Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mootje schreef:WL, Balen dat Wo nogsteeds niet goed is! Dille & Kamille is leuk! Ik ben nu helemaal van fan bodum glazen, maar ze zijn zo duur.
Welke (UK) webshop gebruiken jullie voor horseware dekens?
!
. Balen dat Wolin nog steed niet goed is
.
.
.
, al bokkend, door heel het smalle gangetje met een paar glijers, gelukkig kreeg ik hem aardig gauw te pakken en heb hem in piaffe naar zijn stal mogen begeleiden, uitslover
.

. Snap heel goed dat je er nu wel een beetje klaar mee bent!
. Het doel was namelijk M geklasseerd, en dat is dus vandaag gelukt.
jackson lust niks alleen snoepjes en wortels 
en wat andere foutjes.. Had geen winst verwacht kreeg 180
snap jury's soms echt niet.
Ik ben geboren op 9 oktober 1992, wat mij 17 jaar maakt. Ik woon vanaf mijn 4de al in een klein dorpje vlakbij Heerenveen, Bontebok. Een ongelooflijk saai dorpje maar dankzij mijn beste vriendin, Shannon, die 6 jaar geleden hier kwam wonen toch niet zo saai meer 
Ik werk bij de Albert Hein als Kaas-meisje zo'n 12 uur per week. 
en wel in Wieringerwerf.

... Dus dat vergt snel handelen met het schrikdraad.. Uiteraard is Wolin scherp afgericht
....... Ik doe altijd de lijntjes open en dan laat ik Wolin erdoor en dan wacht ze keurig een metertje of twee achter me en dan kan ik rustig de lijntjes dichtdoen.. dan zoek ik nog eens rustig haar halster op onder de grote hoop en dan pas doe ik haar halster om en loopt ze als een makke beer mee... Dit keer dus niet
.. Wo liep met vlotte pas het weiland uit.. toen ik tik-tik-tik hoorde, bleek Wolin al richting stal te wandelen, behoorlijk de pas erin.. Ik nog druk met de lijnen in de weer, riep Wo, die alleen even een oortje omdraaide als teken van "Ik hoor je wel, maar ik luister niet"
.. Dus ik als de wiedeweer mijn halster gepakt onder de grote hoop vandaan, de buurvrouw heeft Wolin lekker vroeg buiten gezet en doordeweek is ze de eerste die buiten gezet wordt... drie keer raden waarom
, dus halster ligt onderop.. Ik achter Wolin aan gerend, die aardig de vaart er in had 'oliebol, baas in zicht'...
Het land is weer kaler en dus wordt Wolin weer een slanke den, dit doet haar blijkbaar wel goed (ze wordt er ook hongeriger van
) ... daarnaast verveelt ze zich te pletter
. 
zoals mn moeder hem noemt, is een leukerd. Hoop dat zn benen helemaal bijtrekken, ziet er nu nog wat maf uit.
blijft een aap met streeken he!!
hij doet het gelukkig weer! (lang leven de verslaving aan internet
)
... Zó doe je dat! 

...
.