[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MissM

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:29

Haha, de bejaarden zijn weer terug op "bejaardenniveau" even uitrusten van de sprint die we met z'n allen maakten Haha! (batterijen zijn op?? Clown )

Laat ik nu vanavond al weer mazzel hebben gehad! Ik moest om 19.00 met een groep een duinrit maken, had er al een beetje hard hoofd in na de weersvoorspellingen. Om 19.00 regende het een klein beetje, dus toch maar lange regenjas aan want je weet niet wat je nog meer krijgt.
De eerste 10 minuten wat regen gehad, en daarna gewoon 2 uur lang droog! En mijn moeder vertelde dat het in Egmond (2 km noordelijk) met bakken uit de hemel kwam, en dat het zo hard waaide dat de bloembakken door de tuin rolden...

Toch weer Murphy's Law: Als ik mijn regenjas aandoe wordt het droog Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:31

Zo ik heb de knoop doorgehakt.. halvewege komend najaar wil ik Z gaan starten met Cheval! Tong uitsteken (alles alles zo goed blijft gaan als het nu gaat!)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:31

Z SGW??
Wow....

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:32

Haha, dan heb je geluk gehad MissM!

Woooow Sjaan, gaaf zeg!!! Afgod

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:03

Stoer sjaan!
Hopelijk blijft alles nu eens een keer heel en kun je ook echt Z gaan starten Ja

Dat is goed nieuws JJ!

Nickeltje: gekke mensen heb je toch Clown

Ik heb net ook heerlijk droog kunnen rijden, het woeit alleen nogal hard hier Bloos Ben wel blij dat mijn les naar gister verplaats was op het laatste moment, was nu ook echt niets geworden Bloos

Urby en ik zijn trouwens weer vriendjes hoor Haha! En op dat zeiltje studeren we gewoon nog even verder over een week of twee/drie (volgende week beginnen ze met verbouwen dus dan wordt het even niets).

Mijn co-schap dip is inmiddels trouwens omgeslagen in een co-schapdepressie na mijn tussenbeoordeling vandaag Clown Volgens mij zijn de afgelopen vijf jaar studie volledig weggegooid geld geweest Bloos

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:10

Gomir: Ach gut Da's mooi balen. Heb je het idee dat het ook echt niet gaat, of ligt het aan je begeleider? Misschien moet je je begeleider ook duracell batterijen geven?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:18

Ik functioneer niet minder dan tijdens andere co-schappen en daar was iedereen altijd heel erg over me te spreken. Dus ik geloof niet dat ik me enorm aan ga passen aan het commentaar van vandaag.
Ik zal alleen de komende 5 weken en 1,5 dag mijn mening voor me houden en tijdens de lunch ook net doen of ik er niet bij hoor Clown In andere ziekenhuizen werd meedenken en meepraten altijd wel gewaardeerd, dan hadden ze liever dat je een keer iets doms zei dan helemaal niets. Maar hier is dat niet het geval.

En zo waren er nog heel wat dingen. Ik pas me wel een beetje aan, nog 5 weken en 1,5 dag. Schiet best op toch Clown
alleen iets minder dat ik nu te horen krijg dat ik op deze manier op een onvoldoende af ga Bloos Heb toch niet zoveel zin om tig maanden uit te lopen, omdat ik kindergeneeskunde over moet gaan doen Clown

Maar mijn dip is nu wel meer de vorm van een depressie aan aan het nemen Bloos Vraag me nu ook wel een beetje af waarom ik eigenlijk nog een jaar lang grof geld ga betalen om voor niets tig uur per week te mogen werken en dan ook nog alles te moeten slikken en nooit wat terug te kunnen zeggen...Kan me op dit moment namelijk niet voorstellen dat ik dokter wil worden, je zal toch de rest van je leven met zulke mensen moeten werken Nagelbijten / Gniffelen
(en ik heb er toch totaal geen gevoel voor, kan beter het onderzoek ingaan. Wel jammer dat nooit iemand met dat verteld heeft in de afgelopen 5 jaar. Had me een hoop kosten en moeite bespaard Tong uitsteken )

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 05:19

Doei! zag dat het niveau hier weer heel hoog is, het ligt dus niet aan mij Tong uitsteken

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 07:44

jeemig wat was jij vroeg Lielle!
Gomir, ik zou er ook wel een beetje depri van worden zeg, wat een k zooi

JJ fijn dat ze weer thuis zijn!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 08:06

Jeeee, Z SGW Wow! OK dan!

Vervelend, Gomir! Ach gut

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 08:18

Sjaan ik ben jaloers. Dit jaar had ook mijn Z-debuut moeten worden.
Gomir, gelukkig zijn ze niet overal zo. Dit is toch de 1e keer dat het tegenvalt? Ligt dus aan hun en niet aan jou. Knipoog
Maar k.lote is het wel.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:05

Sjaan; zet 'm op meid!

Gomir. Dat is echt verschrikkelijk balen. Een onvoldoende betekent dus dt je de hele stageperiode over moet doen?
Kun je niet bij iemand aan de bel trekken (een ander hoofd van een afdeling of zoiets?). En daar zeggen dat het echt niet klikt?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:15

Gomir, ja dat hoop ik ook! Ik ga nog een paar goede crosslessen er tegen aan gooien maar ik heb er alle vertrouwen in dat het ons gaat lukken.. Haha!
Ah Ubry en jij… Kusje Wel mooi balen van je studie, maar het is nooit voor niets he. Succes de komende weken. Vriendjes zijn?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 10:12

Gomir: Nog even doorzetten hoor!!! Ik kan me voorstellen dat je echt geen zin hebt om uitgekafferd te worden. Dat lijkt me iig we verschrikkelijk, zeker omdat je zo hard je best doet! Maar er zijn nog genoeg andere werk/stageplekken waar ze vast wel aardig zijn! Ach gut
Dat was voor mij ook een van de redenen om geen paard te kiezen, in dat wereldje lopen me teveel mensen rond die te bekrompen zijn en het toch wel beter weten. Alhoewel ik nu toch wel erg vaak het idee heb dat ik toch maar voor paard had moeten kiezen.

Sjaan: Z!!!!! Wooowie! Dat gaat lekker vlotjes dan! Hoeveel wp moet je nog voor je Z mag?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 12:25

Akelig Gomir, dat dit coschap zo belabberd verloopt...
Sterkte in elk geval met de komende weken!!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 12:33

Gomir: Ach gut Laat je niet gek maken!!
Sjaan: Gaaf! Afgod

kreeg net smsje van Alice, Ze gaat Uniek starten in Vlietland & Gorssel. Spannend Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 12:42

Floor, ik moet er nog 3 (eigenlijk nog 1 maar bij de KNHS is een foutje gemaakt 2 jaar geleden die ik niet heb laten herstellen (stom, stom..)).

JJ, leuk! In Gorssel zal ik Uniek dan ook wel voorbij zien komen!

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 14:59

Sjaan, wel stoer Z gaan starten. Veel succes!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 15:35

Fijn dat je paarden het zo naar de zin hebben JJ

Sjaan, stoer hoor.
Ik moet nog 1 punt (en dan heb ik nog 4 verliespunten gereden ook Clown ), maar rij dit jaar zeker alleen maar M. Hoop zelfs nog voldoende ruimte te hebben om volgend jaar nog gewoon een keer M te kunnen starten. Daarnaast is de dressuur nog lang niet goed genoeg voor Z Knipoog

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 15:38

Vandaag heeft Madine haar dressuurdebuut moeten maken Bloos
1e proef ging redelijk, de ring was nogal bagger met gaten erin dus af en toe kwam ze even tegen de hand, 176 punten.
2e proef ging heerlijk, 195 punten!! En 2e prijs! Go jij! Go jij!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 16:00

Gefeliciteerd Andrea! Nu moeten je dressuurwinstpunten ook wel in je onderschrift vermeld worden he Haha!

Sjaan: stoer dat je dit jaar Z gaat starten!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 16:03

_Jitske_ schreef:
Gefeliciteerd Andrea! Nu moeten je dressuurwinstpunten ook wel in je onderschrift vermeld worden he Haha!

Sjaan: stoer dat je dit jaar Z gaat starten!

Haha, gedaan!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 16:15

Proficiat Andrea!!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 17:01

super andrea!!! madine is zeker al niet de makkelijkste...toch?! tenminste wat ik er van gezien heb paar jaar geleden!! Lachen

leuk sjaan!! weer mooi doel om naar toe te werken Haha!
ik rem mijn doelen nog maar een beetje af Tong uitsteken ik heb in ieder geval besloten dat ik op Indoor Friesland nog Z rijd...en daarna(of daarvoor,ligt er aan hoeveel punten ik heb) gewoon wat L of M hc rijdt....wat voor het ritme, en dat is ook wel lekker voor het paard.... Lachen (denk/hoop ik dan maar Lachen )

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 22:41

BT: Nee dat klopt wel inderdaad. Maar nu geeft ze zich eindelijk gewoon, ik denk dat dat ook komt doordat ik nu beter weet hoe ik ergens op moet reageren bij haar, toen was dat nogal zoeken. Het is wel een échte merrie wat dat betreft, maar als je de juiste knoppen hebt gevonden gaat ze ook voor je door het vuur.