Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jesskn schreef:Ruudjw schreef:Bel gewoon eens met een professionele Eventingruiter. Op http://www.sgw-eventing.nl zijn wel links te vinden. Maar of zij ook voor 5.000 een basispaard hebben staan, dat betwijfel ik.
Waarom eigenlijk minimaal 1,70? Veel SGW paarden zitten volgens mij rond de 1,68
Ik ben zelf ook vrij lang en dan is het plaatje gewoon echt niet mooi. Het paard mag ook wel rond de 1,68 zijn maar dan moet hij al wel redelijk gebouwd zijn.
Ook met de prijs ben ik moeilijk maarja vragen en het proberen kan altijd toch?
op een paard van 1,68.
hij wordt al weer wat mul. Heb net even lekker gelongeerd. Ze heeft 2 dagen stilgestaan, had maandag en dinsdag gesprongen met les dus dat had ze wel verdiend. Morgen nog maar even rijden en zondag concours.

En lijnzaadolie en paarden snoepjes.
jesskn schreef:Goeie avond allemaal,
Ik heb denk ik jullie hulp nodig.
Ik heb zelf nog nooit sgw gereden maar weet wel dat ik dit met mijn toekomstige paard wil gaan doen.
Weten jullie waar ik kan zoeken (behalve op bokt, marktplaats etc.) naar sgw paarden die te koop staan? Of weten jullie toevallig een paardje van minimaal 1,70m rond de € 5000? Hij hoeft niet op hoog niveau te lopen, al is ervaring wel een grote pre.

. Zo even kijken hoe het met de diva is, en dan klim ik er weer op. Was me wel een smak gister
.
.
. Later op de avond nog naar een vriend geweest, en ik ging maar bobben voor Wim haha
. Was wel grappig, voor het eerst in het donker, en het was op sommige plekken heel mistig. Maar ging wel goed verder
. We sliepen bij Wim en ik wou vandaag druk met school aan de slag, heb nog genoeg te doen. En hij ging vanmiddag met zn vader ergens voetbal kijken. Maar nou kon ik dus met zijn auto zelf naar huis rijden. Heerlijk
. Hoeft hij me niet meer te brengen. Alleen nu heeft hij geen auto thuis gehe
. Maar dan haal ik hem vanmiddag wel weer op.
. Hier rijden is ook niet super, maar zeker wel te doen
. Ik denk dat die houtsnippers veel goeds gedaan hebben. 
en dan waarschijnlijk vanuit zijn rug.
Ga zodrekt nog even het dorp in met me zus en vanmiddag paardrijden
viefdepief schreef:Hoop dat iedereen die Sinterklaas aan het vieren is lief is geweest en niet mee naar Spanje hoeft.. Al weet ik eigenlijk niet hoe erg dat nu is
Ga me volgend gewoon wat slechter gedragen, misschien heb ik dan geluk

1e kerstdag mijn verjaardag, en de rest 2e kerstdag. 

.
. Veel plezier in de Betuwe trouwens.
.
. cobrst55 schreef:@ Ingridje16, zou er zeker even naar laten kijken.
Maar ben je zelf soms anders gaan zitten of is ie anders gaan lopen nadat de zadelmaker is geweest..dat is toch ook kort geleden? ja..ik lees wel mee maar post dus niet zo vaak
Misschien is het wel erge spierpijnen dan waarschijnlijk vanuit zijn rug.
beterschap iig.
..
... En ze was al zo debiel aan het doen..
.
. Dus nadat ze had los gelopen, heb ik maar even grondwerk met haar gedaan, was het nu echt zat.
.. Maar even kijken hoe het gaat op werk. Vraag m`n moeder nog even of ze Wolin nog een keer naar buiten wil gooien, heeft ze wel hard nodig.

floor01 schreef:Jesskn: _San_ hier op bokt verkoopt haar crosspaard wegens tijdgebrek. Volgens mij stond er ook een advertentie van op eA.
)

Hij zag hem al toen ik aankwam, en hij vind hem geweldig! Ik zal binnenkort een foto maken.