[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Damelza

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 17:07

Shanouk, mooi dekje zeg!
Viefdepief, leuk een blackberry, vooral die hoesjes zijn erg leuk :))
Caro, leuk een palomino hengst. Heb je een foto? :)

Rijden vandaag ging wel lekker :) Hij was een beetje heet door de wind, maar ging opzich wel netjes. In het begin sprong hij in de middendraf weer in galop steeds aan, maar toen ie eenmaal wel netjes ging verruimen ben ik daar gelijk mee gestopt en ben ik andere dingen gaan doen. Niet zo heel lang gereden, maar ging dus wel netjes :D

* hij was de laatste dagen (voor het springen) beetje puberig. Vandaar dus dat ik niet zo lang heb gereden omdat hij braaf was :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 18:47

viefdepief schreef:
mistid schreef:
Ik wilde vanochtend naar de kapper (knippen zonder afspraak, wilde er om 8 uur zijn zodat ik niet te lang hoefde te wachten) wordt ik pas om 5 over 9 wakker (geroepen) :x .
Dus dat wordt volgende week maar. Straks even B dressuur schrijven bij de rijvereniging

Koop een wekker :D ;)

Die heb ik wel, moet hem alleen nog verhuizen :+ .

Die met de paarse kap heb ik laatst irl bewonderd Mo, past bij mijn crosssetje ( :+ ). Je keuzes klinken mooi :9
Ah balen Caroline! Hopen dat het snel opknapt!
Over Blackberry's hoor ik ook niet de beste verhalen, maar vind ze wel mooi :j
Fijn Damelza!

Ik ben alweer even terug van het schrijven. Wat een slechte ring hadden we zeg :o . Hebben van de 18 wel 3 een wp kunnen geven. Maar het is wel te verklaren, de goeden zijn om deze tijd al L1 gestart, dus houd je weinig goeds meer over. Hadden ook een doof meisje in de ring, respect hoe die het deed!

Zo maar eens rijden, papa is nu nog de crossauto aan het testen/wat eraan sleutelen, dus geloof niet dat Ul daar veel bijer van wordt :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 19:47

Goedenavond!
Ik heb vanmiddag in Ursem getrained. Leuk terrein! We hadden net mazzel met de les, met opzadelen en afzadelen hooste het flink, maar tijdens de les bleef het droog. Ik zat er wat te laat op, doordat ik echt ruzie had met mijn stiften. Ze wilden er echt niet in. Ik heb geen idee wat er mis mee was, maar uiteindelijk met 5 stiften in gereden (wel min. 1 in elke hoef). Daardoor gleed ze wel flink weg van achteren, ondanks dat ik mijn lijnen ver uitreed. De training zelf ging overwegend lekker. Ze sprong alles heel braaf. Ze was alleen wel weer errug voorwaarts en als ik haar terugreed, begon ze te stuiteren. Soms staakte ze even, af en toe als er niets aan de hand was, soms als ze vond dat ze te hard moest werken. Gelukkig kreeg ik haar wel snel voorwaarts. Jammergenoeg gebeurde het net toen Michiel het niet door had. Ik heb wel afgesproken dat ik een keertje een priveles bij hem ga doen.
Lastig hoor, mevrouw wil hard, komt pas terug op grove hulpen, en is dan op haar teentjes getrapt :+

:(:) voor je hond Anthea
Veel plezier met wedstrijd Bvw.
Ben benieuwd naar je laarzen Mootje! Klinkt heel mooi!
Balen dat het niet goed ging samen Caro
Leuk Vief, een Blackberry!
Fijn dat je lekker hebt gereden Damelza
Jeetje wat weinig WP Mirthe!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 20:04

Mirthe, Jammer dat je geen ´sterke´ ring had.
Shanouk, Balen van je stiften. Ik draai de proppen er thuis al een keer in voor ik wegga. Dan weet ik zeker dat ze passen en dan stop ik er vette watten in. Ik ben ook wel benieuwd naar het terrein van Ursem.

Arme Michiel, morgen heb ik crosstraining van hem!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 20:05

Fijn van je crossles Shanouk!

Ik heb morgen ook crosstraining in Ursem :D al om half 9 dus dat wordt vroeg me bed uit

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 20:30

Ik maak mijn stiftgaten altijd schoon de dag voor ik ze nodig heb. Dan doe ik er inderdaad ook vette watten in. De stiften pakten op het eerste stukje gewoon al niet, terwijl het draad schoon was. Net alsof de gaten te klein waren ofzo :? Echt heel vreemd. Ik ga het van de week nog eens heel goed bekijken!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 20:50

Voor de liefhebbers de kur op muziek is nu op chio tv. Net de kur van HP met Nadine gezien. Eindelijk eens vrolijke muziek ipv klassieke

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:08

Hij staat iig eerste na de eerste zes. Straks achter elkaar imke, Edward en adelinde. Ik ben benieuwd, het is waanzinnig koud hier maar wel gave sport. En de tuigpaardenshow aan de hand net was ook
gaaf.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:36

Goede avond!

Caro das niet leuk dat ze niet bij elkaar kunnen!
Vief leuk een blackberry! Heb zelf een nokia N97 :)
mootje mooie laarzen dus!

Had het gister avond te gezellig en dat merkte ik vanmorgen! :r :o dus even geen drupel drank meer :')
net met een groep bokt meiden gegeten hoop dat het binnen blijft :o

nu lekker op bed morgen wedstrijd!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:40

Goedenavond,

bvw: En hoe is de wedstrijd gegaan?
Mootje: Mooie laarzen!
Vief: Mooie dingen die Blackberry's 8-) , maar gezien de korte levensddur van mijn mobiele telefoons begin ik daar echt niet aan := .
Caro: Niet fijn zeg dat die merrie en die ruin zo tegen elkaar tekeer zijn gegaan, hopelijk valt de schade mee.
Zo'n projectje is altijd leuk :D , maar hoezo ga jij ervanuit dat het veulen een hengstje wordt. die kans is toch gewoon 50 procent :?
Damelza; Fijn dat het rijden zo lekker ging.
Mistid: Zo dat is wel een erg slechte ring dan :+ , had dat dove meisje wel winst?
Shanouk: Fijn dat de taining redelijk goed ging ondaks de stiften, wel lastig dat het staken alleen buiten het zicht van Michiel plaatsvond.
Mootje en Damelza: veel plezier morgen met trainen.

Ik heb vandaag heel de dag opgepast dus moeders heeft Bam wat beweging gegeven, ben zelf best wel gaar na zo'n hele dag :7

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:46

Evie lekker gaar dus! ;)

ik heb trouwens de ziggo gebeld, probleem uitgelegt netjes te woord gestaan maar vervolgens is het probleem nog niet opgelost. Echt vet ieritand!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:46

Evie, dan woon jij zeker bij mij in de buurt aan de kassen op de foto´s van je profiel te zien. Sander ken ik alleen van de wedstrijden. Hoe oud waren de kids waar je op moest passen?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:50

Bam staat in Berkel en Rodenrijs, waar sta jij dan Mo?

Die kids zijn 6 en 12, ze zijn gelukkig wel erg goed opgevoed (ik heb dat weleens anders gehad waar ik 1x heb opgepast, dat was echt drama :x ), ze kunnen alleen lekker kibbelen als 2 zussen onder elkaar ;) .

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:52

Wat zei Michiel over het staakgedrag vandaag Shanouk? Kon hij er wat nuttigs over zeggen.
Poe, een hele dag oppassen, moet er niet aan denken Evie!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:54

Sta je bij Wooning, Daar moet ik de 18de springen. Ik sta in Schipluiden bij Verboon.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:56

Jup ik sta bij Wooning :j ,

Ik wordt vast wel gestrikt om mee te helpen dan :+ , dus dan zie ik je vast nog wel.

edit:
Simmie, als 16-jarige heb je niet zo veel keus, ik werk ook een paar uur per week in een supermarkt, maar oppassen is toch wel een stuk leuker om te doen.
Het liefst zou ik ook niet werken, maar het geld moet toch ergens vandaan komen, moet veel voor mijn paard ook zelf betalen ;) .
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 19-06-10 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:57

Dan ken je ook vast wel iemand met wie ik over twee weken op vakantie ga, ik weet alleen niet hoe ze heet :+ Zij staat ook bij Wooning. We gaan een weekendje met de paarden naar Leersum.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:59

Toen ik je daarover hoorde dacht ik al, gaan die nou hetzelfde weekend :+ ?

Dan ga je waarschijnlijk met Claudia en Esther?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 22:01

Die namen komen mij wel bekend voor van de emailadressen :D Zij zijn vriendinnen van een stalgenootje-vriendin van mij en zodoende gaan we samen een weekendje weg!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 22:03

Simmie schreef:
Wat zei Michiel over het staakgedrag vandaag Shanouk? Kon hij er wat nuttigs over zeggen.
Poe, een hele dag oppassen, moet er niet aan denken Evie!

Hij had het niet gezien, maar hij dacht dat het kwam doordat ze op haar teentjes getrapt is. De eerste keer dat ze het even deed was toen ik haar wegtrok uit de lange rij met bomen die op 1 galopsprong stonden, maar die ze halverwege op in-uit begon te nemen. Af en toe een keer red ze wel, maar nu nam ze er een paar op in-uit, en dat gaat niet altijd goed natuurlijk.
De tweede keer wilde ik aangalopperen om voor de laatste keer een lijntje te springen. Ik reed weg bij de rest, en ze wilde ook een beetje haar kont de wind/regen in gooien. Ze stuiterde eerst een stuk weg over de buitenteugel, en toen ik die erbij nam en ik een schop gaf ging ze weer.
Ik ga iig in juli/augustus een keer (of meerdere keren) priveles bij hem doen. Dan kunnen we er ook beter aan werken.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 22:04

Ok, ik hoorde dat jullie met zijn elven :oo in het appartement in Leersum zitten, waar wij vorig keer met een groepje van 6 net in pasten Mo := .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 22:09

Owow, dat wordt gezellig!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 22:11

@ evie van de 4 veulens zijn er 3 hengsten uitgekomen dus ik heb veel kans en ik heb een hengst besteld :D. De oude merrie heeft een behoorlijke diepe wond op haar achterbeen. Ondertussen loopt zij er weer op. De ruin heeft alleen ontvellingen. De ruin staat op ijzers denk dat hij haar net met de tak vh ijzer heeft geraakt.
@ shanouk ik ken dat gedrag. Mijn merrie is ook snel beledigd en heeft momenteel ook last van dat gedrag :+

oh ja voor de liefhebbers ik heb een paar terreinen in Duitsland waar getraind mag worden :D
Laatst bijgewerkt door caro29 op 19-06-10 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 22:11

Evie, dat snap ik wel hoor, maar ik ben nou eenmaal geen kindervriend, vandaar. Ik zou dan voor meer uren in de supermarkt gaan. Gelukkig dan dat jij oppassen wel leuk vindt.

Ai, Vorstin gedraagt zich dus naar haar naam, lijkt het. Klinkt goed van de privelessen Shanouk!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 22:12

Dat wordt zeker gezellig met zoveel mensen :P .
Nemen jullie eigenlijk ook allemaal het paard mee naar Leersum of maar een aantal mensen.

Als je degene ziet die het stalletje daarnaast runt, moeet je even een praatje met haar maken.
Ze heeft een heel leuk vosje waar ze ook sgw mee doet, heb heel leuk met haar gepraat toen ik daar was, we waren in Etten-leur allebei eerste in een andere ring ;) .