Onze bak moet losgetrokken worden, maar dat wil niet als het zo nat is

@ floor: ik kan er wel in rijden. Maar hoe vaker je erin rijd als ie zo nat is, hoe slechter die wordt. En daar heb ik ook niks aan natuurlijk.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TeeGee schreef:Das toch ook wat Dienke!! Ik ga vanavond even met TG naar de manege om te rijden.
rowo schreef:Ik heb zondag pas Heeten. Ze staan dan gister en vandaag stil en morgen weer ff rijden. Moet kunnen bij 2 4-jarigen
TeeGee schreef:Kan het me helemaal voorstellen hoor Dienke! Mijne heeft de laatste tijd vaker een vrije dag. 40 werken en ook nog eens een flinke reistijd is wel even wennen!
rowo schreef:Voor elk paard is het wel eens fijn als ze een dag lekker alleen buiten kunnen lopen en ff niet rijden... gaat geen paard dood aan volgens mij
BuenaVista schreef:rowo schreef:Voor elk paard is het wel eens fijn als ze een dag lekker alleen buiten kunnen lopen en ff niet rijden... gaat geen paard dood aan volgens mij
Dat is niet te hopen, anders hadden we een mooi zooitje in NL gehad
rowo schreef:Voor elk paard is het wel eens fijn als ze een dag lekker alleen buiten kunnen lopen en ff niet rijden... gaat geen paard dood aan volgens mij
floor01 schreef:Ingrid: ik zou het idd toch maar goed in de gaten houden. Misschien heeft hij toevallig een nacht vastgelegen oid en zit er nu iets niet helemaal goed. Als ik jou was zou ik er toch iemand naar laten kijken..
Ruudjw schreef:Bel gewoon eens met een professionele Eventingruiter. Op http://www.sgw-eventing.nl zijn wel links te vinden. Maar of zij ook voor 5.000 een basispaard hebben staan, dat betwijfel ik.
Waarom eigenlijk minimaal 1,70? Veel SGW paarden zitten volgens mij rond de 1,68