Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zodiacje schreef:Stiekeme meelezer hier.
Wil toch even kwijt dat het ook wél kan.
Paard in januari gekocht, heerjansdam in de bb. Vlietlanden in juni eerste keer B daarna in september oudkarspel in het L.
Het jaar daarop in westdorpe (juli ofzo?) Over naar het M. Dus in feite in ruim een jaar van niets naar het M.
(slechts 1 langsloper gehad door echt dikke stuurfout)
Mijn doel voor aankomend jaar is Z of zelfs 2**. Of ik dat red weet ik nu natuurlijk niet maar ik geloof ik keihard werken en keihard dromen dus vooraf zeggen of iets wel of niet kan daar hou ik niet van.
Ieder loopt zijn eigen pad en ik wens ieder dan ook een heel mooi sgw pad in 2020!
M_Vainqueur schreef:Leuk! De nieuwe kalender! Moet er ook maar eens voor gaan zitten om te kijken wat ik wil. Sowieso een 2* (of 2 of 3) gaan uitzoeken!Cioccolato schreef:Ik zou niet eens zo gehaast doen. Waarom in 1 seizoen 2 klasses omhoog willen? En dan ook nog van 't L naar 't M.
Edit. Tenzij er meer ervaring is bij paard en ruiter natuurlik.
Ik ben het eens met Cioccolato, als het je eerste paard op dit niveau gaat zijn zou ik adviseren om m dit jaar lekker klaar te maken voor de M, volgend jaar te starten in de L en de tweede wedstrijd ofzo de stap naar het M te maken. De overgang B-L is een stuk kleiner dan L-M.
Maar het is nooit verkeerd om grootse doelen te stellen, zolang je ze ook maar durft bij te stellen indien nodig
Cioccolato schreef:Kun je geen trainingen voor Alphen rijden? Dan komt het misschien wel goed!
Ik vind het jammer dat maarsbergen de B op vrijdag heeft.....of is dat een feestdag vrijdag?
Sannexspikey schreef:Ik ben een beetje aan het plannen, zover het kan planningen lopen toch nooit zoals ze moeten hebben we maar weer gezien blessures, chaffeur projecten in het buitenland enz haha.
Nou twijfel ik of ik Alpen Chaam gewoon B zou kunnen starten, dit seizoen kronenberg (ging niet helemaal lekker maar ook niet heel verkeerd) , clubkampioenschappen en ysselsteyn rond gereden in de B. Geen grote problemen, samen nog iets meer het vertrouwen krijgen maar dat word de laatste tijd ook met springen enz al beter.
Twijfel alleen want om er heen te rijden 1,5 uur en uitgesloten te worden is ook niet een optimaal begin van het seizoen.
Heb stiekem wel hoop om oktober ysselsteyn heeeelll misschien L te kunnen starten, omdat het daar in de BB/B heel fijn ging en we daar ook vaak gaan trainen. Vond de B van ysselsteyn wel heel fijn te rijden dit seizoen, zelf alleen n enorme stuurfout begaan