Heb net eens even lekker gereden.. Flappie was vrij knetter.. Ik vrees dat hij er gisteren niet uit geweest was

Ulefeetje ging ook goed

Is wel echt een pismerrie af en toe.. Ik val toch op mannen

Gomir, je mag hem best hier brengen hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Simmie schreef:BuenaVista schreef:Goeiemorgen!!! Ik was een beetje benieuwd vanaf wanneer je je kunt inschrijven voor sgw Ede en wannneer de B paarden wordt verreden en de oefencross!! Nou kreeg een mail terug, B paarden is zaterdag 14 juli en de oefencross wordt verreden op zondag 15 juli!! Vraagprogramma is waarschijnlijk ergens eind maart, begin april online op startlijsten.nl. Weet niet of dit al bekend was bij jullie, maar anders bij deze![]()
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de oefencross op zondag wordt verreden.
Landgoedeigenaar en familie zijn behoorlijk christelijk en mogen volgens het geloof niet op zondag.
Als ze van hun geloof gevallen zijn, is dit voor het eerst dat er op zondag in Ede wat gebeurt op De Valouwe!
gomir schreef:Hij loopt het fijnste als ik er zo min mogelijk mee doe, dus eigenlijk werk ik hem niet zo veelKeer of drie in de week een kwartiertje rondhobbelen(of stuiteren met die storm van de afgelopen dagen) en dan is het weer mooi geweest. Af en toe springles en als ik het zo doe dan doet hij het meeste zijn best op concours. Maar echt leuk paardrijden is het niet hoor
rowo schreef:Goeiesmorgens
@ vief: sterkte!! Ik vind slachten ook niet echt een fijn woord om te gebruiken, maar denk ook dat ik daar voor zou kiezen.
Gister naar Expo on HOrse gweest. Mijn nichtje moest de Twente Cup finale daar rijden. Altijd is ze nul en uitgerekend daar had ze een balkje. Alle wedstrijden voor de finale heeft ze gewonnen, ook de halve finale en dan gebeurt dit.. Erg zuur voor haar, maar volgende keer beter.
's Avonds was ook nog de Twente Cup Finale van de paarden en Steven Veldhuis heeft hem gewonnenWas gister vijfde, maar daardoor niet meer in tehalen door de rest. Hij won een auto!! Hij zit bij ons op de vereniging en heb les van hem.... Super leuk! Leuke wedstrijd daar!
Scum schreef:Waarom heeft Lielle zich vanmorgen nog niet op Bokt gemeld?![]()
![]()