Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sterkte Corien

Daarnaast ken ik gelukkig ook genoeg mensen die er heel erg blij mee zijn. De Iphone lijkt me niet zo fijn. Heb een Ipod touch, zelfde idee als de Iphone, kan er alleen niet mee bellen, maar mis dan toch een beetje de toetsjes om fijn te kunnen sms'en.
Moet zeggen dat ik me vrijdag ook niet helemaal top voelde om die reden 
Nog even een stuk met haar gestapt en ze mocht nog even los. Was echt blij haar even te zien, ben even helemaal uit mijn ritme nu ik niet naar Woll hoef 
Heb ook al heel duidelijk gezegd dat ik de kamer niet wilde toen ze belden dat ik hem mocht hebben..
lieve Woll!
.
. Maar kan je dan niet beter met enige regelmaat een klein beetje drinken? Niet dat je een chronisch drinker wordt, maar dat je niet zo moet 'wennen' als je wel een keer alcohol nuttigt?
), toen Ul gewassen, onder het solarium gepleurd en daarna nog een poosje staan kleppen. viefdepief schreef:Klopt, kamer/huis vond ik niet mooi en had me er ook gewoon niet helemaal thuis gevoeld. Iedereen ging elk weekend ook nog eens naar huis en heb geen zin om elk weekend in mijn 'up' te zittenHeb ook al heel duidelijk gezegd dat ik de kamer niet wilde toen ze belden dat ik hem mocht hebben..
Begrijp hier al helemaal niks van want had helemaal niet zo aardig tegen deze jongen gedaan![]()
..
. billy1 schreef:Vief ik heb een IPhone maar dan kan je cht super gemakkelijk meer sms'en. Er staat gewoon een toetsenbord in beeld en het werkt echt heel gemakkelijk.
Heeft mss ook te maken met mijn behoorlijk lange nagels..
... Heb net al een vriendin uit de buurt gesmst of ik bij haar terecht kan, maar het is echt zo irritant dat thuis niet de rust is om in te werken..
.
.
.
. Allemaal weer even wennen
.
. Nog even klein sprongetje meegedaan, hij vond het allemaal prima.
.
.
. 

En toen gaf hij echt een giga bok waardoor ik voor het zadel terecht kwam, en toen kreeg ik hem dus niet gelijk terug en we moesten ook nog een afsprong doen. maar ben wel blijven zitten

Zat ook te twijfelen over een BB Vief, maar denk dat ik toch voor de iPhone ga.

Roepnaam Frommel, haha. Hij liep in het begin steeds achter mij aan ipv. zn moeder, raar veulen. 

Volgens Michiel heeft hij zijn CAO nog niet goed gelezen. Foto's volgen nog want Eef had een fotograaf mee die mij ook op de foto heeft gezet.
...
.. Wat een droppie!! En fijn van je parcoursen en je 2e plaatsing!! 
... Leuk dat het goed ging!!
, had zo graag naar Moordrecht gekomen...
.. En mag heel lief bij vriendin komen zitten studeren, die woont 3 straten verderop, dus dat scheelt...
. Zo dus direct aan de slag!! En even het een en ander geshopt bij de Dille & Kamille.
. Morgen de kliniek bellen.
.. lekker snelle levering
.
Hopelijk blijkt het niks ernstigs te zijn! Gelukkig zijn je broertjes nu weg en kun je alsnog in de rust aan je studie.
Wel fijn dat de hindernissen op zich geen probleem zijn, nu ertussen nog!
ik was wel 2 x foutloos maar het was niet mijn meest nette rondje
Daarna gelijk omgezadeld voor de dressuur om meneer toch maar weer enigszins duidelijk te maken dat ik ook graag enige inbreng in het geheel zou willen hebben
uiteindelijk 2 redelijke proeven neergezet waar ik voor het moment wel tevreden mee ben, kreeg terecht 177 en 178 punten. Ik was al lang blij dat ik weer zonder al te veel spanning door de ring ging.
eerst snapte ze niet zo goed dat ze lekker naar voren mocht, maar toen ze het eenmaal snapte had ze er flink lol in
Omgezaagde boomstammen, electriciteitskastjes, honden, enz waren af en toe nog wel erg eng, maar voor de rest is ze wel super braaf
Ik ben zo blij met haar

Snoekiej schreef:Nou jongens, het dieptepunt is bereikt hoor..
Vorstin staakt nu zelfs tijdens het dressuren. Eerste proefje was ze al wat dwars, maar bleef het bij haar kop naar voren trekken. Tweede proefje kapte ze op de helft er gewoon mee. 2x stoppen, maar toen kon ik haar nog met heel veel moeite naar voren schoppen. Derde keer stopte ze weer en ging ze gewoon echt niet meer naar voren. Heb me kapot getrapt, maar ze ging geen pas naar voren. Dus ik heb afgegroet. Instructrice heeft het gezien, en die gooit het (ook) op dat ze gewoon afslaat als ze naar haar mening te hard moet werken. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen..
Vlietlanden kijk ik nog ff aan, ik ga vragen of ik de oefencross mag rijden en anders rijd ik wel HC. En Maarsbergen meld ik maar af.
Ik zie echt niet hoe dit goed moet komen.