Hier iets betaalbaars op fietsafstand vinden heb ik maar opgegeven.. Eigenlijk best bizar.
Valt behoorlijk tegen helaas..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En moet ook nog even kijken hoe ver dit nu precies is..

goeiemorgen
(ze zette iig wel goed af --> stofwolkje bij d'r achterbenen
)
, mooie kop heeft ze trouwens!!
, bovendien heeft Wo het super waar ze nu staat. In de winter wordt het wel lichtelijk een gekkenhuis zo druk, maar we hebben nu een binnenbak en een stapmolen erbij, dus wellicht dat dit mensen aanzet om daar meer gebruik van te maken
.. en ik probeer haar zo lang mogelijk op het land te houden.
. Maar misschien dat ik eerst even naar de huisarts ga, voel me niet heel sjofel
.
Die heeft echt een veer in haar kont zitten geloof ik!!
, hij raakt maar niet uitgepraat over haar. "Dit soort paarden maken mijn werk leuk" zegt ie dan, hij wist nog precies wie ze was.
.. ze liet het over zich heen komen en was toch wel erg braaf, ondanks twee keer de box uitstieren. Ze loopt weer op het land, mag straks naar binnen. Ik vond haar overigens wel gevoelig lopen.. Straks nog maar even een keer goed kijken.
..
.
, met Trachitol en paracetamol kom ik de dag wel door. 
. Loopt ook weer stuk fijner.
. 

). 
Zo'n geluk heb ik nou nooit 
.
.
.
.
Ging echt heel fijn. Voel nu al mijn spieren wel in mijn rug
. Zo maar even lekker onder de warme douche. En vriendlief komt hier zo, en die heeft sportmassage gehad. Ha
komt mij dat even goed uit op zulke momenten.
En fijn van je les. Hilde ook al zo fijn gereden las ik
!
Maar opzich denk ik wel dat het gaat helpen die bijles
Hopelijk is ze daarna weer helemaal goed en kan ik de training weer normaal oppakken. Wordt er nu wel weer een beetje zat van, heb na mijn vakantie nog geen één keer lekker kunnen trainen (alleen de crosstraining dan
) dus we moeten wel weer hard aan de bak 

.
.