Weet iemand waar de uitslagen van Gorssel staan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! En 40 minuten rooster is ook niet erg
! Bij mij viel heerlijk het laatste uur uit
! Ook niet verkeerd!!
!
! Hahaha!
:

Ik heb haar dus gelijk maar weer in de wei gezet. De hoefsmid is vd week op vakantie, dus oes heeft weer een korte vakantie..
Talida schreef:Heee wat suf zeg! Ik zat op terras met mn ouders! had ik nou toch nog maar even dat smsje gestuurd!
Niemand met jasje over haar arm naar de wc zien lopen vlak daarvoor
Kwam er daar pas achter dat er ook dressuur was
) L0ve schreef:ik denk niet dat nienke het zo leuke foto vind , ze had hier namelijk al haar 2de weigering!!
Iemand vroeg naar mijn studie(weet niet meer wie?): mer, mangement economie en recht
Die meid die klept alleen maar en voor de rest doet ze weinig. Mijn spullen kwijtraken kan ze wel heel goed, ben een hele maand aan dienstroosters kwijt
! En ik had in der daad al door dat het wel een soort van noodsprong was... Ondanks dat toch een leuk beestje
!! Hahaha!
!
! Dit paard is waarschijnlijk boven ons budget, maar had toch maar een mail gestuurd je weet nooit
! Ach, ik blijf lekker doorzoeken en een paardje komt er toch wel! Beter lang zoeken dan plotsklaps ineens maar het eerste het beste paard kiezen! Het is toch een beestje voor de toekomst
!
!
) aan men huiswerk beginnen!

Ik was niets vies aan het doen.. Probeerde alleen t veulen op tafel te houden

weer naar stal gegaan en de halsverlenger om gedaan. Ben zelf hartstikke verkouden en slap en had geen puf om een "gevecht" met hem aan te gaan. Weer terug naar de bak gegaan en daar over gegaan op plan B. Ik hoefde nog maar weinig te doen want plan B kwam eigenlijk neer op: Rennen! Als je niet wil luisteren en alleen maar wilt rennen dan mag je ook rennen maar dan ook echt een hele poos
Wel balen dat meneer zich zo aansteld..