Ik ben daar ook even geweest (tussenlanding), maar die was niet voor herhaling vatbaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar waar we eerst waren was het wel allemaal heel vriendelijk enzo
Scum schreef:Waar zijn jullie nog meer geweest dan? Ik dacht dat je alleen naar NY ging.
Wij zijn begonnen in Seattle, Olympic NP. Toen door naar Canada: Wells Gray, Jasper, Banff, Yoho, Kootenay.
Fort McLeod, Head-Smashed-in-Buffalo Jump.
Toen terug naar de US: Glacier, Yellowstone, Grand Tetons.
En terug via Salt Lake City.
) .. Daar zit mijn zus namelijk, en de laatste vier dagen zijn we naar NYC geweest, want mijn zus ging die dag dat wij naar NYC gingen op bustrip een maand lang.. ze gaan zo langs heel de westkust dacht ik. en ze was vandaag in Disneyland
miss_jumpy schreef:SGWukkie (ken je misschien van de regiotrainingen?) wil in augustus met een groepje in Ede gaan trainen, op de Valouwe bij Wendela Schlimmer. Is een topic over. Misschien is dat ook leuk?
Jullie (en de stal) worden nog eens beroemd zo 
Waren ze daar niet aardig tegen hun toeristen?
ga jij wel rijden in Schoorl?
En waar mijn zus zat was een vrouw en die hadden we 2x in een winkeltje gezien, en die omhelsde ons helemaal toen we weggingen

!
(morgen weer wedstrijd!) Maar heb de hoop maar opgegeven en ben maar gestopt toen hij een heel klein beetje ontspande..
Maar daarna was hij wel weer rustig. En toen er wat auto's aankwamen stapte ik weer de berm in. Hij is goed verkeersmak en er was al veel langsgekomen. Dus niks aan de hand. Alleen had deze auto er een lege aanhanger achter zich die opeens heel erg begon te stuiteren toen hij ons inhaalde en wat door de berm ging. Lipso zette het toen op een lopen. Sprong naar links (was aan de linker kant van de weg) en daar was een droge sloot met daarachter een graanveld en een prikkeldraadje
Ik was echt bang dat hij zo over de sloot het draad in zou springen maar dat deed hij gelukkig niet. Hij sprong schuin de sloot in en galoppeerde toen eerst nog een poosje door de sloot voordat ik hem weer gestopt had... Was echt bang dat we over de kop zouden gaan toen hij de sloot in ging. En nou ook niet echt bevorderlijk voor zijn pootje. Had ook geen bescherming om natuurlijk, maar gelukkig is alles nog heel. Was me het ritje wel zeg!
viefdepief schreef:Was echt bang dat we over de kop zouden gaan toen hij de sloot in ging. En nou ook niet echt bevorderlijk voor zijn pootje.

, wat voor betekenis heeft deze dan?
. Vond ik niet zo grappig voor haar been, gelukkig ging ze net op tijd in de vooruit na een harde gil