[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:35

*\o/* Dan neem ik zijn gewone deken ook mee :j

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:37

Dat lijkt me verstandig. Heb je eventueel ook een waterdichte (bestendige) deken? Weet niet wat het weer gaat doen, maar mocht het wat miezeren ofzo is het wel lekker als zijn deken droog blijft.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:38

Leliaardje: balen van het kuil! Ik zou het ook naar de buren brengen. Als ze het niet lusten blijft het toch liggen. Dan wandelen ze het gewoon door de stal heen ipv dat ze het opeten.
Sim: heeft lekker in het bos gereden. Zo ben ik eerste kerstdag ook begonnen. Heerlijk!
Marijke: Zeus heeft die schop gewoon verdiend. Hij mag gewoon niet bijten. Dat jaloers worden begint al snel!
Sann: stoute What!
Noor&Margreet: ik zie het zo helemaal voor me! Pancho is ook zo'n figuur die niet normaal kan meelopen als hij energie over heeft. Wandelen door een blessure: drama! Ik heb heel vaak een stapmolen gewenst.

Verder las ik dat bijna iedereen een fijne kerst heeft gehad. Op een paar na. Hier een rustige kerst gehad.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:40

Yep, die heeft hij :j

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:41

Mooi. Dan is alles geroggeld! Zal wel nog even kijken voor wandelroutes!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:43

Hoop voor jullie dat het vrijdag lekker weer blijft!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:46

Zeus is jaloers dat hij Marijke's aandacht binnenkort moet delen :(:)
Leli, kan je de balen niet verkopen aan een koeienboer? Weggeven is ook zo zonde van 10 balen.

Tessa ging fijn met rijden, alleen het knopje achteruit zit er nog steeds niet op.
Ben aan het twijfelen of ik al over zal gaan naar de L2. De rest van de 'nieuwe' onderdelen zijn al wel geinstalleerd, maar wil ook weer niet met half werk aan komen.
Een keer HC starten vind ik ook weer zonde van mijn geld. :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:48

Sannnn schreef:
Hoop voor jullie dat het vrijdag lekker weer blijft!

Ik hoop het ook. Geen idee wat de voorspellingen zijn eigenlijk.
Ach, ik heb een lange paardrijregenjas. :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:00

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:01

Die is mooi zeg! :j
Jammer dat kerst net geweest is!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:09

Danielle: Leuk een nieuw kapsel :D Mijn haar is eindelijk weer zo lang als toen ik naar de kapper ging waar ik nooit meer heen durf omdat hij het halveerde, dus nog maar even laten groeien voordat ik weer eens ga ;)
Bianca: Wat lekker dat je zo lang kon uitslapen :)
Renske: Ga je met alle 3 crossen? Als je er niet uitkomt kan ik je misschien wel helpen? :)
Caroline: Leuk dat het definitief is :D
Marijke: Dat is ook niet lief van Zeus :( Leuk dat Geert nu met Zeus gaat starten!
Lelie: Zonde van je pakken kuil :(:)
Sim: Fijn dat je zo lekker in het bos gecrosst hebt!
Sussie: Al zin in je nieuwe baan? Januari begon je toch? :)

Woll probeert me altijd te bijten als ik de deken voor vast of los maak. Ze doet het niet hard, maar wel net even haar tanden in mijn jas. Stomme is alleen dat ze zo goed weet dat het niet mag, dat ze uit reflex na het bijten al vaak als een giraffe erbij gaat staan :+

Ik kwam er op stal achter dat 2 stalgenootjes springles hadden ingepland en ze vonden het wel prima als ik ook mee zou rijden. Was een leuke verrassing :D Woll ging heel fijn. Alleen de eerste keer dat ze wat dicht onder een steiltje kwam begon ze toch weer te bokken := Die heeft echt nog een beetje last van haar spiertjes. Daarna was ze mooi los en was er niks meer aan de hand. Kan het goed uitzitten, dus vind het verder ook geen probleem :) Ook oxertje van 1.00m ging fijn, had nog niet eerder zo 'hoog' gesprongen, dus blij dat ie dat ook nog kan ;)

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:50

Poging gedaan om alles bij te lezen ;) sorry als ik iets ben vergeten!

Danielle: Met een nieuw kapsel het nieuwe jaar in. toch jammer dat niemand het opviel! en altijd moeilijk om de keuze te maken wanneer je overstapt naar de volgende klasse.
MM: Pijnlijk die bijt! hopelijk was het eenmalig! Leuk dat Zeus wordt doorgereden.
Vief: heeft lekker gesprongen :D
Sim: bosritje gedaan!
Sann: jammer van de balken in het parcourtje maar MOOIE stijlpunten zeg..poeh! ;)
Teegee: leuke paardjes
Mootje: gaaf dat je naar Indie gaat
Leliepaardje: Leuk dat je naar de badminton gaat!
Bianca:heerlijk dat je kon uitslapen

Mijn revalidatie gaat naar mijn idee voorspoedig! ik mocht van de week alweer starten met een zwaarder trainingsprogramma bij de fysio, terwijl die overstap eigenlijk gepland stond voor volgende week :D 12 januari controle bij het ziekenhuis. Hopelijk krijg ik goed nieuws ;)
Verder is bij ons op stal gelukkig de bak weer aardig droog, dus moeders kan Timmie (Mister T) weer lekker aan het werk zetten ;) en ik heb stiekem de SGW kalender van 2012 bekeken. iemand ervaring met de BB cross van Ermelo?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:54

Hé, ik ga naar Badminton :D . Dat was Caro Mister T {:) .
Fijn dat je revalidatie sneller dan verwacht gaat. Houden zo!
Geitjes hebben het kuilgras toch redelijk opgegeten. De pony's die toch te dik zijn, moeten er maar even doorheen bijten en de twee die meer nodig hebben, krijgen luzerne en wat dingen bij. Dan ga ik dit pak toch maar op maken en dan zie ik nog wel wat ik met die andere pakken doe. Kan ze altijd aan het eind van de winter nog richting buurman doen (zal inderdaad verkoopactie proberen, maar weet niet of hij dan nog wel hapt).

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:30

Mister T: fijn dat de revalidatie sneller en beter gaat dan verwacht!
Danielle: Ik ken een aantal profs hier in de buurt die als ze weten dat hun jonge paard de achteruit nog niet snapt, gewoon het hele onderdeel overslaan. Dus halthouden en meteen weer wegdraven. Er zijn jury's die niet eens opmerken dat je het achterwaarts 'vergeet' en dus gewoon een voldoende geven.
Vief: wat leuk dat je weer eens een echte springles hebt gereden met Woll! Binnenkort toch eens de springring in???? Ik begin inderdaad volgende week bij mijn nieuw baan. Ik heb er zin in!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:32

Haha straks gaat iedereen naar Badminton 8-)

MisterT: Wat fijn dat je herstel zo voorspoedig lijkt te gaan :)
Sussie: Leuk dat je volgende week inderdaad al gaat beginnen :D Heb eerste wedstrijden al weer opgegeven. De 22e dressuren en het weekend daarop springen. Echt zin in :) Moet voor daarna ook maar gauw eens kijken wat er nog op te geven is :)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:34

Vief: leuk hoor! Woll gaat je vast positief verrassen op wedstrijd!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:36

Ja maar dat is toch geen dressuur rijden.... Je paard snapt het niet, dan de oefening maar over slaan. :+
Snap best dat je de proef wel af kan sluiten met een winstpunt zonder het achterwaarts, maar toch...het wordt wel van je gevraagt, je kan geen eigen proeven gaan maken.

Gelukkig sta ik op een stal met dressuurruiters, ik heb om hulp gevraagt. 1 pas lukt al, maar daarna steekt ze haar hoofd in de lucht en wil ze weg..

Siobhan mooi dat je revalidatie voorspoedig gaat! :)
Vief leuk zo'n onverwachte les, en dat het ook nog goed ging.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:38

@ Sann balen van je rug! Gaat het alweer wat beter! Wat een mega hoge stijlpunten zeg!!!
@ Mootje gaaf India! Veel mooie dingen te zien!
@ MM auw! En welverdiend die schop!
@ MisterT wat een geluk zeg!
@ Leilaardje groot gelijk! Zonde om niks mee te doen!

Net 2 nachtdiensten achter de rug en vanaf morgen 4 laat! O&N maatregelen zijn begonnen!
Ik ben benieuwd wat er dit jaar weer allemaal gaat gebeuren!

Ben echt aan het aftellen totdat ik terug kan naar de DA! Zo spannend!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:40

Gaaf Sussie! Eindelijk doen waar je voor gestudeerd hebt!
Eindelijk weer wedstrijden rijden Vief! Je kijkt er vast naar uit.
Spannend Henny! Gelukkig schiet het al wel op.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:41

Wat een mooi jasje, Caro!
Noor, Sim en Margreet, alvast veel plezier vrijdag!
Caro, hoe gaaf dat je naar Badminton gaat. Ik ben jaloers :o
MrT, fijn dat je revalidatie voorspoedig gaat!

Ik heb vandaag mijn functioneringsgesprek gehad.... Overwegend zeer positief, behalve dat er een paar collega's mij niet kunnen luchten :') verder wil ik graag weer studeren, maar ik weet niet wat en ik heb geen idee wat ik uiteindelijk wil worden of ga doen. Gesprek was dus na 15 minuten alweer voorbij :+ wel nog gezegd dat ik graag in het nieuwbouwteam wil als er weer een nieuw schip aan komt, wat in de pijplijn zit!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:43

Ach, dat mensen je niet mogen houd je altijd. Ik heb daar nooit zo'n moeite mee (tenzij men achterbaks gedrag vertoont, leuk en aardig doen in je gezicht maar die je achter je rug om afzeiken. Helaas zijn die mensen er wel) je kunt tenslotte niet met iedereen vriendjes zijn.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:44

Danielle: Als je paard het echt nog niet snapt dan zou ik de onnodige spanning en strijd niet op gaan zoeken. Beter een 0 of een 1 ertussen dan een 2 of een 3 en de oefeningen erna ook nog de mist in. Natuurlijk thuis wel verder trainen en zodra hij het begint te snappen ook op concours een paar passen. Het verschil tussen jou en die profs is dat jij nog wel de mogelijkheid hebt om L1 te starten en zij niet. Dus die moeten wel L2 of ze willen of niet. (Die komen meestal met zulke goede paarden dat ze binnen een paar wedstrijden de L1 uit zijn)

Mootje: Fijn dat je eindelijk het lang verwachte functioneringsgesprek hebt gehad!
Caro: erg gaaf jasje! Maar die prijs is echt veel te hoog.
Henny: sterkte met je late diensten!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:48

Ja heb je gelijk in. :) En mijn paard is ook niet meer jong, dat maakt het ook wel anders.
Ik wil in elk geval 2 passen achterwaarts kunnen. Dan maak ik altijd nog meer kans op een 4/5 in plaats van een 0/1 :')

Mo wanneer krijg je te horen of het wat wordt?? :) Fijn dat ze positief waren.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:49

Sim, ik denk te weten welke 2 mensen het zijn, maar ze hebben het nog nooit tegen mij gezegd..... Lopen dus meteen naar leidinggevende toe :') ik heb nogal een uitgesproken mening en mijn hart op de tong. Daarnaast ben ik nogal niet handig in sommige situaties, zeker als ik onzeker ben. Leidinggevende denkt dat het aan mijn leeftijd icm een spring in het veld karakter te maken heeft :o

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:12

@ Sussie ik vind het ook veels te duur.
@Mootje ik wil al heel lang naar Badminton. Hierna staat Burghley op de planning. Ik heb ook collega's die mij niet moeten denk ik maar boeit mij niet.
@ Mister t mooi dat je revalidatie goed gaat!