Diepenheim zou dan nog optie zijn! Als die niet vol is tenminste... Hoop dat ik morgen wat hoor van school over stage. Daar gaat het om, weet niet welke 4 dagen ik stage moet lopen. Hoop dat die stage nou eens bekend wordt... Kan niet zo goed tegen lang wachten..
Wil eigenlijk douchen en naar bed maar de bank ligt zo lekker.
Sannnn
Geplaatst: 01-09-11 22:45
Vriendin van mij woont in Eefde, ligt daar in de buurt, en die zei dat de bodem prima was. Die ging van het weekend even bij de manege in Gorssel kijken. Maar die zei dat het reuze mee viel.. Had haar net even gebeld na het berichtje in het voorbesprekingstopic van Gorssel. Ik weet nou niet wat ik moet geloven dus. Als ik niet op vrijdag vrij ben ga ik denk ik Hattem en Barchem afmelden en dan Diepenheim opgeven. Wel jammer van het NK, maar daar had ik waarschijnlijk toch weinig te zoeken omdat de dressuur nog niet goed genoeg is.
ik moest op zondag echt al waanzinnig vroeg rijden met Ojee (08.10 of zo dressuren). Ik heb een foto dat ik in de stromende regen naar de waterbak rijd, maar de bodem was super.
Ga je met ze alle 2 Karen? Leuk! Ik dacht alleen de vos. Ik moest redelijk laat dressuur rijden, de bodem was daar toen ook nog goed te rijden. Evenals de cross.
Nou Mootje, vergis je niet. Met zulke dingen ben ik echt onnozel hoor.
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-11 23:39
daNiielle_
Geplaatst: 01-09-11 23:46
Matroos op een roeiboot..... Evelien wat balen zeg!! Wat een gedoe met de wedstrijden, jammer dat het allemaal zo onduidelijk is! Mendy: Knap dat je al gelijk B doet dan. Maar jij hebt wel meer ervaring in de sgw zie ik, jij kan je paard waarschijnlijk meer het vertrouwen geven en weet hoe je zoiets aanpakt. Die kennis ontbreekt bij mij.
Ik heb mijn avond doorgebracht op het ijskoude voetbalveld. Lijkt echt wel winter! Vriendje is dan wel geblesseerd, maar met puppy ogen vroeg hij of we niet even naar zijn team konden kijken. Wat haat ik voetbal zeg. Maar de Mc Donald's was dichtbij, dat was een troost.
texelse
Geplaatst: 02-09-11 01:14
uhhhh Margreet?????
texelse
Geplaatst: 02-09-11 01:29
Ik wil S L A P E N !!!!!!!!!!!!! en het lukt niet.....................
Wat valt er te vieren Margreet? Texelse, je herkende shanouk en mij toch ook
texelse
Geplaatst: 02-09-11 07:16
Oooo ja, dat is ook zo. Maar toen wist ik bij welke hindernis jullie zaten, en zolang er geen TeeGee op de copuon staat heeft het kwartje denk ik een zetje nodig om te vallen... Goedemorgen overigens!! Lekker zonnetje, pluk de dag.