[SGW] [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel 5)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_

Re: [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:26

Ja, slachten is nog een tikje erger dan afmaken.. Maar het is allemaal kl0te.. Ach gut

Heb net eens even lekker gereden.. Flappie was vrij knetter.. Ik vrees dat hij er gisteren niet uit geweest was Rolleyes
Ulefeetje ging ook goed Ja heb zelfs even met haar gesprongen.. Daar werd ze wel soepel van..
Is wel echt een pismerrie af en toe.. Ik val toch op mannen Haha!

Gomir, je mag hem best hier brengen hoor Haha!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:30

Vief Ach gut

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:35

Anne: dan heb ik er zelf niets meer aan Tong uitsteken
En zo leuk is hij niet om te rijden Bloos

BT: ik ga met marco mee. Zou zelf heen gaan om te kijken(gekke tic van me, vind ik altijd wel leuk), maar zo scheelt het mij een halve tank en marco heeft meteen hulp. Ideale oplossing toch.
En 's middags zijn de pony's, dat vind ik toch niet zo spannend Clown

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:37

Niet leuk? Hoe bedoel je dat? (Ben niet nieuwsgierig, wil gewoon alles weten Rolleyes )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:43

Hij loopt het fijnste als ik er zo min mogelijk mee doe, dus eigenlijk werk ik hem niet zo veel Clown Keer of drie in de week een kwartiertje rondhobbelen(of stuiteren met die storm van de afgelopen dagen) en dan is het weer mooi geweest. Af en toe springles en als ik het zo doe dan doet hij het meeste zijn best op concours. Maar echt leuk paardrijden is het niet hoor

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:48

Oh jammer joh! Zit ook nooit zo lang op mn paard hoor.. Ook de wat oudere heb ik in een half uur eigenlijk wel klaar.. Op een gegeven moment heb je alles gedaan wat je wilde doen en is het goed ook..
Maar een kwartier is wel erg kort

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 01:06

Simmie schreef:
BuenaVista schreef:
Goeiemorgen!!! Ik was een beetje benieuwd vanaf wanneer je je kunt inschrijven voor sgw Ede en wannneer de B paarden wordt verreden en de oefencross!! Nou kreeg een mail terug, B paarden is zaterdag 14 juli en de oefencross wordt verreden op zondag 15 juli!! Vraagprogramma is waarschijnlijk ergens eind maart, begin april online op startlijsten.nl. Weet niet of dit al bekend was bij jullie, maar anders bij deze Afgod Haha!

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de oefencross op zondag wordt verreden.
Landgoedeigenaar en familie zijn behoorlijk christelijk en mogen volgens het geloof niet op zondag.
Als ze van hun geloof gevallen zijn, is dit voor het eerst dat er op zondag in Ede wat gebeurt op De Valouwe!

Dit jaar werd er ook een CCI* en een CCI** gereden, en daarbij was het springen ook op zondag. Misschien hebben ze er niet meer zoveel moeite mee?

Geniet lekker van je ritje Vief! Hopelijk krijg je ook nog een paar drogere dagen zodat je nog een paar mooie foto's kunt maken.

Vandaag heb ik mijn nieuwe lange waterdichte chaps ingewijd met 3 paarden, wat een feest zeg! Ik snap niet dat ik dit niet jaren eerder heb gedaan. Heerlijk warme droge beentjes gehad de hele dag ondanks de z**kregen, ik was helemaal gelukkig! Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 01:16

gomir schreef:
Hij loopt het fijnste als ik er zo min mogelijk mee doe, dus eigenlijk werk ik hem niet zo veel Clown Keer of drie in de week een kwartiertje rondhobbelen(of stuiteren met die storm van de afgelopen dagen) en dan is het weer mooi geweest. Af en toe springles en als ik het zo doe dan doet hij het meeste zijn best op concours. Maar echt leuk paardrijden is het niet hoor

lief paard... Haha!
je had de Animo gister moeten zien... Boos! was echt niks... zo hyper als de p...
maar vanavond was ze weer redelijk goed te rijden... ik moet gewoon stilzitten en niks doen...geen been,geen steun,geen hand...gewoon niks Tong uitsteken
ik ga haar nu een keer met hackamore rijden.. ze is zo bang voor dat bit Bloos ze wordt er zo heet van, ik kan niks Bloos
als ik met zadel of hoofdstel aan kom lopen staat ze te headbangen op stal Bloos!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 08:16

sterkte vief Verdrietig Dat is al snel

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 08:30

Goedemorgen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 09:41

Goeiesmorgens Doei!

@ vief: sterkte!! Ik vind slachten ook niet echt een fijn woord om te gebruiken, maar denk ook dat ik daar voor zou kiezen.

Gister naar Expo on HOrse gweest. Mijn nichtje moest de Twente Cup finale daar rijden. Altijd is ze nul en uitgerekend daar had ze een balkje. Alle wedstrijden voor de finale heeft ze gewonnen, ook de halve finale en dan gebeurt dit.. Erg zuur voor haar, maar volgende keer beter.
's Avonds was ook nog de Twente Cup Finale van de paarden en Steven Veldhuis heeft hem gewonnen Haha! Was gister vijfde, maar daardoor niet meer in tehalen door de rest. Hij won een auto!! Hij zit bij ons op de vereniging en heb les van hem.... Super leuk! Leuke wedstrijd daar!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:11

6e Haha!

direct komt me scooter Haha!

Vief Ach gut
Heel veel sterkte, het is echt snel gegaan, slacht is echt een *** woord Verdrietig Huilen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:15

Waarom heeft Lielle zich vanmorgen nog niet op Bokt gemeld? Nagelbijten / Gniffelen Extreme duivel Clown

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:48

rowo schreef:
Goeiesmorgens Doei!

@ vief: sterkte!! Ik vind slachten ook niet echt een fijn woord om te gebruiken, maar denk ook dat ik daar voor zou kiezen.

Gister naar Expo on HOrse gweest. Mijn nichtje moest de Twente Cup finale daar rijden. Altijd is ze nul en uitgerekend daar had ze een balkje. Alle wedstrijden voor de finale heeft ze gewonnen, ook de halve finale en dan gebeurt dit.. Erg zuur voor haar, maar volgende keer beter.
's Avonds was ook nog de Twente Cup Finale van de paarden en Steven Veldhuis heeft hem gewonnen Haha! Was gister vijfde, maar daardoor niet meer in tehalen door de rest. Hij won een auto!! Hij zit bij ons op de vereniging en heb les van hem.... Super leuk! Leuke wedstrijd daar!

wat leuk! ik heb er zelf 2 jaar geleden gereden. keek trouwens even naar programma van Twente Cup, in de voorrondes van de paarden deden er steeds rond de 100 starts mee Bloos! (Z/ZZ)

Nuri Dijks reed wel voortreffelijk hoor op zijn schimmel!!! wat een goeie bok Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:53

Ja hoe Nuri reed was echt super! Hij draaide vooral zoooo super kort voor de dubbel dat ik dacht dat zijn paard ging staan maar hij sprong toch. Jammer alleen dat Nuri won, want ik vind dat zo'n verschrikkelijk verwaand en arrogant kind. Maar rijden kan ie wel!

Het viel me op hoe druk het was in de Expo. Kan me niet herinneren dat dat een aantal jaar geleden ook was. Zelfs bij de pony finale zaten de tribunes vol.

Edit: de afloop was voor mij minder, want mij jas is daar uit de garderobe gejat Boos!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:57

Wat een poedersuiker-streek zeg! Boos!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:05

Echt zo belachelijk vind ik dat he! Balen Rowo!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:08

Zo Vief dat gaat hard..geniet nog maar veel van de tijd die je hebt met Sam!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:29

Goeiemorgen Doei!

Wat een Gemeenheid Rowo Scheve mond

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:47

Scum schreef:
Waarom heeft Lielle zich vanmorgen nog niet op Bokt gemeld? Nagelbijten / Gniffelen Extreme duivel Clown

Hoezo Scum? Weet jij iets wat wij niet weten?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:50

Goedemorgen!

Wat gemeen zeg Rowo Ach gut En jammer van je nichtje, maar alle voorrondes winnen zou ik ook wel blij mee zijn Vork

Andrea: succes vandaag!
Ik hoef vandaag ook niet zo vroeg te rijden. Ik moet als 14e vanaf half 8 vanavond

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 12:28

Zucht, ben nog steeds boos. Ik probeer steeds het expo center te bellen om te vragen of er niet toevallig toch een jas is blijven liggen, of dat ie is terug gebracht. HOe klein de kans ook is. Ken wel mensen die per ongeluk de verkeerde jas meenamen. Mijn sjaal lag er nog wel en die zat in de mouw van mijn jas.... Maar goed, het Expo center is niet te bereiken, terwijl er nu wel gewoon rubrieken worden verreden. Mijn vriend gaat er vanmiddag maar langs, die werkt er bijna naast.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 13:11

Rowo: Balen van je jas, joh! Vooral irritant dat je ze nu niet kan bereiken.

Met mij gaat het weer een stapje beter. heb een broodje gegeten en binnengehouden. Hyper!
ben nu ook weer een beetje bezig met mijn huiswerk, een week missen is best wel veel. Ik ben ook van plan om maandag weer naar school te gaan. gewoon kijken hoe het gaat.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 13:13

Vief, heel veel sterkte vrijdag! kan me voorstellen dat je het woord slachten niet fijn vindt klinken.. Ach gut

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 13:16

@ renske, hopen dat je pijn snel weg is... En idd een week missen is best veel, maar gezondheid gaat boven alles. Je kan beter eerst goed beter worden. Is mijn mening.