Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesskn schreef:Ruudjw schreef:Bel gewoon eens met een professionele Eventingruiter. Op http://www.sgw-eventing.nl zijn wel links te vinden. Maar of zij ook voor 5.000 een basispaard hebben staan, dat betwijfel ik.
Waarom eigenlijk minimaal 1,70? Veel SGW paarden zitten volgens mij rond de 1,68
Ik ben zelf ook vrij lang en dan is het plaatje gewoon echt niet mooi. Het paard mag ook wel rond de 1,68 zijn maar dan moet hij al wel redelijk gebouwd zijn.
Ook met de prijs ben ik moeilijk maarja vragen en het proberen kan altijd toch?
jesskn schreef:Goeie avond allemaal,
Ik heb denk ik jullie hulp nodig.
Ik heb zelf nog nooit sgw gereden maar weet wel dat ik dit met mijn toekomstige paard wil gaan doen.
Weten jullie waar ik kan zoeken (behalve op bokt, marktplaats etc.) naar sgw paarden die te koop staan? Of weten jullie toevallig een paardje van minimaal 1,70m rond de € 5000? Hij hoeft niet op hoog niveau te lopen, al is ervaring wel een grote pre.
viefdepief schreef:Hoop dat iedereen die Sinterklaas aan het vieren is lief is geweest en niet mee naar Spanje hoeft.. Al weet ik eigenlijk niet hoe erg dat nu is
cobrst55 schreef:@ Ingridje16, zou er zeker even naar laten kijken.
Maar ben je zelf soms anders gaan zitten of is ie anders gaan lopen nadat de zadelmaker is geweest..dat is toch ook kort geleden? ja..ik lees wel mee maar post dus niet zo vaak
Misschien is het wel erge spierpijnen dan waarschijnlijk vanuit zijn rug.
beterschap iig.
floor01 schreef:Jesskn: _San_ hier op bokt verkoopt haar crosspaard wegens tijdgebrek. Volgens mij stond er ook een advertentie van op eA.