Mn moeder is mn kapotte body aan het repareren, maar vindt hem neit meer veilig genoeg omdat ze het zelf doet. Zondag rij ik de tripolon er mee (is niet eens verplicht, maar heb graag wat aan) en dan staat als het goed is Canter daar ook en mag ik een nieuwe kopen!!! Voor mn verjaardag!!! Ben blij! Canter weet het al en neemt verschillende modellen in mijn maat mee!!
Het is echt alweer superweer! Ik heb vanavond springles en het is de eerste keer dat ik dat nu best jammer vind. Rij nu veel liever buiten dan vanavond in de binnenbak
Nouja, dan moet ik vandaag maar even voor school bezig...
Ik ben trouwens gisteren behoorlijk gehavend van de training teruggekomen Bij het inlopen ging ik door m'n knie, later kreeg ik een stick in dezelfde knie geparkeerd, heb een schuiver gemaakt en nu een zere kont en m'n broek scheurde. Lekker bezig toch?
Nickeltje: super fijn! Tussen welke bps ga je kiezen?
Ik ben net terug van mijn tentamen trouwens. Op zich viel het nog wel mee. Ze gingen echter vragen stellen over artikelen, terwijl we die helemaal niet hoefden te leren!!! Grrrrrr . Nou ja, nu maar weer hard aan de studie voor de volgende en dan zit het er weer op .
wat gemeen dat iedereen al weer lekker thuis zit Ik ben nog maar net op school. Had vanmorgen eigenlijk Management en organisatie maar kon me bed niet uitkomen Best erg, ik heb nu al 3 van de 4 lessen gemist
MJ, ik heb mijn moeder opgehaald, die heeft een maand in Australie gezeten. En daarna heerlijk in het zonnetje gereden en met Pablo zelfs een sprongetje gemaakt
Haha, raar paard Je weet dus wat je ermee moet doen; springen!
Ik ben net even naar de Welkoop gesjeest op m'n fiets, dacht dat ze daar altijd 3 paar Stapp Horse sokken voor 10 euro hadden. Dat hebben ze nog wel, maar dan alleen in maat 31-34 Nu heb ik alsnog 15.90 euro betaald voor 2 paar