Mn arm doet eigenlijk best zeer. Waarom die dat nou ineens deed
hij bijt nooit. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 1 pak binnen gehaald. Het is op zich wel goed spul, maar zo vreselijk fijn en natuurlijk flink doorgefermenteerd omdat het redelijk nat is, en nu vinden de pony's het echt vreselijk. Ook de geiten hebben er geen zin in. Zit ik met zo'n enorm pak voer en pony's die de hele dag om eten staan te schooien
. Weet niet of ik ze nou gewoon maar moet laten hongeren tot ze het eten of dat ik het maar richting de koeien van de buren moet gaan brengen en de hoop op moet geven.
MargreetW schreef:Jer op dag 1 prima, Jer op dag 2 gaat kom op doorlopen nee Jer niet voor me langs verd........ Jer op dag 3 1e rondje nee we gaan deze kant op niet aan m'n haar trekken doe niet zo stom blijf van me af waarom sta je nu weer andersom paarden lopen op 4 benen hou op klojo stoppen nou kappen nou. En dat is nog zachtjes uitgedrukt.
Mooi dan blijf je maar op stal!
Oh, ik zie het helemaal voor me..............
Haha, What beet mijn vader gisteren in zijn bal...
Eigen schuld dikke bult zei ik al, moet hij maar eens ophouden met snoepjes geven zodat hij stilstaat.