Madelene, Je kan toch vragen voor een andere plaats? Ik had eerst 90 en dirk had 85 ofso. Super dicht op elkaar. Toen had ik gemaild of ik niet meer naar achter kon. En dat is gelukt. Iemand op 144 is weggevallen dus die plaats heb ik nu
madelene
Geplaatst: 08-03-17 10:12
ga ik doen
edit, gedaan...op hoop van zegen. ik heb gevraagd of ik op jou plekje mag starten
Hanne: het mailtje is verzonden, ik hoop dat ik op tijd iets hoor. Dit weekend is het eetfestijn van de club met voorbereidingen op donderdagavond, dus sowieso zal ik het tegen vrijdag hopelijk wel weten.
Hier zijn de paarden allemaal voorzien van nieuwe schoenen. Morgen gaan ze weer de weide op voor het weideseizoen. Relatief vroeg en de weides zijn nog niet echt droog, het wordt afwachten hoe het gaat. Dat er een paar stukken kapotgelopen zijn, so be it. Planning is toch om nog zo veel mogelijk hooi te voorzien en dit najaar alles te laten freezen en eens herzaaien. Ik ga in elk geval stilletjes aan actiever rondkijken voor een andere plek volgende winter. De prijs gaat omhoog waar ik nu sta en voor het bedrag dat het wordt verwacht ik toch iets meer accommodatie dan wat er nu aanwezig is en geboden kan worden.
Dankzij Antonius eindelijk een goede, passende springsingel gevonden trouwens De piste van de club is hooguit 20min rijden vanaf de weide -> vanaf volgende week kan ik weer springlesjes volgen met Icaro We beschikken daar over allerlei soorten hindernissen, meer dan voldoende ruimte en goede bodem. Heb er zin in!
madelene
Geplaatst: 08-03-17 12:16
Daaphh schreef:
Ik hoop op mijn vorig plekje dan
gna, binnen 10 minuten al antwoord en ik word aan het begin gezet, dus waarschijnlijk is het jou plekje daaph
@Varekaj: No prob! Inschrijven kan nog tot vrij laat
Anoniem
Geplaatst: 08-03-17 15:20
Hanne, ik moet niet schrijven de 19e Laat je me even weten voor welke proef je wil inschrijven? Dan rij ik dezelfde. Voor de rest stuur ik je straks nog wel een pb
E5 reed ik altijd, maar E7 kan ook. Wat jij 't liefst wilt Of beide proeven als je daar zin in hebt.
Anoniem
Geplaatst: 09-03-17 16:04
Is de E7 niet wat makkelijker voor Luxor? Voor mij maakt het niet uit Het is voor ons nog eens een andere blik voor we aan het seizoen in de LRV beginnen.
Hier is de oefencross afgelast! Zo jammer. Maar goed dat we ons als reserve optie hadden ingeschreven in Arville!
lene
Geplaatst: 09-03-17 17:25
Ooh chansaard Daphne! ik was nog aan het twijfelen om dat te doen maar dacht gho t ligt daar meestal zo goed in BN dat dat wel goed moet komen. Nu spijt van... :p
Zie nu dat het de 18de is, dan ben ik gaan skiën... (had in mijn hoofd dat het dezelfde dag was). Is de 26ste ook van G.iel in Breda, maar dan kom ik maar net terug dus om dan direct zo ver te gaan. Bloso is dan wel een heel stukje dichter!
Daaphh
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-17 18:05
Maart 26 maart is er terug cross van de lrv in Overpelt... Giel geefr ook een stage dan
Anoniem
Geplaatst: 09-03-17 19:56
De 18e is er ook cross van lrv in sint-jan-in-Eremo maar die bodem is niet top blijkbaar (met Antonius al over gehad).
Ik heb nieuwe laarzen! Werd tijd, mijn huidige zitten vol gaten. Goed om thuis nog te gebruiken maar voor op wedstrijd schandalig versleten
Hanne, pak voor mij dan maar de E7. Ik rij maar 1 proef maar als jij er graag 2 wil doen of de E5 is dat geen probleem ben er toch, kan je helpen waar nodig. Als we beide andere proef rijden, vraag dan wel dat ze ons niet te ver uiteen opschrijven omdat we transport delen. Al verwacht ik niet dat ze ons 4u uiteen gaan inplannen
Antonius
Geplaatst: 09-03-17 22:23
PP: waar kan ik info vinden voor die crossstage op 26/3?
Antonius
Geplaatst: 09-03-17 22:37
Laat maar, gevonden intussen niets voor nyona, minimum B ervaring vereist...
Misschien kan je wat lrv crossen meelopen Anthonius? Die zijn ideaal voor baby paarden
Antonius
Geplaatst: 09-03-17 23:34
In beste geval mag ik maandag uit de gips dus voor begin april zie ik mij geen wedstrijd doen. Rijden is 1 ding maar cross verkennen, wellicht ver parkeren, slechte ondergrond... moet realistisch zijn. Heb beslist gavere al sowieso niet met nyona te rijden, als mijn voet ok is, enkel Fiona. 2 dagen na elkaar, want Occ en cnc zijn op 2 dagen, zal teveel zijn en ik ben gevraagd 2 april dressuur te jureren, dan kan ik dat ook meepakken. Mijn lesgever gaat ze meepakken op jumping, nationale cyclus eind maart, dan heeft ze dat toch ook eens meegemaakt en hij kan ze gewoon stukken beter rondrijden op jumping.
Ik hoop zooo hard dat ik maandag van mijn gips verlost ben, ben er niet gerust in. Ik kan mijn voet beetje bewegen in mijn gips en dat doet nog veel pijn.
Anoniem
Geplaatst: 09-03-17 23:39
Vergeet niet dat je al die weken die spieren niet hebt gebruikt, die zijn stijf en dat ga je sowieso voelen. Kans bestaat dat je enkel er 4 maten smaller uit komt
Krijg 2 drukke weekends voor de boeg. Morgen entingen van Icaro en de paarden naar de weide verhuizen en dan 3 dagen gas geven voor het eetfestijn van de club. Gelukkig geven ze volgende week droog, zonnig en zacht! Ideaal om de draad op te pikken. Zaterdag les op verplaatsing met Wolk ook trouwens. Volgende week dan zaterdag wedstrijd LRV en zondag op stap met Hanne
Hanne_SP
Geplaatst: 09-03-17 23:47
Merci hé Varekaj dat ik mag meerijden met jou. Ik kijk er naar uit! Heb 't nodig! leuke dates gehad met iemand maar zal niet voor relatie zijn, leuke date gehad vorige nacht maar liep af met een sisser
En voorzichtig blijven Antonius dat je je alleszins niet overdoet... Nuja ik ga niet zeggen wat je moet doen want ik kwam zelf zot van mensen die zo tegen mij deden. Je kent zelf je lichaam het best.
Antonius
Geplaatst: 09-03-17 23:56
Veel plezier Varekaj de komende tijd en jij en Hanne ook op wedstrijd!
Ben intussen naar een van mijn supergrote favorieten aan het kijken, friends with benefits, THE ultimate chickmovie
Anoniem
Geplaatst: 09-03-17 23:57
Och, ik denk dat we allemaal wel zouden staan springen om zo snel mogelijk weer op ons paard te zitten. Helaas ook zelf mogen ondervinden dat dat niet altijd een strak plan is
En ach, relaties... je weet nooit wat je op je bord gaat krijgen en wanneer. Meestal op het minst verwachte moment
@ Antonius: alé! Ik dacht dat Mega Mindy uw favoriete show was