[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:12

WOLIN- Lotte..@ jemig zeg, die van jou kan wel heel gek doen als ik het zo eens vaker lees wat die van jou allemaal doet, Gelukkig is er niks gebeurd en hopelijk ben je snel hersteld... Ach gut

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:19

jesskn schreef:
Ruudjw schreef:
Bel gewoon eens met een professionele Eventingruiter. Op http://www.sgw-eventing.nl zijn wel links te vinden. Maar of zij ook voor 5.000 een basispaard hebben staan, dat betwijfel ik.
Waarom eigenlijk minimaal 1,70? Veel SGW paarden zitten volgens mij rond de 1,68

Ik ben zelf ook vrij lang en dan is het plaatje gewoon echt niet mooi. Het paard mag ook wel rond de 1,68 zijn maar dan moet hij al wel redelijk gebouwd zijn.
Ook met de prijs ben ik moeilijk maarja vragen en het proberen kan altijd toch?

Ik ben ook maar 1,88 Knipoog op een paard van 1,68.
Proberen kan idd altijd, ga gewoon onbevangen naar paarden kijken, maar praat eens met een echte deskundige over de eisen voor een SGW paard.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:41

Ik zag in de paard&sport van deze maand een advertentie staan, misschien is dat wat.
Vond hem zelf wel interessant, maja ik ben niet op zoek naar een paard.
Weet niet meer precies wat er stond.
Was te koop wegens studie, was wel al 13 jaar.
m2 dressuur, L springen en M sgw

Ik ga maar eens sinterklaas vieren Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:48

iedereen die vanavond Sinterklaas viert heel veel plezier!
Wij doen al jaren niet meer aan sinterklaas. Vind ik helemaal niet zo erg Haha!

Mijn bak is heel goed op het moment, kan zelfs nog wel wat water gebruiken Bloos hij wordt al weer wat mul. Heb net even lekker gelongeerd. Ze heeft 2 dagen stilgestaan, had maandag en dinsdag gesprongen met les dus dat had ze wel verdiend. Morgen nog maar even rijden en zondag concours.

Lotte: oei, gelukkig dat Wolin naar huis is gerend. Hopelijk hebben jullie morgen niet teveel spierpijn Ach gut

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:54

Haha mijn bak was een drama, kwam met een enorme modderstreep op mijn gezicht thuis Sigaar
Woll was blij verrast me te zien en was lief Haha!

Hoop dat iedereen die Sinterklaas aan het vieren is lief is geweest en niet mee naar Spanje hoeft.. Al weet ik eigenlijk niet hoe erg dat nu is Clown

Ik heb nog 6 minuten bank-hang-tijd en dan nog even verder met de opdracht Dromen

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 00:44

Goedeavond!
Ook weer sinterklaas gevierd.
Was echt gezellig.
Heb een springsingel gekregen Haha! En lijnzaadolie en paarden snoepjes.
Ik vier geen sinterklaas maar mijn paard wel.
Heb gelukkig zelf nog een pyama gekregen, wel een hele mooie Haha!
Zat beneden en besefte toen pas wat mijn paard allemaal waard is.
Wat ik er allemaal voor doe, alles wat ik heb gaat richting paard.
Wel erg eigelijk, maar zou me ook geen raad weten als hem iets zou overkomen.
Daarom schiet ik weer meteen in de stress als ie wat heeft.
Doe vannacht meteen weer geen oog dicht, alleen maar door dat stomme been.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 09:27

jesskn schreef:
Goeie avond allemaal,
Ik heb denk ik jullie hulp nodig.
Ik heb zelf nog nooit sgw gereden maar weet wel dat ik dit met mijn toekomstige paard wil gaan doen.
Weten jullie waar ik kan zoeken (behalve op bokt, marktplaats etc.) naar sgw paarden die te koop staan? Of weten jullie toevallig een paardje van minimaal 1,70m rond de € 5000? Hij hoeft niet op hoog niveau te lopen, al is ervaring wel een grote pre.

Kijk hier eens:
http://www.eventingsport.com/page.asp?pid=272

Worden af en toe paarden te koop aangeboden, zijn altijd wel paarden met een eventing-link.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 09:58

Goedemorgen!
Heb vandaag mijn eerste zaalhockey wedstrijd van dit seizoen, heb er wel weer zin in.
Lekker warm binnen Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 10:41

Morgen Doei!

Ingrid: Hockey ze! Mooie cadeaus heb je gekregen Lachen
Lotte: Kon je je bed nog uitkomen? Of helemaal stijf? Ach gut

Ik ga nog even de stad in. Toch nog even een laatste cadeau zoeken en nog even langs de stoffenwinkel om een stofje voor mijn galajurk te vinden.
Vorige gala heeft hij niet helemaal overleefd Schijnheilig

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 11:26

@Vief: Ben er net uit en viel me wel vies tegen zeg.. Scheve mond
Pfff, ben echt zo stijf!! Zo maar even een beetje rek-strek-oefeningen doen.. Wolin zal wel hetzelfde hebben, vermoed ik Bloos . Zo even kijken hoe het met de diva is, en dan klim ik er weer op. Was me wel een smak gister Ja .
@Ingrid: Leuke kado's hoor Knipoog
@Bianca: Ja... geen dag hetzelfde, met Wolin aan je zijde Vork

Gisteravond was het echt supergezellig, erg gelachen en mijn surprise (een beer met een rood kruis op z'n rug, dokterstas, stethoscoop en bril op z'n neus) was erg leuk Cool .

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 11:27

Gourmetten was gister heel gezellig Lachen. Later op de avond nog naar een vriend geweest, en ik ging maar bobben voor Wim haha Tong uitsteken. Was wel grappig, voor het eerst in het donker, en het was op sommige plekken heel mistig. Maar ging wel goed verder Haha!. We sliepen bij Wim en ik wou vandaag druk met school aan de slag, heb nog genoeg te doen. En hij ging vanmiddag met zn vader ergens voetbal kijken. Maar nou kon ik dus met zijn auto zelf naar huis rijden. Heerlijk Haha!. Hoeft hij me niet meer te brengen. Alleen nu heeft hij geen auto thuis gehe Vork . Maar dan haal ik hem vanmiddag wel weer op.

Verder vanmiddag nog even 2 paarden rijden Lachen. Hier rijden is ook niet super, maar zeker wel te doen *LOL*. Ik denk dat die houtsnippers veel goeds gedaan hebben.

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:26

Goedemorgen,
Net heerlijk uitgeslapen, wij gaan vanmiddag Sinterklaas vieren, gezellig.
WL, dat had wel heel anders kunnen aflopen, veel sterkte met je spierpijn.
Kim, handig he een rijbewijs
Ingrid, leuke kado's. Balen van de onregelmatigheid van je paard, er iemand naar laten kijken zou ik zeker doen.
Vief, leuk hoor een gala in het vooruitzicht, ga je de jurk zelf maken?

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:33

@ Ingridje16, zou er zeker even naar laten kijken.
Maar ben je zelf soms anders gaan zitten of is ie anders gaan lopen nadat de zadelmaker is geweest..dat is toch ook kort geleden? ja..ik lees wel mee maar post dus niet zo vaak
Misschien is het wel erge spierpijn Ach gut en dan waarschijnlijk vanuit zijn rug.
beterschap iig.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:37

Doei!
Gisteravond ook gegourmet, was erg lekker Haha! Ga zodrekt nog even het dorp in met me zus en vanmiddag paardrijden Lachen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:50

viefdepief schreef:
Hoop dat iedereen die Sinterklaas aan het vieren is lief is geweest en niet mee naar Spanje hoeft.. Al weet ik eigenlijk niet hoe erg dat nu is Clown

Ik wil wel mee naar Spanje Haha! Haha! Ga me volgend gewoon wat slechter gedragen, misschien heb ik dan geluk Cool

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:56

Doei!

Ik heb gisteravond lekker met paps en mams alles is liefde gekeken Haha!
Wij vieren Sinterklaas nooit, wij doen aan Kerst. Lachen 1e kerstdag mijn verjaardag, en de rest 2e kerstdag. Tong uitsteken

Lekker he Kim zo'n rijbewijs. Hoop dat ik mn zenuwen ook es in bedwang kan houden ooit. Schijnheilig

Ik wil ook graag mee naar Spanje, vind dit koude weer maar niets, bleh. No Cheer

Vanmiddag gaan mijn moeder en ik naar de betuwe. Verjaardag van mijn nicht en grote gevaarlijke tante yvonnepuntnl. Haha!
Wel zin in, we blijven tot morgen Lachen
Was er 2 weken geleden ook al. Wel leuk om Lasko dan weer te zien, krijg ik nog altijd een lik over mijn wang van hem. Haha!

Net braaf mijn schooltroep gemaakt, is dat ook weer klaar. Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 14:22

Heerlijk dat rijbewijs jaa Haha!.
Hilde: komt wel goed *LOL*. Veel plezier in de Betuwe trouwens.

Ik wil ook wel naar Spanje, vast beter weer dan hier.. brrr het is zo fris hier.
Wij vieren net als Hilde geen sinterklaas, we gingen alleen gourmetten. Verder vieren we kerst. Vinden we wat gezelliger Ja.

Nu maar weer verder met mijn school opdrachten en dan strakjes even 2 paarden rijden Lachen.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 14:25

cobrst55 schreef:
@ Ingridje16, zou er zeker even naar laten kijken.
Maar ben je zelf soms anders gaan zitten of is ie anders gaan lopen nadat de zadelmaker is geweest..dat is toch ook kort geleden? ja..ik lees wel mee maar post dus niet zo vaak
Misschien is het wel erge spierpijn Ach gut en dan waarschijnlijk vanuit zijn rug.
beterschap iig.

Ja idd, dit zou ook wel kunnen.
Heb natuurlijk een tijd met mijn springzadel gereden, en dat ligt toch heel anders, en ook niet helemaal.
Misschien heb ik hem toen wel in zo'n andere houding gezet dat ie daarom nu zo loopt.
Ik hou het even in de gaten, heb nu ieder geval dat luchtpad.
En als die maandag in de les nog zo raar doet ga ik even de kliniek bellen.
Wacht ik even af wat mijn instructeur zegt, die kent het paard toch wel goed.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:25

Nou Wolin heeft NERGENS last van.. ik had verwacht dat ze wel stijf zou zijn.. nou helemaal niks dus Nors opkijken ..
Juist het tegenovergesteld, helemaal gek was ze vandaag.
Ze kwam naar me toe en ik had het schrikdraad vast en ze kwam tegen het ijzertje aan van het handvat en kreeg dus een schok Frusty ... En ze was al zo debiel aan het doen..
Draait ze zich om, haalt ze vol uit, slaat ze me zo tegen m`n knie... Ze was dus aardig bezig weer Hamer .
Dus ik heb niet alleen enorme spierpijn, maar ook een beurse knie met een enorme bloeduitstorting.
Voor ik haar in de paddock zette, gingen we al lekker springend over het erf Whoosh! . Dus nadat ze had los gelopen, heb ik maar even grondwerk met haar gedaan, was het nu echt zat.
Hierna zo mak als een lammetje.

Ik loop nu helemaal mank en bukken kan ik niet door de val van gister Ziek .. Maar even kijken hoe het gaat op werk. Vraag m`n moeder nog even of ze Wolin nog een keer naar buiten wil gooien, heeft ze wel hard nodig.
Doei!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:26

Jesskn: _San_ hier op bokt verkoopt haar crosspaard wegens tijdgebrek. Volgens mij stond er ook een advertentie van op eA.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 21:15

Daar dacht ik ook gelijk aan bij haar vraag, wou net hetzelfde posten Knipoog

Gisteravond dus sinterklaas bij m'n schoonouders gevierd, was nog wel gezellig. Cadeaubon van de DA gekregen die ik vandaag gelijk maar uitgegeven heb Clown

Vanmiddag heeft m'n broertje een paar filmpjes van het rijden gemaakt, zal zo proberen om ze op de pc te krijgen. Rijden ging trouwens erg fijn, ze was weer een stuk rustiger.

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 21:19

floor01 schreef:
Jesskn: _San_ hier op bokt verkoopt haar crosspaard wegens tijdgebrek. Volgens mij stond er ook een advertentie van op eA.

Bedankt, ik heb even gekeken.
Ik vind het een heel leuk paardje maar helaas is hij net iets te klein en net iets de duur.
Ik blijf gewoon verder zoeken, ik hoef er niet 1 voor de kerst te hebben (al zou dat wel leuk zijn Tong uitsteken )

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 22:10

Het is gelukt, 2 filmpjes van vanmiddag:

Ze loopt nog wel te diep maar dat maakt mij nu niet zoveel uit, het is al een enorm lastig paard om überhaupt ontspannen en nageeflijk te houden dus hier ben ik al blij mee voor dit moment.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 23:02

Leuke filmpjes Andrea Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 23:59

Ik heb vandaag Sinterklaas inkopen gedaan Lachen
Bij Hypoplaza heb ik van 'Sinterklaas 'een winterjas gekregen, en een vest die bij mijn crossoutfit past. Voor Vorstin heb ik zelf een himalaya liksteen gekocht, en ik heb mezelf verwent met Roeckl handschoentjes Lovers
Daarna nog gauw voor mijn lieve neefje een heeele zachte knuffel gekocht, en schattige slofjes met belletjes Lachen
Voor onze hond heb ik een heeeeele grote kluif gekocht, ongeveer van een kleine meter breed Haha! Hij zag hem al toen ik aankwam, en hij vind hem geweldig! Ik zal binnenkort een foto maken.
Verder nog dingetjes voor het dobbelsteenspel gekocht. Nu zit ik op internet te kijken naar Venitiaanse maskers, het thema van het kerstgala is Venitiaans bal!!