Ben al zo'n 2 maanden verkouden dus het lijkt me dat ik een of andere stofallergie heb ofzo.
Ben er echt zat van.Ze namen die mango en passievruchtsmaak zeker wel heel serieus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben al zo'n 2 maanden verkouden dus het lijkt me dat ik een of andere stofallergie heb ofzo.
Ben er echt zat van.
Lielle schreef:Haha gelukkig gaat die van mij al 6,5 jaar mee en ziet het er nog niet naar uit dat ze snel spierwit is!maar dan moet je die wel op tijd inruilen voor een jonger model

hoeft niet vaak gewassen te worden
Wie biedt?
...*lol*
...
, ik wacht nu op een dvd met alle foto's van Thailand en die crosstraining (paste niet op een cd-rom). SORRY DORIEN!!
Ik kon ze helaas niet op mijn laptop zetten.. ik mis weer wat daarvoor geloof ik (Joost mag weten wat.. ik weet het iig niet
).
.
. Ik geloof dat ik een nieuwe voor mezelf ga aanschaffen, wil wel normaal kunnen werken, zonder dat ik weer wat mis of dat de documentvormen zijn verandert (hoe dat nou is gebeurt!?).
.

Handig zo'n stage. 
shopze.
.
Gisteravond geen avondgegeten, mijn vader zou boodschappen doen maar dat liep anders, en ik was boos en had absoluut geen zin meer om weer wat te regelen, dus ik heb net ff gefrituurd. 

.. ze is wel weer aan de vette kant. Ze zijn nu ook gezellig met z'n allen hengstig.
Dus ik had me weer doodleuk beter gemeld. Net gebeld met de afdeling en ik mag morgen niet komen werken, moet eerst met de teamleiders en de BGD contact opnemen..
Ik hoor het morgen wel. Heb in ieder geval nóg een ziektedag erbij, wordt er niet blij van.
Ik merk wel dat ik makkelijker mee kan komen nu, en wat losser beweeg. Gelukkig maar, want ik voelde me niet echt op mijn gemakt. Na Zumba in mijn vaders auto naar huis gereden, wat rijdt die lekker zeg! Hij trekt lekker snel op, en zo'n automaat rijdt ook makkelijk! Toen naar de supermarkt, pizza gemaakt, en die heb ik net lekker opgegeten.
? Balen van je ziek-zijn. Maar met de Mexicaanse griep snap ik wel dat je getest moet worden. Beter het zekere voor het onzekere. Maar wel balen
hij is wel klein of niet? bij ons staat ook een caritas x lancet op stal
erg leuk al die knopjes, en hij loopt echt fijn 
Dus ben ik nu echt verot.
hij is 1.68 nu al, en hij groeit nog. Dus zeker niet klein haha.
Vind schimmels zowiezo gaaf
amaretje was ook zo'n bink

Je moet dus nog een dag thuis blijven?
. Had beter toch naar de huisarts kunnen gaan, maarja..
, als ze de bak ziet zegt ze "noway!" Al is ze op ander terrein wel anders. Voorlopig dressuur ik buiten en dat gaat prima, want ik kan alles vragen en dit doet ze volgens het boekje. Achjah, kan je niet er niet doorheen, dan gaan we er wel omheen
!! Dus vandeweek ga ik weer met haar de bak in, wellicht heeft ze weer goede moed
. Als ze zo blijft gaan, maakt het me geen moer uit, want die dressuurgenen komen buiten beter tot hun recht dan in de bak. Het is gewoon echt geen bakpaard, hoe graag we dat ook zouden willen
. Als er een boompje had gelegen, was het waarschijnlijk helemaal feest.