Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
viefdepief schreef:Klopt, kamer/huis vond ik niet mooi en had me er ook gewoon niet helemaal thuis gevoeld. Iedereen ging elk weekend ook nog eens naar huis en heb geen zin om elk weekend in mijn 'up' te zittenHeb ook al heel duidelijk gezegd dat ik de kamer niet wilde toen ze belden dat ik hem mocht hebben..
Begrijp hier al helemaal niks van want had helemaal niet zo aardig tegen deze jongen gedaan![]()
billy1 schreef:Vief ik heb een IPhone maar dan kan je cht super gemakkelijk meer sms'en. Er staat gewoon een toetsenbord in beeld en het werkt echt heel gemakkelijk.
Snoekiej schreef:Nou jongens, het dieptepunt is bereikt hoor..
Vorstin staakt nu zelfs tijdens het dressuren. Eerste proefje was ze al wat dwars, maar bleef het bij haar kop naar voren trekken. Tweede proefje kapte ze op de helft er gewoon mee. 2x stoppen, maar toen kon ik haar nog met heel veel moeite naar voren schoppen. Derde keer stopte ze weer en ging ze gewoon echt niet meer naar voren. Heb me kapot getrapt, maar ze ging geen pas naar voren. Dus ik heb afgegroet. Instructrice heeft het gezien, en die gooit het (ook) op dat ze gewoon afslaat als ze naar haar mening te hard moet werken. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen..
Vlietlanden kijk ik nog ff aan, ik ga vragen of ik de oefencross mag rijden en anders rijd ik wel HC. En Maarsbergen meld ik maar af.
Ik zie echt niet hoe dit goed moet komen.