[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:04

Ik heb misschien wat leuks in Duitsland gevonden :+
Hier iets betaalbaars op fietsafstand vinden heb ik maar opgegeven.. Eigenlijk best bizar.
Valt behoorlijk tegen helaas..

rowo

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:05

In Dld helemaal, is het te doen op de fiets dan? Dld is idd wel beter betaalbaar dat klopt. En in Enschede zal het allemaal zo'n beetje wel boven de 200 zijn? Met weidegang en binnenbak?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:10

Ben er bang voor dat ik dan toch met de auto moet.. Maar dat geldt voor alles wat ik tot nu toe gevonden heb :=
Ga in de winter dus echt niet naar al die afgelegen stallen fietsen :n En moet ook nog even kijken hoe ver dit nu precies is..

Boven de 200 euro zit je al heel snel. Binnenbak is niet eens een must, vol pension (uitmesten, binnen en buiten zetten en voeren wel).. Particulier zou ook prima zijn, maar vind maar eens wat :+

Vanaf hier is het trouwens 6 km om in Duitsland te zijn, dus het klinkt waarschijnlijk verder dan het is ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:13

Vanaf Enschede is het ook echt niet ver nee... Daar zit je zo over de grens. Ik ken ook nog een particulier in Enschede met goeie buitenbak en hele dagen buiten. Maar die heeft de stallen vol. Anders had ik het kunnen proberen. Die zit in Enschede Zuid...

Ook bij Ter Mors geprobeerd (bij de Intratuin)?

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:18

een berichtje op marktplaats kan ook wonderen doen.. Zijn zoveel mensen die daar op kijken.. :j

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 10:16

Goeiemorgen :)
Ik ga gauw naar Vorstinnetje, lekker rijden. Het weer is hier nogal vies helaas :\ Bij jullie ook?

Rowo, jij ook al zulke mooie foto's!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:39

:wave: goeiemorgen

Net weer bij de fysio geweest. Tis nog allemaal niet over. M'n banden zijn ook allemaal verrekt en gekneusd. Dus daar kan ik nog wel even last van houden. Gelukkig zitten mijn wervels etc wel weer op de juiste plek.

Spannend die eerste hindernissen :+ (ze zette iig wel goed af --> stofwolkje bij d'r achterbenen := )
Afbeelding

Afbeelding

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:41

Mandy: Wat een gave foto's zeg!! En die oren kunnen niet verder naar voren := , mooie kop heeft ze trouwens!!

Vief: Inderdaad lastig een betaalbare stal vinden, die ook nog eens aan je eisen voldoet. Maar een berichtje op marktplaats kan inderdaad helpen!! :j

Er werd hier ook druk gebrainstormd over een verhuizing van Wo, om ze naar de andere twee te halen, want dan hebben we ze alledrie bij elkaar, maar ik doe het toch niet.. Ze kon daar wel heel de winter in de paddock lopen, maar ik kan daar niet alleen naar buiten i.v.m. het verkeer en het is toch een pokke-end verder fietsen, zeker in de winter en in m'n afstudeerjaar :\ , bovendien heeft Wo het super waar ze nu staat. In de winter wordt het wel lichtelijk een gekkenhuis zo druk, maar we hebben nu een binnenbak en een stapmolen erbij, dus wellicht dat dit mensen aanzet om daar meer gebruik van te maken :o .. en ik probeer haar zo lang mogelijk op het land te houden.

Straks komt de paardentandarts *D . Maar misschien dat ik eerst even naar de huisarts ga, voel me niet heel sjofel :roll: .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:42

Kim, die eerste foto!! 8-) Die heeft echt een veer in haar kont zitten geloof ik!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:43

Bij ons is gisteren ook de tandarts voor Kaatje geweest, de jaarlijkse beurt. Ik vind het toch altijd weer heel zielig uitzien, al die instrumenten en dat gedoe. Maarja, het zou nog zieliger zijn als ze niet meer fatsoenlijk zou kunnen eten denk ik dan maar.
Veulentje moest alleen in de wei blijven en die was het er natuurlijk niet mee eens.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 13:11

Mooie foto's van de cross!

Moest gister naar Heerhugowaard voor die beroepentest, opzich niet zo ver, het is alleen een beetje banketstaaf als je zo weer naar huis wordt gestuurd.. Ben net trouwens nog weer wezen zwemmen, ben dr helemaal moe van, haha..

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 14:49

De paardjes zijn weer onder handen genomen door Hans Ruygrok, die nog steeds helemaal weg is van Wolin :)) , hij raakt maar niet uitgepraat over haar. "Dit soort paarden maken mijn werk leuk" zegt ie dan, hij wist nog precies wie ze was.
Wo liet het.. nouja.. gewillig niet :o .. ze liet het over zich heen komen en was toch wel erg braaf, ondanks twee keer de box uitstieren. Ze loopt weer op het land, mag straks naar binnen. Ik vond haar overigens wel gevoelig lopen.. Straks nog maar even een keer goed kijken.

Die ouwe was echt heeeeeeeeel erg bang.. Die vertrouwde het allemaal maar niks, paar jaar terug is er een paardentandarts geweest en die deed het elektrisch en dat is toen geen succes geweest :\ ..
Het ging toch goed bij Hans, ondanks dat hij het eng vond.

Die Tinker... achjah.. als je zegt "Doe je mond eens open", dan doet ze dat *D .

Nooit meer een ander als Hans, vind dat paarden zo goed reageren op hem!

Ik voel me nog steeds een grote snottebel %) , met Trachitol en paracetamol kom ik de dag wel door.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 14:55

Lotte: geloof het ook ja van dat veertje haha :P

Sofie heeft vorige week haar tandjes weer geveild gekregen :). Loopt ook weer stuk fijner.

Vanavond springles met Sofie. Ze is helemaal niet stijf of iets geweest van de cross :D.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:13

Iedereen heeft echt hele mooie foto's van Gorssel! :)

Ik heb het makkelijk met stalling van de paarden, die kunnen heerlijk bij huis staan!
Worden binnenkort ook nog vier stallen bij gebouwd omdat er meer pensioen paarden komen, wordt jammer genoeg dus ook meer mesten...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 18:00

Goeiemiddag :)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:01

:wave:

Had net les van Adelinde, Uk ging echt zo goed. :+:
Over 3 weken weer. :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:08

Hallo,

ben eventjes niet wezen posten, veels te druk gehad.
Zag hele gave foto's! Nette uitslagen en een combinekampioen Bianca 8-)

Ik vond net met het buitenrijden 30 euro, keurig in zakje, in de berm (jaja, het naar beneden kijken heeft nut gehad! :+ ).
Heb gelijk een crosshorloge bij canter besteld, hopen dat ik hem vrijdag binnenheb.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:15

De zin 'zoek je geld ofzo' wat vaak bij HAW wordt geplaatst was bij jou dus echt van toepassing :)) Zo'n geluk heb ik nou nooit :n

@ hilde: fijn dat Uk zo lekker ging! :D

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:19

Hallo,

ben ook eventjes niet wezen posten dus.
Bianca@feli
Mirthe@lucky,zei het net tegen mijn moeder,en ze keek me aan :Y) .

Kwam vanmiddag van school,pony's stonden in de wei,zij mijn moeder dat Gentle onregelmatig was ;( .
Ze kan zich net verstapt ofzo hebben,dus als ie morgen niet echt goed is gaan we niet naar Heino! |( .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:24

Ja idd, is het toch nog eens beloond :+ .
Nu heb ik genoeg gevonden dus kan ik weer naar voren gaan kijken.

Balen Marit :(:)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 20:51

Ik heb net heerlijk springles gehad! :D Ging echt heel fijn. Voel nu al mijn spieren wel in mijn rug :=. Zo maar even lekker onder de warme douche. En vriendlief komt hier zo, en die heeft sportmassage gehad. Ha :Y) komt mij dat even goed uit op zulke momenten.

Morgen nog een dagje vrij. Dus kan even goed met project aan de gang en paarden rijden :))

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 20:56

Mooie foto's zeg Kim :D En fijn van je les. Hilde ook al zo fijn gereden las ik :)!

Ik was uiteindelijk pas om half 8 weer thuis :z
Was een lang dagje zo := Maar opzich denk ik wel dat het gaat helpen die bijles :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:40

Wat een mooie Gorssel foto's allemaal!! 8-)

Kim: Balen van je rug
E_B: Veel plezier in Rome!!
Mirthe: Wat een mazzel zeg!! Nu ga je zeker veel meer naar de grond kijken :D
Hilde: Fijn dat je les zo goed ging!

Mijn paardje gaat donderdag naar de tandarts. Ze gaat dan naar Hollandscheveld en daar krijgt ze dan ook nog een sportmassage + seawalker sessie. En daar komt de tandarts dan ook bij haar. Vind het wel fijn dat ik er zelf niet bij hoef te zijn :o Hopelijk is ze daarna weer helemaal goed en kan ik de training weer normaal oppakken. Wordt er nu wel weer een beetje zat van, heb na mijn vakantie nog geen één keer lekker kunnen trainen (alleen de crosstraining dan :D) dus we moeten wel weer hard aan de bak

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:50

Kan me voorstellen dat het vervelend is Anthea :(:)
Hoop dat je straks idd weer lekker kunt rijden!!

Marloes: Nog niet geprobeerd! Thanks :)

Ik heb vandaag weer een brief van Campina gekregen. Met daarin de resultaten van hun onderzoek (had na mijn bijna dood ervaring met een pit in hun yoghurt het pak en de pit opgestuurd) en kreeg nu dus de resultaten. Het was idd een pit en wel van een mango. Hun excuses en een Irischeck van 7,50 haha :))

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:00

Haha meen je niet Vief! Wel netjes trouwens :).

Anthea: Hopelijk is ze weer fijn als ze bij de tandarts geweest is :)).