbel op 3 is inderdaad redelijk vroeg!
Bijscholing ging over het lesgeven van kinderen toch?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:47

MM @ ik bedoelde idd wat Sann al schrijft, jaloezie op wat komen gaat... ;)
MO @ niks van aantrekken kan ook jaloezie zijn op wat jij wel kunt en een ander niet.

lekker bankhangen nu en morgen weer werken, oud en nieuw ook op de kazerne vieren/werken, dat zal wel druk worden vrees ik.......

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 20:47

Ja zeker vroeg in het parcours maar stond wel in een mooi lijntje waardoor ik mij dus niet zo druk hoefte te maken tja liever een balkje (of 2) dan stops hopelijk gaat het nu weer de goede kant op.

ja ging over kinderen maar dressuur ging nog wel maar springen was zo saai.. ze bleef te lang op het stuk van houding/beugellengte hangen ipv die kinderen wat te laten doen..
(1e groep heeft alleen balkjes gedraaft en 1 kruisje, 2e groep mocht gelukkig wel iets meer)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:55

:wave: Ben ook weer aanwezig na een super gezellig maar zwaar weekend ;).

Renske: Gefeliciteerd met de verkoop van Violin! Leuk dat ze toch meteen in de hogere klasse begint :).
Sannn: Jeetje, wat je noemt een pechdag.
Texelse: En een nieuw paardje kunnen vinden voor je vriendin?
Mootje: Gaaf hoor, naar India! :D
Sim: Ai, hopelijk doet je auto het snel weer.
Marijke: Lekker paard heb je :=.
Vief: Fijn dat je zo lekker gesprongen hebt :D

Afgelopen weekend 3 avonden op stap geweest en eerste kerstdag gezellig met Vief en haar familie gegeten :), tweede kerstdag even een aantal uurtjes gewerkt en 'savonds met de familie van mijn vaders kant gegeten. Erg gezellig want die kant van de familie zien we niet heel vaak. Weinig slaap gehad dus ;). Overdag Sofie lekker getraind, die loopt nog steeds als een trein :D. Ze gaat eigenlijk steeds fijner lopen, ondanks dat ze drachtig is.
Gister weer naar Purmerend gereisd. Was van plan om vroeg op bed te gaan om slaap in te halen maar kreeg visite dus dat lukte niet.
Net even hardgelopen (ook daar geen tijd voor gehad in het weekend), en straks maar lekker vroeg op bed.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:01

*kijkt om de hoek* ik leef nog hoor!

Marijke, gefeliciteerd met de zwangerschap :D wat leuk!! *\o/*
Fijn dat Violin een goed plekje heeft Renske!

Ik heb alles wel bijgelezen maar er is niet zoveel blijven hangen.
Heb weer een heerlijke actie gehad in Zuidbroek. Ben van Beau gevallen en toen op mijn hoofd geland. Echt bovenop. Toen is mijn nek dubbel geklapt en heb de rest van mijn lichaam zien vallen. Hele toestand met EHBO. Toen ze over ambulance begonnen heb ik maar gezegd dat het goed ging. Toen ik thuis was toch maar even naar de SEH geweest, ik heb mijn neus gebroken. Afdruk van mijn neus staat heerlijk in mijn cap _O- . Morgen maar even op pad voor een nieuwe. Vandaag weer gevallen maar geen gekke toestanden, alleen een gekreukt ego. Heb ook nog een parcours goed gereden met een balkje.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 21:11

mirthe toch.. Ik had het al gelezen op fb. maar doe je wel voorzichting? nu morgen nog een parcours ?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:13

Wat een doos ben je ook, hè? Gelukkig gaat het nu weer goed met je :D
Kim, druk druk druk! En de kerst met Vief doorgebracht :)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:18

Ik had het al gelezen op fb, maar dat is niet zo handig! :D Moet je neus nog gezet worden? Of valt dat mee?

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:18

Jeetje Mirthe, wat een pech. Veel sterkte met je neus. uit ervaring weet ik dat het geen fijn gevoel is...

fijn dat je er een lekker gevoel aan over hebt gehouden :)

Vief, leuk dat je weer op concours gaat :) Ik ben erg benieuwd naar Wolles nu, waar ga je rijden? kan ik misschien even komen kijken :)

Kim, lekker slapen zo. Kan me voorstellen dat je dat wel even kan gebruiken na zo'n druk weekend.

Nog steeds aan het stoeien met spss, zit al wel iets schot in....
Morgen heb ik om 9 uur 's ochtends springles met zavira en daarna op naar Enschede om het kerstdiner met mijn jaarclub voor te bereiden. :)

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:50

Wat een pech zeg Mistid! beterschap! :(:)

Hhaha leliepaardje, ik gun je blijkbaar een leuk tripje :P
*Correctie*
Caro: leuk dat je erheen gaat ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:54

Ik hoef morgen niet Mendy, moet overmorgen met de pony. Rijd ook mee in een show op vrijdagavond, ze hebben een programma ter ere van het 50 jarig bestaan dus dat is wel leuk. Voorzichtig doen kan ik niet :+
Morgen moet ik naar de HA Margriet, die gaat kijken of het gezet moet worden. Ik ga om Diclofenac ofzo vragen want ik heb er wel aardig last van en paracetamol enzo werkt allemaal niet meer.
Het schijnt er heel eng uit te hebben gezien. Vind het jammer dat het niet gefilmd is :P

9 uur is op de tijd Renske!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:28

Thanx allemaal!

Jeetje wat erg Mistid! Heb de mijne ook 2x gebroken en 1x gescheurd!
Ik heb er nog vaak last van! Hij staat gelukkig wel recht! Alleen een klein bobbeltje bovenop!
Hoop voor je dat de HA zegt dat het meevalt en niet gezet hoeft te worden!
Bij mij ook nooit gedaan dus heb ik geen ervaring mee!

Bruin leren beschermers van bokker overgenomen! Hoop dat ze er snel zijn!
Ga ik gewoon in m'n nieuwe springwedstrijd-outfit stappen :P

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 22:37

ik heb mijn neus ook gebroken (sgw gorssel 2010) staat recht en ook klein bobbeltje maar inderdaad ik voel het ook vaak nog.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:44

Ik heb de mijne een paar jaar geleden ook gebroken gehad, maar de zwelling was toen te erg om recht te zetten, toen kwam Pasen er tussendoor en hebben ze besloten het eerst weer vast te laten groeien en daarna operatief te breken om het weer recht te zetten. Toen deden ze er flubberspalkjes in en een kapje erop. Dat is toch wel fijn want dat heb je niet meer het idee dat je neus alle kanten opzwaait :+ . Ik heb daar met erge kou ook altijd last van gehad, maar je zag er weinig van dat hij al eens gebroken is geweest. Ben benieuwd hoe het nu wordt, er zit in ieder geval een bobbel op.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:46

@ Mirthe wat ben je toch ook een onbenul! Lijkt me niet verstandig om met een kapotte neus en een zere rug gewoon door te gaan. Je bent jong en je moet nog heeeel lang mee! Je kunt wel dom door denderen maar je hebt alleen jezelf daarmee! (sorrie nou hou ik op!)

Ik heb vanmiddag heerlijk gereden. Hij was poeslief toen ik hem uit de wei haalde en heeft er niet aan gedacht om weer te bijten. Heb hem gereden met het mes tussen mn tanden en hij liep echt goed. Maar op een gegeven moment voelde ik mn voet tintelen.. dacht dat de chap of spoor misschien te strak zat en er geen bloed heen kon. Was aan het uitstappen en ben er afgesprongen en kon amper lopen. Naar binnen gestrompeld en toen werd ik heel beroerd. Is mn enkel die ik op 2 plekken gebroken heb, dus die is altijd gevoeliger. Ik denk dat doordat ik Zeus vanmiddag zo hard heb geschopt dat er iets misschien verschoten is. Ik weet namelijk dat er 2 stukjes bot los zitten. Ben naar huis gestrompeld en het werd alleen maar erger. Kon niet eens meer op staan en toen Geert thuis kwam hebben we er een warmtecompress op gelegd. Wordt nu iets beter maar normaal lopen wil echt niet. Lijkt wel of hij op slot zit oid.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:48

Helemaal mee eens Marijke.

Wat balen van je voet! Zou een drukverband voor de nacht helpen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:51

Marijke, balen van je voet. Dan heb je wel erg hard geschopt :D

Hier ook een gebroken neus (door mijn eigen knie :') ) die te opgezwollen was om te zetten. Ik heb een redelijk onzichtbare bult bovenop aan de zijkant, maar met brillen heb ik daardoor het probleem dat ze graag scheef staan!

Ik zag net dat ik een nieuwjaarscadeautje gehad heb van mijn vader :o

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:53

Ook helemaal met Marijke eens.

Ijs klinkt verstandig marijke. Mss ook voor je arm? Stoute Zeus!

Op BBC 2 nu top gear in India. Erg leuk :j

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:55

Ik heb inderdaad hard geschopt, maar ben niet handig in dat soort dingen :D dus ik onthoud het waarschijnlijk langer als Zeus {:)-:(

Ik heb inderdaad nog drukverband liggen wat ik toen van het ziekenhuis mee heb gekregen omdat ik geen gips wou.

Ik heb ook een kerstcadeautje gekregen van paps en mams... altijd leuk toch :j

Ijs wordt het zo stijf van. Het is niet dik en je ziet er niks van. Arm is denk ik wel lekker om er ijs op te doen.. Je ziet echt zo'n rondje van zijn bekkie. Geert moest lachen en die zei ; zooooo die heeft je goed te pakken gehad. Aap...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:59

Heb je traumeel liggen op stal? Dan zou ik dat er op smeren :)
Is je arm niet open, anders moet je nog een tetanus prik halen....

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:00

Hahaha, sorry maar heb jij met je eigen knie je neus gebroken Mootje? :')
Au Marijke, hopelijk gaat het morgen beter met je voet. :(:)
Ben het ook met Marijke eens Mirthe, op een gegeven moment moet je voor je lichaam kiezen.
Fijn dat het toch lekker ging in het L Mendy! Heb jou niet gezien, jammer!
Super gaaf van Badminton Caro! :D
Traumeel gel doet idd wonderen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:02

Sannn, ik een lolletje om jou en nu andersom.... Ik draaide te ver door met trampoline springen na een salto ^)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:05

Auu. :(:) Heb je op turnen gezeten??

Ik heb vandaag gewoon een heel ding bonbonbloc opgegeten. :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:11

Ik heb jaren op turnen gezeten, kan je dat niet zien aan mijn atletische lichaam _O-
Dit was op school in 3 Havo gebeurd.