Ja, Barca was waarschijnlijk omdat ik daar net geweest ben... Ze is nu in Lissabin Hihi, Noor ten huwelijk gevraagd kan natuurlijk ook!! Of de middelste is geen vrijgezel meer... Of de oudste zwanger van de tweede.... Margreet wil vast dat iemand anders het vertelt
Haha wat een speculaties! En Margreet maar lachen om onze nieuwschierigheid....
Evony
Geplaatst: 02-09-11 12:49
billy1 schreef:
eigenlijk is er gewoon niks maar margreet verveelde zich dus laat ons leuk in het rond speculeren en zij maar lachen
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-11 12:50
Meisjes meisjes, dat zijn nu allemaal dingen waar ik niet eens aan heb gedacht. Billy, staat Noor al wel bij jullie SGW ingeschreven in de L want ik kom hier een coupon tegen in een envelop zonder adressering
bvw
Geplaatst: 02-09-11 13:00
Evony schreef:
billy1 schreef:
eigenlijk is er gewoon niks maar margreet verveelde zich dus laat ons leuk in het rond speculeren en zij maar lachen
Sim
Geplaatst: 02-09-11 13:02
Mootje schreef:
Ja, ken je het niet?
Neeeeeej....
Ai, Margreet, zou wel balen zijn als de coupon voor Bathmen nog thuis ligt.
Sim, dat weet ik dus niet. Maar voor Barchem staat ze op de deelnemerslijst en we gaan ook nog naar Hattem. Maar misschien is het wel loos alarm, toch lastig als ut kind weg is zonder telefoon.
Haha ik ben nu ook wel benieuwd naar het geheim van Margreet!!
Dorien: Dank voor de tip. Zag het net inderdaad staan op startlijsten.. Heb je moeder maar eens een mailtje gestuurd
sanurie
Geplaatst: 02-09-11 14:14
Middag!
Zo heerlijk om 12.45 al uit! Maar men wat ben ik moe, zo maar ff slapen denk. Moet namelijk nog tot 22.30 werken
Gister springles ging weer heerlijk. Dubbel ging steeds heel fijn. Niet al te lange aanrijdlijn en 1x me hand sluiten voor de eerste sprong en dan tussenin nog 1x en dat ging zo lekker. Dat vasthouden dus:D Verder op laatst nog steiltje van 1.30 ongeveer. Zo lekker gemakkelijk er overheen. 1 mooi constant tempo, goede afstand. Wel was meneer wat vrolijk gister. Heeft hij echt nog nooit gedaan maar hij bokte even na een hindernis. Daar keek ik echt even raar van op
Bvw, dat is erg K*T!!! Hopelijk snel overgewaaid! Sannn: ik las het ook, wat verschrikkelijk Evelien: Ontzettend balen zeg Caro: Gefeliciteerd! Mo: Super leuk
R_emkee
Geplaatst: 02-09-11 14:26
Heellooo
ik las dat een paar aankomend weekend weer concour hebben succes Margreet heeeft een geheim voor ons?? Ben benieuwd. Caro gefeliciteerd @ sanurie: mooi dat jou spring les zo goed ging
Zo ik was om 10 voor half 1 al vrij maar kon de trein pas hebben van 1 uur. Grr nog steeds geen pakje van de divoza... zit op rijbroek te wachten. En vanavond weer lekker springles ik hoop dat bradje lief voor mij is zodat ik ook lief voor hem kan zijn
En kreeg net mailtje dat ik toch mee kan doen in bussloo dan pak ik dit jaar ngo mooi even 3 tripalons mee en een crossles.
Ibonn : ik heb de raamkalender, dus waarschijnlijk is het dit, maar staat (nog) niet vast :
16 oktober : Grobbendonk - A tot Z - 23 oktober : Meldert - A tot Z - 29 oktober (zaterdag) : Vollezele - A en B 30 oktober (zondag) : Vollezele - B tot Z
6 november : Meer - A tot B - 13 november : Kasterlee - A tot B -
TeeGee: leuk van de nieuwe op stal !
Sannn : super van het tentamen !
Vief heeft op onorthodoxe wijze pony's getemd
Kim : oh superleuk stuk over de dubbele succes, super !
Joki : leuke complimenten over Ferrose !
Anthea heerlijk dressuur gereden blijkbaar, wel jammer van de auto die het opgaf zeg heel gedoe !
wat een vreselijk bericht van die doorgesneden pezen vreselijk
oei, caro heeft een rebelse jongeling om een lesje te leren
Joki ; klinkt als een heel boeiende springles! Ik ga ook altijd stomweg gaan jagen als ik het even niet goed zie ooit ga ik het leren, ooit
en Sannn is voor niets naar school toe gespoord... abnormaal toch die communicatie daar
Bianca : laat die scharrel al maar vallen denk ik zo... sjee, sommige mannen!
Lau : wat mottig van Neede zeg, datum is datum idd, zou ook pissed zijn
EvelienH : kl*te van de knie, dat dat maar snel betert zo !
haha Vief, grappig dat Woll haar buik dan intrekt, instant-afslanking!
xxitsmexx : leerrijke training bij Rob dan ! gelukkig ging die nog wel weg van de andere paarden ! mijn draver deed zo 12 minuten over een cross van 5 minuten met maar 1 weigering ofzo... gewoon omdat die niet weg wou van de andere paarden Gelukkig is dat voor Accent geen punt !
Gelukkige verjaardag Caro
leuk Mootje ! ik moet ook nog eens een training regelen voordat we ons crossdebuut gaan maken
hier nog iemand heeeeeel benieuwd naar de reden voor Margreets vrolijke post
sanurie : heerlijk gesprongen zo te lezen, good !
-
hier niet veel bijzonders te melden
had gisteren een lompe dag zeg... bankkaart van mijn vriend verloren en dus mogen gaan blokkeren en dan kwam ik thuis en had ik mijzelf buitengesloten blijkbaar van 12u tot 17u30 in de tuin mogen wachten tot er iemand thuis kwam gelukkig was het mooi weer, maar wel lekker nutteloos zo
viefdepief
Geplaatst: 02-09-11 14:59
Remke: Succes met werken nog vanavond! En leuk dat je nog mee kan doen in Bussloo Ik doe ook mee (met een pony van een vriendinnetje!) Sofie: Flinke bijleesactie zeg! Hihi lekkere blonde dag gehad dus
Heeft iemand hier ervaring met het repareren van mottengaatjes in kleding? Heb een prachtig Iris Bayer jasje, maar helaas heeft een mot hier dus lekker van gegeten
Joki
Geplaatst: 02-09-11 15:07
Iedereen die mag gaan crosstrainen veel plezier Mo is weer helemaal vakantieklaar qua prikken Texelse dat is echt wel een lange dag Leuk Mo dat je ook gaat crossen Caro gefeliciteerd Margreet viert om geheimzinnige reden feest Fijn dat je springles goed ging Sanurie Ik wil ook crossen maar mijn enige cross die ik nog niet afgezegd heb (en hopelijk ook niet hoef af te zeggen) is de BB in Toldijk. Zonder wp springen is dat crossen toch een stuk lastiger, zeker als je zoals ik geen zin hebt om meer dan 100 km te rijden voor een oefencross en aan lange tripalons doe ik dan weer niet want ik rijd nooit 8 km buiten Sofie had gister een pechdag
Ferrose heeft een vrije dag. Die vergeet ik altijd te geven omdat ze er niet fijner van wordt maar zo eens in de 3 weken vind ik dat ik het toch moet doen. Ferrose is zo een paard dat als ze 3 dagen rust moet van de osteopaat op dag 2 al naar de zadelkast staat te kijken van doe mij maar een zadel op. Het hoofdstel heeft ze ondertussen dan al zelf gepakt als ze de kans krijgt
dank je Sophie dan wordt het Meer en Kasterlee denk ik, rest valt moeilijk met verjaardagen enzo... kan ik toch nog minstens 1cross rijden dit jaar
SofieBeau
Geplaatst: 02-09-11 15:12
welke klasse rij jij dan? Aangezien Meer en Kasterlee enkel A en B is... en er M staat te lezen in het onderschrift
zou wel fijn zijn om eens te meeten dan Ik probeer ze allemaal te starten
bvw
Geplaatst: 02-09-11 15:38
sofie wat een bijleesactie! lekker slim bezig geweest gister
Eef_Bam
Geplaatst: 02-09-11 15:46
Goedemiddag. Margreet: Je maakt ons allemaal wel nieuwschierig hoor . mootje: Wat leuk dat je gaat crossen! Remkee: Fijn dat je mee kan doen in Bussloo. SB: Dat is wel een tijd om buiten gesloten te zitten ja, gelukkig was het mooi weer. Vief: Balen van je jasje, ik weet helaas ok niet wat je eraan kan doen. Bvw: Vertel? Joki: Als je paard niet fijn word van een dag vrij snap ik dat je het niet graag geeft, maar maar eens in de 3 weken vrij ? Niet belerend bedoeld, maar weet je dat als je je paard regelmatiger vrij geeft ze waarschijnlijk makkelijker spieren en conditie opbouwt?
Ik heb niks te vertellen, heb alleen schandalig lang uitgeslapen vandaag .
viefdepief
Geplaatst: 02-09-11 16:01
Ik ben mijn nieuwe collectie aan het fotograferen en heb besloten dat ik 1 jasje maar zelf ga houden. Pas gewoon in een maatje 164 haha