[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 23:10

GEFELICITEERD ANDREA!!!

Ik ga een weekje op vakantie naar Luxemburg.... Doei, doei

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 23:11

Oooow lekker zeg, veel plezier!!
Dankje! Lachen

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 23:18

Gefeliciteerd Andrea!!! OK dan!
Sjaan: Fijne vakantie! En stoer dat je Z gaat starten!
JJ: Wat heerlijk dat het zo goed gaat met je paardjes!
Uniek naar Gorssel en Vlietland, gaaf natuurlijk, maar vind je dat niet wat kort op elkaar voor zo'n relatief jong paard?

Ik heb er voor gekozen om dit jaar Vlietland over te slaan (sorry MJ Vriendjes zijn? ) omdat het zo kort na Gorssel is. Ik ga waarschijnlijk wel 11 en 12 augustus naar Brugge. Daarna Gorssel, Ysselsteijn, Princenhage en dan hopelijk het NK. En dan vind ik het wel weer welletjes voor dit jaar.... Ja

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 23:35

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 23:39

Hoi allemaal,
Ken je dat...dat je je doodverveelt en eenzaam voelt? Heb daar nu erg last van...
Manlief stad in en ik...wil eigenlijk wel m'n bed in, maar ook weer niet...kan het niet goed uitleggen.
Ach zal me verder niet aanstellen en gewoon verder lezen of iemand iets leuks te vertellen heeft!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 23:49

squid schreef:
Hoi allemaal,
Ken je dat...dat je je doodverveelt en eenzaam voelt? Heb daar nu erg last van...
Manlief stad in en ik...wil eigenlijk wel m'n bed in, maar ook weer niet...kan het niet goed uitleggen.
Ach zal me verder niet aanstellen en gewoon verder lezen of iemand iets leuks te vertellen heeft!

Yep, bekend! VrienTje lief werkt regelmatig 's nachts en dan voel ik me ook only de lonely... Dan is er ineens niets op de tv en bokt lijkt verlaten.... Gelukkig hebben we sinds een paar weken een pup, maar zelfs die slaapt nu. Zak chips helpt bij mij enigzins....

ehm, iets leuks...

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 23:51

Tja chips probeer ik ook wel eens, maar dan trek ik zo'n zak los, begin heel fanatiek te knagen en na 15 chippies hoef ik niet meer!! Hond ligt beneden te slapen, ene poes ligt al in bed en andere naast mij op de printer te tukken...ik wou dat ik af en toe een dag met hun kon ruilen...

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 23:55

Ja, lekker zorgeloos een dagje alleen maffen en eten. Zou ik ook wel eens willen...
Chips eten in je eentje is idd minder leuk. Wel goed voor de lijn!
Ehm, Animal planet kijken? Daar is altijd wel iets...
Ik ben aan het twijfelen, pupmans is een half uur eerder gaan slapen als normaal. Zal ik hem laten pitten of toch nog even mee naar buiten sleuren??

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 00:00

Nou als je nog in de opbouwende fase bent kun je best proberen hem te laten liggen...maar ligt ook een beetje aan wat hij gedaan heeft voordat ie ging slapen!! Heeft ie veel gespeelt en is daarbij vergeten te plassen (en wellicht ook gedronken)...dan is even eruit misschien niet gek, maar ik moet zeggen als die ons eenmaal sliep dan ging het vrij snel altijd wel goed tot de volgende ochtend!
Ik ga inderdaad eens kijken of de tv me wil vermaken...Neem Buffy mee van de printer en ga me nestelen in bed voor buis! Als ik nou een dagje als kat heb meegemaakt in mijn dromen laat ik je weten hoe het was!!!!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 00:04

Is goed, ben benieuwd! Slaap lekker alvast voor straks! Ik laat Ice-je lekker liggen, ga er toch vannacht om kwart over vijf (leuk dat opbouwen Clown ) nog een keer uit.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 00:30

Ik heb dat weleens als ik niet kan slapen Clown
Maar daar heb ik vandaag vast geen last van *LOL*

Allemaal bedankt voor het medeleven! Lovers
Ik weet ook wel dat ik er gewoon niet naar moet luisteren en dat het voor een heel groot deel nergens op gebaseerd is, maar voorlopig zit ik er nog wel 5 weken mee en moet ik in die vijf weken ook nog zien om die standvastige mening om te buigen naar een iets positiever standpunt Clown

Heb al contact gehad met de VU, maar die konden niets voor me doen tenzij ik een officiële melding maakte, dan gingen ze contact op nemen met de opleider om tot een oplossing proberen tekomen. Maar ik heb niet het idee dat ik daar mee geholpen ben, integendeel Nagelbijten / Gniffelen
Tijdens mijn vorige stage in dit ziekenhuis 4 jaar geleden liep het ook nogal raar af en is voor mij bijna reden geweest om te stoppen met de opleiding, zeker ook omdat er van de VU geen enkele support was en ik daar door de stagebegeleider eigenlijk alleen nog maar verder de grond in getrapt werd. Als ik toen niet uitgenodigd was voor de masterclass was ik gestopt en wat anders gaan doen Bloos

Scum: dan moet ik idd die 8 weken overdoen aan de VU. Dat kan dan alleen pas aan het einde van mijn co-schappen en dan loop ik dus een x aantal maanden studievertraging op.
Maar dat laat ik natuurlijk niet zonder slag of stoot gebeuren als het zo ver komt Nagelbijten / Gniffelen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 08:29

SGWOllie schreef:
Ik heb er voor gekozen om dit jaar Vlietland over te slaan (sorry MJ Vriendjes zijn? ) omdat het zo kort na Gorssel is.

Verdrietig
Maar ik begrijp je wel. Ik doe zelf dit jaar wel gorssel en vlietland maar Os heeft dan al 10 weekenden vrij gehad en vlietland is natuurlijk dichtbij, ik rij in 20 minuten naar de wedstrijd, probeer tijden te regelen dat ik binnen 2 uur alles gehad heb en anderhalf uur later staat Os weer op het land. Maar is wel echt een uitzondering en eigenlijk tegen mijn principe Nagelbijten / Gniffelen

Sjaan, stoer dat je Z gaat starten en een fijne vakantie!

Andrea gefeliciteerd met je punten en prijs!

Simmie, wat voor pup heb je??? Foto!!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 09:29

Ik laat dat aan Alice over. Uniek heeft pas 2 crossjes gelopen dus ik denk dat ze daarom die 2 wel doet.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:06

Hallow...
Lekker weekend thuis en het regent.
Gisteren even gauw een buitenrit gemaakt, maar Nickjes hoeven zijn nu zo kort dat ik het vandaag niet nog een keer durf op de weg. De hoefsmid komt volgende week pas voor ijzers...

Verder nog even een domper op het weekend.
Gisteravnond kreeg ik een mail van onze huisbaas, een echte huisjesmelker, dat de gas en waterkosten 1500 euro hoger zijn dan afgelopen jaren en dat hij vindt dat wij dat als bewoners samen maar op moeten hoesten omdat het wel heel veel meer is...
Heel bizar. Er wordt in ons huis met 2 boven kamers en ons appartement dus ineens meer verbruikt dan mn ouders hier op de boerderij met 2 schuren en 10 paarden en de hele opvang bij elkaar.
Wij vragen dus duidelijk af waar al die stroom en water dan heen gaan...
En we zijn niet van plan dat zomaar eventjes aan meneer te betalen.
Wel zijn we nu ineens koortig op zoek naar een ander appartement in Leiden omdat we ook wel inzien dat we hier op deze manier niet lang gaan wonen.
Particulier huren durven we na deze ervaring niet meer, maar via een corporatie huren is nog niet zo makkelijk met alle wachtlijsten...
We hopen iemand uit de familie zo gek te krijgen een huis te kopen dat wij dan weer terug gaan huren.
Maar echt vrolijk worden we dus niet van deze situatie nu we net begonnen zijn met coschappen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 12:32

miss_jumpy schreef:
Simmie, wat voor pup heb je??? Foto!!

Ehm, ik heb geen puppie hoor. Wel een 10 jarige Berner Sennen...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:35

Ollie heeft een pupje...

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 14:27

Nou ja, pupje.........op de eerste foto's hier was het al meer een kalfje Haha! .
Sjaan: Fijne vakantie.
Ik zit momenteel een beetje tussen de wal en het schip. Krijg woensdag (als het goed is) de sleutel van mn nieuwe huisje en alles hier zit al in dozen. Voel me nergens echt thuis nu. Blegh!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 15:33

Dit is dus duidelijk weer eens zo'n klote weekend.
Om het leed dat huisbaas heet te verachten en wel iets samen met mijn vriend te doen (niet paardrijden dus) wilden we gaat zeilen. Maar ons motortje is eigenlijk te oud en heeft er al een tijd geleden de brui aan gegeven dus het plan was om gewoon de haven uit te peddelen en daar aan een boei de boot op te tuigen en lekker weg te zeilen.
Alleen de wind stond recht de haven in gericht en daar kwamen we na talloze pogingen dus niet tegenin gepeddeld... Met de staart tussen de pootjes zijn we weer naar huis gegaan...

Echt een waardeloos weekend op deze manier dus...

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 17:22

Wat naar van die amazone! Nog 19 Verdrietig .

Ik heb vandaag een crosshindernis gebouwd voor de SGW demonstratie van volgende week. Binnen een half uurtje stond hij Haha!. Twee pallets tegen elkaar, plankjes aan de achterkant ertegenaan schroeven, twee latjes ertegenaan en voila! Haha! Volgende week steek ik er nog wat takken in, zodat het een soort van doorspringhaag wordt!

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 19:30

SGWOllie: nou nog steeds jaloers op mijn katten hoor! Slapen was een crime, maar goed...toch uiteindelijk gelukt en ook weer wakker geworden vandaag!! Met je pup alles goed gegaan??

Nickeltje: ik denk dat je gewoon beter ver onder de dekens kan kruipen en pas maandag er weer onderuit komen!!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 19:56

vriendje en ik zijn uit ellende de boeken in gedoken en hebben Chocolate Chip cookies gemaakt en een soort van chocolade-abrizoken taart...

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 20:43

Heeej Oldies, ben ik ook weer es Haha!
na uren bijlezen Tong uitsteken weer een klein beetje op de hoogte.
Laptop was gecrashed en is een poosje bij de dokter geweest Ziek Maar is nu weer helemaal springlevend. Moet alleen alle programma's er weer opzetten. Boos!

Gomir, wat balen van je Co-schap. Laat je niet kisten door iemand die een pesthumeur heeft omdat ie een nacht slecht geslapen heeft. Ach gut
Andrea, gefeliciteerd!!
Nickeltje Ach gut

Op het werk hebben we momenteel in een bepaalde gemeente in het hoge noorden erg last van een superfantieke motoragent, die probeert om al het landbouwverkeer van de weg te krijgen... (het schijnt dat zeer "sympathieke" deze motormuis al heel vaak is weggepromoveerd Nagelbijten / Gniffelen )

Vandaag met de Cantos en Kees weer wedstrijd gesprongen. De bodem in Sneek was echt super!!! echt onvoorstelbaar na al die regen !!! Beide 1 balkje, doordat ik zelf ff meende te moeten prutsen. Verder over beide ritten goed tevreden. Cantos was iig stuk fijner te rijden dan op de CK springen voor 4-jarigen in Gorredijk, waar ze zowat helemaal vastzoog in de natte blupsbodem. BTW onze 3jr Flemminh is daar nog voorlopig keur geworden Go jij! Go jij! Vanmiddag voor het eerst weer op de Flemmingh gereden. (in april hebben we haar zadelmak gemaakt en er een paar keer opgezeten) Ze pakte het zo weer op, alleen het stuur werkt nog niet helemaal naar behoren.[/quote]

vond net bij Jacob Melissen nog een plaatje van de Cantos afgelopen woensdag in de VION Cup
Afbeelding

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 21:23

wat sneu voor die amazone Bloos

zo hadden wij hier vanmorgen ook een vervelend ongeluk, dat meisje viel wel zo raar, nadat het paard over de omheining was gesprongen en egstruikeld... buitenwesten en kwam nooit weer bij... Bloos ik heb 112 gebeld en gelukkig is het ziekenhuis op 4 min rijden ofzo Lachen je zou zeggen dat ze haar nek/rug had gebroken, maar ze kwam er met een zware hersenschudding vanaf Bloos! die had echt een engeltje op haar schouders Bloos

ik was vandaag met mijn schimmeltje 2x 1e in het Z Bloos Lachen
super trots... stonden mooie parcousen, en ze liep alles foutloos!! Haha! kon mooi draaien enz...zondr het parcours verkend te hebben Tong uitsteken
ben weer trots op mijn schimmel!! Haha!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 21:40

Gefeliciteerd BT!! Muis heeft wel weer een extra knuffel verdiend.
Parcours niet verkend?? je hebt tijden het fotograferen toch al ruim 100 combinaties rond zien gaan Tong uitsteken

Dat ongeluk van vamorgen gebeurd vlak voor m'n neus. Paard rent/springt na de hindernis recht door het touw van de omheining door en kwam recht op me af (zat op de Cantos) Nagelbijten / Gniffelen Zag er idd naar uit. Ongelofelijk dat het "slechts" met een hersenschudding is afgelopen.
Laatst bijgewerkt door reeskees op 28-07-07 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

roccco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 22:08

ik heb vanmidag lekker paard gereden Ja