[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:25

Allergietest. :) Ben al zo'n 2 maanden verkouden dus het lijkt me dat ik een of andere stofallergie heb ofzo. :Y) Ben er echt zat van.

Ze namen die mango en passievruchtsmaak zeker wel heel serieus :+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:29

ik heb altijd gezegd nooit een schimmel te willen, en dat vind ik nog steeds, maar ons schimmeltje is toch wel heel erg leuk :j

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:32

Je kunt ook een niet witte schimmel nemen.
Scheelt weer een hoop gewas en gepoets :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:33

maar dan moet je die wel op tijd inruilen voor een jonger model :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:00

Ik heb ook een pony schimmel gehad. Ik vind ze super stoer! Wel veel wassen inderdaad, maar dat heb ik er wel voor over. Schimmels hebben gewoon iets :)).
Deze is inderdaad wel heel vroeg wit, maargoed dat is niet anders ;).

Ik hoop dat hij net zo stoer word als Sofie :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:04

Lielle schreef:
maar dan moet je die wel op tijd inruilen voor een jonger model :)
Haha gelukkig gaat die van mij al 6,5 jaar mee en ziet het er nog niet naar uit dat ze snel spierwit is! ;)

Hilde: Vervelend zeg. Zou wel heel goed kunnen.. Mijn broertje heeft het zelfde gehad
Bleek een huisstofmijtallergie te hebben..

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:06

Ik heb een ideale schimmel :P hoeft niet vaak gewassen te worden :P Wie biedt? _O- :') ...*lol* :)) ...

@Lielle: Ik ga eens even zoeken in het bejaardentopic!! Ik heb nog steeds foto's van de vorige keer := , ik wacht nu op een dvd met alle foto's van Thailand en die crosstraining (paste niet op een cd-rom). SORRY DORIEN!! :o Ik kon ze helaas niet op mijn laptop zetten.. ik mis weer wat daarvoor geloof ik (Joost mag weten wat.. ik weet het iig niet :roll: ).

Zo pffff... net nog even gezeten aan mijn eindverslag. Morgen mijn klinische les en dan is het helemaal over met de kinderafdeling, echt jammer.. ik zit serieus te denken om wellicht de kinderaantekening te gaan doen als ik gedilpomeerd ben :) .

Omdat iedereen op mijn laptop werkt, zijn er een aantal dingen heeeeeeeeeeeeel erg rommelig geworden, erg vervelend, zeker nu ik mijn afstudeer jaar in ga >;) . Ik geloof dat ik een nieuwe voor mezelf ga aanschaffen, wil wel normaal kunnen werken, zonder dat ik weer wat mis of dat de documentvormen zijn verandert (hoe dat nou is gebeurt!?).

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:53

AntheaV schreef:
Bianca: Zag je nog in de krant staan :D

ja klopt! :o
Is wel een leuk stuk geworden vind ik!
De docente stond er vanochtend ook ineens mee voor de klas.... :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 15:01

Kim je schimmel is gaaf!!! Deze komt uit de Caritas merrie toch?

Ben een paar daagjes hier niet geweest. Ongeloofelijk druk op school en een andere reden die ik liever niet op internet zet de gruwelijk nieuwschierigen kunnen altijd een pb sturen :Y) .
Ga zo even lekker knol hobbelen en vanavond weer hard studeren. Heb over 2 weken 3 tentamens en een paper dat voor mn mastervak afmoet....

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 15:14

PB: Klopt, deze komt uit onze caritas merrie en z'n papa is Cartano :))

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 15:16

Sterkte met wassen. O:)
Jij ook veel plezier met shoppen.
Moet zeggen dat ik al heeeeeeeeeel lang niet meer gewinkeld heb. :D Handig zo'n stage. O:)

PB :(:)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 15:18

Ik ga nu even shoppen... Printerpapier :')

PB: :(:) Ben eigenlijk best nieuwsgierig maar wil geen gruwelijknieuwsgierige status :+
Succes met studeren!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 15:20

Ook leuk. :') shopze.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 15:48

Hilde: Ik winkel ook niet meer zo vaak. Maar ik moet nu wel, anders kom ik niet in de lessen ;).

Vief: Haha dat is leuk shoppen.

PB: je hebt het er maar druk mee :P

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:50

:wave:

Had vanochtend een massage en vanmiddag was ik weer mee wezen paardrijden met het vrijwilligerswerk wat ik doe.

Kim: oeh, hij is leuk :D Ga jij er mee rijden??

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:58

Biem: Jaa dat is wel de bedoeling :))

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 16:59

Goeiemiddag!
Ik ga zo even naar het USC, Zumba doen :) Gisteravond geen avondgegeten, mijn vader zou boodschappen doen maar dat liep anders, en ik was boos en had absoluut geen zin meer om weer wat te regelen, dus ik heb net ff gefrituurd. :o
Vanavond Pizza, dus lekker ongezond dagje!

Mooi paard Kim!
Sterkte met je arm Hilde!
Balen dat het zo druk is PB :(:)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:54

Kim, vind het ook een leuk paardje hoor!
Shanouk, wat verschrikkelijk ongezond!! Je moet je schamen. Hahaha nee hoor grapje, voor een keer kan dat prima ;)

Nou ik heb redelijk goed nieuws wat betreft Voodoo. Het was wel weer een beetje samenloop van omstandigheden, beide zadels die ik had lagen niet goed meer en toen ik zo'n rare stop had gemaakt (toen ik het verkeerde paadje inreed) in WW, heeft hij waarschijnlijk ook wat verrekt of is een halswervel weer iets verschoven. De fysio heeft hem iig weer flink onder handen genomen bij de hals. Mijn springzadel gaat ze samen met haar studenten aanpassen (ze is docent opleiding "zadelpasser" MSCF ofzo). En mijn dressuurzadel bleek scheef te zijn. Of dat nou aan de kussens lag of de boom kon ze niet zeggen, daarvoor moest het zadel helemaal uit elkaar. Maar dan nog had ze liever dat ik een zadel nam met frontkussens (ligt beter op paarden met een hoge schoft). Dus ga deze week maar met dit zadel terug naar Divoza en hoop dat ik iets kan ruilen.
Wordt dus een weekje niet rijden, maar daar heb ik niet zoveel moeite mee. Ik longeer hem gewoon dan om de dag en de andere dagen wat wandelen of balkjes stappen. Ze heeft me wel aangeraden om Vasse (4 okt) af te zeggen, maar Nijeberkoop (17 okt) moest wel gaan lukken! Daar was ik wel blij mee :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 20:58

Ik heb net toch zo lekker gereden met Wolin!! Heet, maar braaf. Lekker gedressuurd buiten, pootje over, lekker op het achterbeen, lekker swingen, superlicht aan de hulpen!! Ook fijne stukjes gegaloppeerd, heel fijn gedragen. Ze bied het zelf aan, echt mooi is dat. Ze moet wel heel wat pondjes kwijt :o .. ze is wel weer aan de vette kant. Ze zijn nu ook gezellig met z'n allen hengstig.

Wat blijkt.. ik had me weer beter gemeld voor morgen.. maar ik had een mailtje gekregen dat als ik weer ging werken ik eerst toestemming van de BGD arts moet krijgen ivm de grieppandemie. Ik was dit helemaal vergeten!! _-:( Dus ik had me weer doodleuk beter gemeld. Net gebeld met de afdeling en ik mag morgen niet komen werken, moet eerst met de teamleiders en de BGD contact opnemen..
Maar heb morgen ook mijn klinische les, ik ben benieuwd of dat door mag gaan. Ik hoop van wel eerlijk gezegd, maar aangezien ik koorts heb gehad tot 38,4 C. moet ik misschien getest worden op Mexicaanse griep... Hoezé!! :\ Ik hoor het morgen wel. Heb in ieder geval nóg een ziektedag erbij, wordt er niet blij van.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 21:10

Goedenavond!
Net geZumbaat, heb me heerlijk in het zweet gewerkt :D Ik merk wel dat ik makkelijker mee kan komen nu, en wat losser beweeg. Gelukkig maar, want ik voelde me niet echt op mijn gemakt. Na Zumba in mijn vaders auto naar huis gereden, wat rijdt die lekker zeg! Hij trekt lekker snel op, en zo'n automaat rijdt ook makkelijk! Toen naar de supermarkt, pizza gemaakt, en die heb ik net lekker opgegeten.

Fijn dat je weet wat het is Rosalie! En dat het niet heel ernstig is. Alleen wel onhandig dat je weer zadels moet ruilen.
Klinkt goed Lotte! Al eens aan een dressuurwedstrijdje gedacht ;)? Balen van je ziek-zijn. Maar met de Mexicaanse griep snap ik wel dat je getest moet worden. Beter het zekere voor het onzekere. Maar wel balen :(:)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:12

Zo dan kim wat een wowie :j :~ hij is wel klein of niet? bij ons staat ook een caritas x lancet op stal :)

Rosalie dat is wel goed nieuws toch?

Lotte lekker dat je zo fijn geredne hebt :)

Mooie foto rowo :j

Heb vandaag op jackson gerden hoefsmid was geweest gelukkig, hopen dat hij zijn ijzers er onder houd van het weekend :+

Heb ook nog even 45 min op lasko van jetske, gereden en mogen pesten :) erg leuk al die knopjes, en hij loopt echt fijn :D

Ga nu snel eten, en lekker op bed, vanmiddag uit werk was de wasmachine hier kapot dus heb heem leeg moeten scheppen met een koffiemok met me zwager word je ook niet vrolijk van :+ Dus ben ik nu echt verot.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:15

Corrien: Uh nee := hij is 1.68 nu al, en hij groeit nog. Dus zeker niet klein haha.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:21

Oh oke, dan lijkt dat zo :o
Hij is wel erg cute hoor :j Vind schimmels zowiezo gaaf ;) amaretje was ook zo'n bink :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:25

@ rosalie: dat is wel goed nieuws zeg. Maar wel balen van je beide zadels zeg. Hopelijk kunnen ze het helemaal herstellen, anders ben je straks weer terug bij af.

@ lotte: fijn dat je zo lekker gereden hebt. En idd lekker dan van die griep weer :\ Je moet dus nog een dag thuis blijven?

Ik heb vnvd weer gelest met Zetje en weer met de basis bezig geweest. Wat vind ze dat toch moeilijk.. maar dat komt ooit wel :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 22:03

Jep ik moet nog een dag thuis zijn.. moet morgenochtendvroeg contact opnemen en dan horen wat ze zeggen, maar ik denk dat ze wel willen dat ik contact op neem met de BGD arts en dan ben ik benieuwd wat die wil. Ik heb morgen ook mijn klinische les, maar die moet anders maar even verschoven worden. Ik hoor het morgen wel. Die rotgriep :P . Had beter toch naar de huisarts kunnen gaan, maarja..

Corien, hahah nouja, dit is buiten in de berm :P , als ze de bak ziet zegt ze "noway!" Al is ze op ander terrein wel anders. Voorlopig dressuur ik buiten en dat gaat prima, want ik kan alles vragen en dit doet ze volgens het boekje. Achjah, kan je niet er niet doorheen, dan gaan we er wel omheen :) !! Dus vandeweek ga ik weer met haar de bak in, wellicht heeft ze weer goede moed ;) . Als ze zo blijft gaan, maakt het me geen moer uit, want die dressuurgenen komen buiten beter tot hun recht dan in de bak. Het is gewoon echt geen bakpaard, hoe graag we dat ook zouden willen :roll: ;) . Als er een boompje had gelegen, was het waarschijnlijk helemaal feest.