Arme Hilde en Ukkie.. nu nog last van pink etc?
Rowo, vervelend zo'n bak.. heb ik gelukkig geen last van..
vandaag les met vorstin.. ze had het crossen nog een beetje in dr kop, ze wou steeds heeeel hard in galop

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nickeltje schreef:Morgen moet ik ''even'' heen en weer naar Brugge. Mn beste vriendin gaat in augustus trouwen en ik ben daar getuige.
Nu gaan we morgen samen haar trouwjurk uitzoeken... Voor haar heel speciaal en belangrijk. Persoonlijk hecht ik er niet veel waarde aan en heb ook helemaal geen zin om hier morgen dus ongeveer 8 uur voor in de trein te zitten. Maar ja, ik kan niet maken niet te komen. Het is voor haar kennelijk heel erg belangrijk dat ik er bij ben...
miss_jumpy schreef:Nickeltje schreef:Morgen moet ik ''even'' heen en weer naar Brugge. Mn beste vriendin gaat in augustus trouwen en ik ben daar getuige.
Nu gaan we morgen samen haar trouwjurk uitzoeken... Voor haar heel speciaal en belangrijk. Persoonlijk hecht ik er niet veel waarde aan en heb ook helemaal geen zin om hier morgen dus ongeveer 8 uur voor in de trein te zitten. Maar ja, ik kan niet maken niet te komen. Het is voor haar kennelijk heel erg belangrijk dat ik er bij ben...
![]()
Ik kan me je gevoel wel voorstellen, zou daar ook niet echt om staan te springen...
Nou ja, voor vriendinnen moet je wat overhebben he!
Leuke foto's trouwens, leuk paard!
Dat join up lijkt me wel leuk om eens te proberen maar ik zou niet weten waar dat kan?
Nickeltje schreef:Hoe bedoel je ''waar dat kan''? Als je thuis een bak hebt, of nog makkelijker, een longeerring, kan het daar... Je moet alleen goed weten wat je doet... Heb gemerkt dat het best lastig is, maar als het lukt, je ineens een andere band hebt met dat paard... Nu klint ik vast heel Natural ()
Lielle schreef:Ik ga naar Schiphol