Dan neem ik zijn gewone deken ook mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan neem ik zijn gewone deken ook mee

Mijn haar is eindelijk weer zo lang als toen ik naar de kapper ging waar ik nooit meer heen durf omdat hij het halveerde, dus nog maar even laten groeien voordat ik weer eens ga 

Leuk dat Geert nu met Zeus gaat starten!

Woll ging heel fijn. Alleen de eerste keer dat ze wat dicht onder een steiltje kwam begon ze toch weer te bokken
Die heeft echt nog een beetje last van haar spiertjes. Daarna was ze mooi los en was er niks meer aan de hand. Kan het goed uitzitten, dus vind het verder ook geen probleem
Ook oxertje van 1.00m ging fijn, had nog niet eerder zo 'hoog' gesprongen, dus blij dat ie dat ook nog kan
sorry als ik iets ben vergeten!

12 januari controle bij het ziekenhuis. Hopelijk krijg ik goed nieuws
en ik heb stiekem de SGW kalender van 2012 bekeken. iemand ervaring met de BB cross van Ermelo?
. Dat was Caro Mister T
.

Heb eerste wedstrijden al weer opgegeven. De 22e dressuren en het weekend daarop springen. Echt zin in
Moet voor daarna ook maar gauw eens kijken wat er nog op te geven is

verder wil ik graag weer studeren, maar ik weet niet wat en ik heb geen idee wat ik uiteindelijk wil worden of ga doen. Gesprek was dus na 15 minuten alweer voorbij
wel nog gezegd dat ik graag in het nieuwbouwteam wil als er weer een nieuw schip aan komt, wat in de pijplijn zit!
En mijn paard is ook niet meer jong, dat maakt het ook wel anders.
Fijn dat ze positief waren.
ik heb nogal een uitgesproken mening en mijn hart op de tong. Daarnaast ben ik nogal niet handig in sommige situaties, zeker als ik onzeker ben. Leidinggevende denkt dat het aan mijn leeftijd icm een spring in het veld karakter te maken heeft