Oh, er zullen best wel bedrijven zijn die het liever niet hebben, maar ja, wat kunnen ze er aan doen? Als ze echt kwaad willen vinden ze wel een manier om je (of allebei) kwijt te raken, maar in de meeste gevallen zal het zo'n vaart niet lopen.
Oh, vandaar. Snapte het al niet. Zal best grappige tv zijn zo nu en dan; daten in the dark. En schrikken als het licht eenmaal aan gaat!
TeeGee
Geplaatst: 14-02-11 23:36
Mandy, Spencer is erg fijn, ook helemaal niet duur! Evie, zo heb ik T gekocht, volgens mij is ie dat puntje als veulen kwijtgeraakt. Elin, welkom! Shanouk, wat een geld zeg!!! Mireille, welkom!! Sann, super gedaan die toetsen! Caro, 1-1 is iig beter dan 1-0 voor het paard Mirthe, jammer van het 1e balkje! Mootje, mooie bak! Bianca, haha dat zou wat zijn zeg!! Oren bijknippen en dan ineens OEPS!
Kasboekje lijkt me ook wel handig, denk dat het nog wel schrikken is.
Ttje liep heerlijk vanavond, echt lekker gereden. Zaterdag weer, als het niet te hard gaat vriezen 's nachts. Net weer het wedstrijd en dressuurreglement doorgenomen. Donderdag examen.
muts_marijke
Geplaatst: 14-02-11 23:37
Hallo allemaal marijke staat nu onder de douche dus nu is de computer even van mij.