Ik ga een weekje op vakantie naar Luxemburg....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) omdat het zo kort na Gorssel is. Ik ga waarschijnlijk wel 11 en 12 augustus naar Brugge. Daarna Gorssel, Ysselsteijn, Princenhage en dan hopelijk het NK. En dan vind ik het wel weer welletjes voor dit jaar....
squid schreef:Hoi allemaal,
Ken je dat...dat je je doodverveelt en eenzaam voelt? Heb daar nu erg last van...
Manlief stad in en ik...wil eigenlijk wel m'n bed in, maar ook weer niet...kan het niet goed uitleggen.
Ach zal me verder niet aanstellen en gewoon verder lezen of iemand iets leuks te vertellen heeft!
) nog een keer uit. 

SGWOllie schreef:Ik heb er voor gekozen om dit jaar Vlietland over te slaan (sorry MJ) omdat het zo kort na Gorssel is.
miss_jumpy schreef:Simmie, wat voor pup heb je??? Foto!!
.
.
. Twee pallets tegen elkaar, plankjes aan de achterkant ertegenaan schroeven, twee latjes ertegenaan en voila!
Volgende week steek ik er nog wat takken in, zodat het een soort van doorspringhaag wordt!
weer een klein beetje op de hoogte.
Maar is nu weer helemaal springlevend. Moet alleen alle programma's er weer opzetten.
)
Vanmiddag voor het eerst weer op de Flemmingh gereden. (in april hebben we haar zadelmak gemaakt en er een paar keer opgezeten) Ze pakte het zo weer op, alleen het stuur werkt nog niet helemaal naar behoren.[/quote]

ik heb 112 gebeld en gelukkig is het ziekenhuis op 4 min rijden ofzo
je zou zeggen dat ze haar nek/rug had gebroken, maar ze kwam er met een zware hersenschudding vanaf
! die had echt een engeltje op haar schouders 

kon mooi draaien enz...zondr het parcours verkend te hebben
Zag er idd naar uit. Ongelofelijk dat het "slechts" met een hersenschudding is afgelopen.